Als ik toch de beschikking heb over een tweede/oud/reserve toestel? Ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:19 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Nee, maar jij vindt het logisch?
Dan weet ik dat in ieder geval.
Nou, een abonnement loopt 1 tot 2 jaar waarna men een ander toestel mag uitzoeken. Het is niet ondenkbaar dat mensen hun oude toestel bewaren. Ik heb de mijne ook nog ergens in een doos liggen (hij is stuk, verkopen heeft geen zin).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:19 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Nee, maar jij vindt het logisch?
Dan weet ik dat in ieder geval.
Op een oude telefoon, maar het zou Nokia sieren als ze je net als bij de garage van een leen zouden voorzien.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:14 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Hoe kan je nou op de hoogte worden gehouden dmv SMS als je telefoon bij hun ligt?
Nederland doet niet mee aan deze beperkende regel, hier heb je recht op een deugdelijk product gedurende de termijn die ervoor staat, dat kan minder dan 2 jaar zijn maar ook veel langer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
In ieder geval niet naar dit soort malloten luisteren.
Je hebt in europa sowieso 2 jaar garantie ongeacht wat de verkoopboer of zelfs de maker van het product ook ervan denkt of zegt. (apple bijv)
Dit is natuurlijk wel pas de eerste keer dat je hem opstuurt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:59 schreef hugsy33 het volgende:
Ik ga het er iig op wagen.
Heb trouwens nog een oude n82 die nog goed werkt dus das geen probleem. Nog steeds een heerlijk toestel is dat
Had je toen ook al contact opgenomen of teruggestuurd?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:04 schreef hugsy33 het volgende:
Nee een opvolger maar voor die tijd had ik ook al problemen
Maar mailcontact is dus wat anders dan opsturen ter reparatie.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:54 schreef hugsy33 het volgende:
Ja via mail, bijna iedere maand wel n keer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |