No way.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:09 schreef tornadomirakel het volgende:
We proberen toch niet terug te krabbelen?!
Nee dat is jouw pakkie an, we willen je niet de wind uit de zeilen nemen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:25 schreef tornadomirakel het volgende:
Wie kans ziet om het te organiseren, moet dit vooral doen!
En wat doet je denken dat wij die vergunning wel hebben? Dus: jij gaat op zoek naar de bookmaker en dan kijken we weer verder.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:30 schreef tornadomirakel het volgende:
Voor weddenschappen moet je een bookmaker hebben, die bereid is om de financiën af te wikkelen, want daar heb ik geen vergunning voor!
Het - was - een - grapquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:30 schreef tornadomirakel het volgende:
Voor weddenschappen moet je een bookmaker hebben, die bereid is om de financiën af te wikkelen, want daar heb ik geen vergunning voor!
Misschien toch maar bij je oorspronkelijke idee houden: een excursie .quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:37 schreef tornadomirakel het volgende:
Ben geen bekende van bookmakers, vrees ik!
Precies, moet klein beginnen. Het gaat de excursie tenslotte om mentale- en niet monetaire voldoening.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien toch maar bij je oorspronkelijke idee houden: een excursie .
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:50 schreef tornadomirakel het volgende:
Hoever zouden we komen met ¤1 per Fok!forum cliënt?!
Een excursie ? Vertel!quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:58 schreef fruityloop het volgende:
Volgens mij hebben wij er op vakantie en Essaouira eentje meegemaakt. Er werd veel aan kitesurfing gedaan, maar het proefde toch als wat anders..
Een kwestie van uitproberen lijkt mij!quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:56 schreef Copycat het volgende:
Maar dan moet je toch eerst de voltallige FOK!populatie zien te overtuigen van de noodzaak van zo'n excursie ...
Ik zie het niet gebeuren, jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |