Oh goeie. Effe m'n staatje bijwerkenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:05 schreef clauwheee het volgende:
Whehe Kuuks, denk anders maar aan het terugverdienen van je vakantiedagen!.
Ik denk dan elke keer "Oh nee, urine!" En niet altijd ten onrechtequote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:15 schreef Kuukske het volgende:
Weet je wat ze moeten afschaffen? Afscheiding. Serieus. Iedere keer denk ik 'Oh nee, water aaaa'. En dan zit je te snuffelen, of in mijn geval te boenen en dan te snuffelen want ik ga niet met m'n koortslip in m'n onderbroek hangen, en dan ruikt het ondefinieerbaar. Verdorie. Ik vind het irritant om niet te weten hoe dat zoete moet ruiken.. /controlfreak.
smartassquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Urine afschaffen geeft wel een hele volle blaas Kers.
Ik weet het ook niet Twinkle, ik vermoed ook dat het oergevoel zegt dat het het is. Maar toch hè.
quote:
+1quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:15 schreef Kuukske het volgende:
Weet je wat ze moeten afschaffen? Afscheiding. Serieus. Iedere keer denk ik 'Oh nee, water aaaa'. En dan zit je te snuffelen, of in mijn geval te boenen en dan te snuffelen want ik ga niet met m'n koortslip in m'n onderbroek hangen, en dan ruikt het ondefinieerbaar. Verdorie. Ik vind het irritant om niet te weten hoe dat zoete moet ruiken.. /controlfreak.
Fedde. Als wij een zoontje krijgen ooit, dan wordt het Fedde.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Nu ik erover nadenk .. ik vind Lizzie ook wel een hele leuke naam!
Alleen ja ... da's ook zo'n gena-aperij... Dus maar niet.
En ik ben nog steeds op zoek naar DE jongensnaam.
Eerst de echo 3 april maar eens overleven... dan weet ik of ik uberhaupt nog zwanger ben.
Ik heb echt al teveel via marktplaats gekocht. Wil niet dat dat allemaal voor niets is geweest. Kan ik het dadelijk allemaal weer gaan verkopen.
Ik durf het bijna niet te vragen maar hoe spreek je Aenea uit?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Fedde. Als wij een zoontje krijgen ooit, dan wordt het Fedde.
En eigenlijk willen we Aenea voor een meisje. Maar we vragen ons af of we het daar niet te lastig mee makenLizzie vind ik inderdaad ook heel mooi
Dochtertje van een vriendin heet Jolie, vind ik ook
Ik ga pas dingen kopen als ik de 12 weken heb gehaald, tot die tijd durf ik niet. Maar Twink, jij hebt toch nog heel veel zwangerschapssymptomen? Ik denk dat jij nog wel heel zwanger bent
Mango, kijk nou!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:49 schreef Mangostine het volgende:
Oh jongens, ik ben net terug van de VK! Toen ik aangaf dat ik het toch wel spannend vond ivm bloedverlies mocht ik meteen gaan liggen om te kijken.
[ afbeelding ]
En ik heb een stuiterspruitje in de buik! Het tuimelt en koprolt, vingertjes en alles zitten er al aan, zo gaaf!
/emo
Ben trouwens 2 dagen vooruit gezet, krijg je ook zo'n verklaring mee. "Hierbij verklaar ik dat Mango zwanger is en op 10-10-2012 haar baby verwacht." Hoe echt is dat?
Dus, mag mijn datum naar 10-10-2012? (ik wou eerst NOD schrijven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |