Jij denkt dat mensen jouw conclusies gaan betrekken op dit soort karige nieuwsberichten?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:51 schreef tornadomirakel het volgende:
http://www.zie.nl/video/a(...)n-Lagos/m1fzdolfoty0
Zal de bom van mijn gedicht dan toch nog barsten?
Denk je dat dat met jouw theorie te maken heeft?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:51 schreef tornadomirakel het volgende:
http://www.zie.nl/video/a(...)n-Lagos/m1fzdolfoty0
Zal de bom van mijn gedicht dan toch nog barsten?
Dat is waar. Maar laten we hopen dat er ons niet nog een ramp van die omvang te wachten staatquote:Op maandag 4 juni 2012 20:11 schreef tornadomirakel het volgende:
Volgens het laatste couplet van mijn gedicht zou vroeg of laat een vliegtuig middenin een stad terecht komen, waarna de hel pas goed los zou breken. Misschien is het nu eindelijk wel raak, want de andere voorspellingen in mijn gedicht uit 1988 over een "vliegrampengeweldspiraal", zoals de Bijlmerramp en 9/11, zijn toch ook vrij behoorlijk uitgekomen!
Maar hoe kan de ene ramp de andere rechtvaardigen? Dat begrijp ik niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:44 schreef tornadomirakel het volgende:
Niet dat ik iemand wil verontrusten, maar in geval van de ontwikkeling van een geweldspiraal komen ze met z'n vieren; eerst de climax, mogelijk die vliegramp bij de Maasvlakte 2 vorige week met een stel Rotterdammers, en het geval bij Lagos zou dan de anti-climax kunnen zijn, waarna een vliegramp van gerechtigheid volgt, om dan met een vliegramp tegen een berg of zo weer op te lossen. Dit is uiteraard zuiver een ervaringsfeit van mezelf, maar daar zijn de meeste theorieën op gebaseerd.
Kwaad met kwaad bestrijden?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:55 schreef tornadomirakel het volgende:
Zo wreken structurele nalatigheid en zwendelpraktijken zich nu eenmaal in de luchtvaart!
Ja, dat begrijp ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef tornadomirakel het volgende:
Dat doe ik niet hoor, dat doet het leven!
Ik inmiddels niet meer. Ben de draad helemaal kwijtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:26 schreef ATuin-hek het volgende:
Oh het feest gaat hier verder.
Kan je naar beneden al van naar boven onderscheiden?
Hij deed alsof een microburst gelijk is aan een tornado, vandaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik inmiddels niet meer. Ben de draad helemaal kwijt
vliegrampenhel? Ze komen niet bepaald met zwermen uit de lucht vallen of zo.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:57 schreef tornadomirakel het volgende:
Probeer er vooral niet achteraan te gaan, zou ik zeggen!
Zou het de pandemische "vliegrampencyclus" van een samenleving, waarin alles nog steeds teveel om geld kan draaien, kunnen zijn?!
Hoe eerder we dit met zo'n excursie onder ogen leren zien, hoe sneller we uit onze "vliegrampenhel" kunnen komen, ophouden met zulke notoire, achterlijke "vliegrampennozems" te zijn, en weer normale beschaafde mensen kunnen worden!
Maar vertel mij nou eens. Waarom is dit zo'n groot probleem? Vliegen is verreweg de veiligste manier van reizen die er is op deze planeet.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:57 schreef tornadomirakel het volgende:
Probeer er vooral niet achteraan te gaan, zou ik zeggen!
Zou het de pandemische "vliegrampencyclus" van een samenleving, waarin alles nog steeds teveel om geld kan draaien, kunnen zijn?!
Hoe eerder we dit met zo'n excursie onder ogen leren zien, hoe sneller we uit onze "vliegrampenhel" kunnen komen, ophouden met zulke notoire, achterlijke "vliegrampennozems" te zijn, en weer normale beschaafde mensen kunnen worden!
Inderdaad, die hufters leggen nooit een aanvliegroute over een drukke of dure wijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:45 schreef Bastard het volgende:
Tja af en toe flikkert zo'n ding uit de lucht, big deal. Lagos heeft de piloot vlak voor het einde laten weten dat beide motoren zijn uitgevallen. Je kan maar zo lang zweven en liften natuurlijk, uiteindelijk kom je beneden helaas dit maal op bevolkt gebied. (Nooit eens op een villa wijk natuurlijk, die liggen niet in de aanvliegroute)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:20 schreef tornadomirakel het volgende:
Zou het weigeren van informatie over educatieve "tornadoproevern" op vliegtuigen, door deze als een waanidee af te doen, met Bijlmerrampen op hoofdsteden een misdrijf tegen de mensheid kunnen zijn?!
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:20 schreef tornadomirakel het volgende:
Zou het weigeren van informatie over educatieve "tornadoproevern" op vliegtuigen, door deze als een waanidee af te doen, met Bijlmerrampen op hoofdsteden een misdrijf tegen de mensheid kunnen zijn?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |