abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109430548
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:19 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Nee, maar jij vindt het logisch?

Dan weet ik dat in ieder geval.
Als ik toch de beschikking heb over een tweede/oud/reserve toestel? Ja.
pi_109430558
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:19 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Nee, maar jij vindt het logisch?

Dan weet ik dat in ieder geval.
Nou, een abonnement loopt 1 tot 2 jaar waarna men een ander toestel mag uitzoeken. Het is niet ondenkbaar dat mensen hun oude toestel bewaren. Ik heb de mijne ook nog ergens in een doos liggen (hij is stuk, verkopen heeft geen zin).
pi_109450138
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:14 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Hoe kan je nou op de hoogte worden gehouden dmv SMS als je telefoon bij hun ligt?
Op een oude telefoon, maar het zou Nokia sieren als ze je net als bij de garage van een leen zouden voorzien.
pi_109450455
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

:')

In ieder geval niet naar dit soort malloten luisteren.

Je hebt in europa sowieso 2 jaar garantie ongeacht wat de verkoopboer of zelfs de maker van het product ook ervan denkt of zegt. (apple bijv)
Nederland doet niet mee aan deze beperkende regel, hier heb je recht op een deugdelijk product gedurende de termijn die ervoor staat, dat kan minder dan 2 jaar zijn maar ook veel langer.

Overigens is recht hebben wat anders dan het krijgen.
pi_109451058
Ik ga het er iig op wagen.

Heb trouwens nog een oude n82 die nog goed werkt dus das geen probleem. Nog steeds een heerlijk toestel is dat O+
pi_109451157
Volgens die mensen bij Care zat er op mijn Nokia gewoon 2 jaar garantie, daar is nu al 1,5 jaar van vervlogen dus je zit wel goed.
Natuurlijk hoop ik op een nieuwer toestel ipv die oude terug te krijgen :s)
pi_109455620
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 23:59 schreef hugsy33 het volgende:
Ik ga het er iig op wagen.

Heb trouwens nog een oude n82 die nog goed werkt dus das geen probleem. Nog steeds een heerlijk toestel is dat O+
Dit is natuurlijk wel pas de eerste keer dat je hem opstuurt.
Is het trouwens de originele firmware die er nog op staat of een opvolger?
En is het probleem begonnen na een update of voor die tijd?
pi_109455939
Nee een opvolger maar voor die tijd had ik ook al problemen :')
pi_109456352
Klinkt eerder als een hardware probleem. Je kunt eventueel googlen om te kijken of het een veel voorkomend probleem is en kijken wat daarbij de oplossing was. Ik denk dat het een gevalletje opsturen word.
pi_109462143
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:04 schreef hugsy33 het volgende:
Nee een opvolger maar voor die tijd had ik ook al problemen :')
Had je toen ook al contact opgenomen of teruggestuurd?
En met firmware bedoel ik natuurlijk niet de softwareversie, die is waarschijnlijk ook niet origineel meer.
Software valt vaak buiten de standaard garantie van de fabrikant, daarvoor moet je bij een ander zijn.
pi_109462248
Ja via mail, bijna iedere maand wel n keer :')
pi_109462600
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:54 schreef hugsy33 het volgende:
Ja via mail, bijna iedere maand wel n keer :')
Maar mailcontact is dus wat anders dan opsturen ter reparatie.
Daar heb je dus niets aan.
Dus dit wordt de eerste keer dat je hem opstuurt, en is het probleem nu pas ontstaan in hun ogen en niet al een jaar geleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')