Goed zo! Lief zijn voor jezelf is ook gezondquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
etentje was supergezellig, bewust de teugels laten varen. Durf wel niet zo goed op de weegschaal morgen maar ach, ik ben overall zo streng voor mezelf dat een keer bewust loslaten wel eens goed voor me is
Dat had ik ook vanmorgen! Nu heb ik echter een lekkere voedselvergiftiging te pakken, dus die kilo zal er wel snel weer af zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel mezelf echt tien kilo zwaarder maar de weegschaal gaf slechts een kilo meer aan dan vanmorgen. Valt alleszins mee
wordt je er erg ongelukkig van?? zo lang de 3/5 kilo niet 8/10 kilo wordt..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo, ondanks dat ik het allemaal niet zo goed bijhou atm (topic) ga ik niet slecht. Ik zit weer bijna op mijn laagste gewicht ooit. Dat is op zich mooi natuurlijk, maar ja heb de cirkel nog steeds niet weten te doorbreken, waarbij ik dat gewicht aantik, ik weer 3/5 kilo aankom, ik weer ga opletten tot ik dat gewicht aantik, weer 3/5 aankom, naja jullie snappen de cirkel
Tofquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:10 schreef Sjeen het volgende:
Vanmorgen even twee broeken uit de kast getrokken die ik al zeker vijf jaar niet meer aangehad heb, want gekocht na mijn succesvolle afvalactie... ik kan ze weer aanweliswaar nog ietwat muffintop, maar hee, ik zit nu gewoon weer op mijn laagste gewicht sinds september 2007!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:10 schreef Sjeen het volgende:
Vanmorgen even twee broeken uit de kast getrokken die ik al zeker vijf jaar niet meer aangehad heb, want gekocht na mijn succesvolle afvalactie... ik kan ze weer aanweliswaar nog ietwat muffintop, maar hee, ik zit nu gewoon weer op mijn laagste gewicht sinds september 2007!
superquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:10 schreef Sjeen het volgende:
Ze zijn vooral van Ainsley hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:21 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Boh spierpijn.
Ik ga zo boodschappen doen om de Fajita's van Motorbloempjes blog te maken, lijkt me erg yumyum
Ja dat kan zeker! Ik kan lang niet meer zoveel eten als voorheen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een goede griep heeft mij volgens mij nu te pakken :S (officieel geloof ik een verkoudheid, maar ik voel me beroerd, dus zeg lekker griep)!
Kan het trouwens zo zijn dat magen krimpen? Het is misschien een stomme vraag, maar gisteravond was ik laat thuis, had geen zin in koken en geen eten mee gehad naar de studie, waardoor ik erge honger had en besloot met mijn vriend de subway te bezoeken. Voordat ik aan de lijn deed at ik met gemak een groot broodje op en kon daarna nog trek hebben, nu kan ik net een klein broodje op en dan zit ik ook de rest van de avond vol (naja... eet nog wat fruit of groente, maar niet uit een honger gevoel).
'k Vind het maar vreemd
Misschien moet je proberen minder van dat soort spullen in huis te hebben?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik hoop dat ik mezelf vandaag voor de rest kan inhouden.. Net veelste veel cruesli op met melk.. En ook nog een eierkoek. Had er zo'n behoefte aan. Voelde me niet lekker vanmorgen, en de suiker pept me op.. Heel slecht dat weet ik..
Maar goed ik hoop dat ik mezelf kan inhouden al ben ik er vandaag heel erg bang voor!
Nu heb ik het ook niet meer in huis want het is opquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien moet je proberen minder van dat soort spullen in huis te hebben?
Teveel muesli eten ken ik, dus ik heb het gewoon nooit in huis. Iedereen heeft zo zijn verleidingen en als je ze niet kan weerstaan, gewoon niet kopen
En kom op! Probeer sterk te zijn, zoek afleiding, ga wandelen, want je kan het best!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |