abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:58:32 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_109410256
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Silmarwen

Deerntie:

Selestha:

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 23-03-2012 10:03:12 ]
disclaimer
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:59:33 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_109410321
etentje was supergezellig, bewust de teugels laten varen. Durf wel niet zo goed op de weegschaal morgen maar ach, ik ben overall zo streng voor mezelf dat een keer bewust loslaten wel eens goed voor me is :')
disclaimer
pi_109410935
quote:
99s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
etentje was supergezellig, bewust de teugels laten varen. Durf wel niet zo goed op de weegschaal morgen maar ach, ik ben overall zo streng voor mezelf dat een keer bewust loslaten wel eens goed voor me is :')
Goed zo! Lief zijn voor jezelf is ook gezond ;).
Spoilers!
  donderdag 22 maart 2012 @ 23:25:54 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_109412044
ik voel mezelf echt tien kilo zwaarder maar de weegschaal gaf slechts een kilo meer aan dan vanmorgen. Valt alleszins mee :D
disclaimer
pi_109416250
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel mezelf echt tien kilo zwaarder maar de weegschaal gaf slechts een kilo meer aan dan vanmorgen. Valt alleszins mee :D
Dat had ik ook vanmorgen! Nu heb ik echter een lekkere voedselvergiftiging te pakken, dus die kilo zal er wel snel weer af zijn :')
My salvation lies in your love..
  vrijdag 23 maart 2012 @ 07:14:57 #6
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_109417065
Zo een week lopen kutten en meteen weer op de 90. Verdomme. Dus nu weer goed doen. -.-
pi_109417080
Zo, ondanks dat ik het allemaal niet zo goed bijhou atm (topic) ga ik niet slecht. Ik zit weer bijna op mijn laagste gewicht ooit. Dat is op zich mooi natuurlijk, maar ja heb de cirkel nog steeds niet weten te doorbreken, waarbij ik dat gewicht aantik, ik weer 3/5 kilo aankom, ik weer ga opletten tot ik dat gewicht aantik, weer 3/5 aankom, naja jullie snappen de cirkel :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:02:27 #8
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109417460
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 07:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo, ondanks dat ik het allemaal niet zo goed bijhou atm (topic) ga ik niet slecht. Ik zit weer bijna op mijn laagste gewicht ooit. Dat is op zich mooi natuurlijk, maar ja heb de cirkel nog steeds niet weten te doorbreken, waarbij ik dat gewicht aantik, ik weer 3/5 kilo aankom, ik weer ga opletten tot ik dat gewicht aantik, weer 3/5 aankom, naja jullie snappen de cirkel :')
wordt je er erg ongelukkig van?? zo lang de 3/5 kilo niet 8/10 kilo wordt..
ik denk dat iedereen sowieso een schommelend gewicht heeft..

hier is het semi waardeloos.. ik eet meer, maar merk ook dat ik meer energie heb/minder moe ben..
ben alleen benieuwd hoe eea er uitziet als ik thuis weer op de weegschaal kan staan :P :X
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_109417485
Ja hoi ik ben er weer. Weegschaal nog steeds rotsvast op 85 kilo uiteraard maar dat mag de pret niet drukken. Vandaag de gebruikelijke bammetjes en 2 stuks fruit mee en vanavond een ouderwets bord aardappels met bietjes :'). Oh en een saucijs. Waardoor we weer strak op de 1800 kcal's uitkomen.

Morgenochtend sporten denk ik :).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:05:43 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_109417498
hier is de uiteindelijke schade slechts 500 gram, dat valt me erg mee. Wel nog steeds een volle maag voor mijn gevoel. Ben het echt niet meer gewend :')
disclaimer
pi_109417670
Boh spierpijn.
Ik ga zo boodschappen doen om de Fajita's van Motorbloempjes blog te maken, lijkt me erg yumyum :Y)
La musique elle me sourit et je ferme les yeux, l'hôtesse se barre, non c'est j'm en balance
La musique... la musique, Électronique, électronique, électronique..
pi_109418217
Hier na een fietstochtje op kantoor :9 Met een lekkere, vers geblenderde, smoothie :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 maart 2012 @ 09:10:34 #13
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109418530
Vanmorgen even twee broeken uit de kast getrokken die ik al zeker vijf jaar niet meer aangehad heb, want gekocht na mijn succesvolle afvalactie... ik kan ze weer aan :o weliswaar nog ietwat muffintop, maar hee, ik zit nu gewoon weer op mijn laagste gewicht sinds september 2007!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_109418545
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:10 schreef Sjeen het volgende:
Vanmorgen even twee broeken uit de kast getrokken die ik al zeker vijf jaar niet meer aangehad heb, want gekocht na mijn succesvolle afvalactie... ik kan ze weer aan :o weliswaar nog ietwat muffintop, maar hee, ik zit nu gewoon weer op mijn laagste gewicht sinds september 2007!
Tof :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_109418579
quote:
*O*
La musique elle me sourit et je ferme les yeux, l'hôtesse se barre, non c'est j'm en balance
La musique... la musique, Électronique, électronique, électronique..
pi_109418593
quote:
super *O*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_109418614
Een goede griep heeft mij volgens mij nu te pakken :S (officieel geloof ik een verkoudheid, maar ik voel me beroerd, dus zeg lekker griep)!

Kan het trouwens zo zijn dat magen krimpen? Het is misschien een stomme vraag, maar gisteravond was ik laat thuis, had geen zin in koken en geen eten mee gehad naar de studie, waardoor ik erge honger had en besloot met mijn vriend de subway te bezoeken. Voordat ik aan de lijn deed at ik met gemak een groot broodje op en kon daarna nog trek hebben, nu kan ik net een klein broodje op en dan zit ik ook de rest van de avond vol (naja... eet nog wat fruit of groente, maar niet uit een honger gevoel).
'k Vind het maar vreemd

Mijn plan voor vandaag:
O. 2 boterhammen met een restje groenteprut van gisteren (warm, lekker en ik hoop gezond)
T. Appeltje kaneel
L. 2 boterhammen met een plakje ham
T. Smoothie :) met blauwe bessen en banaan (of iets anders, iig fruit)
D. Een gewone, gezonde hap (veel groente, een basis en een eiwit)
T. Avocado met wat tomaten

En ik heb besloten geen kcals te tellen. De dagen dat ik dat niet doe, gaan goed en ik zit dan niet met een voortdurend schuldgevoel :) Jullie gaan vast wel schreeuwen als ik teveel eet ;)
pi_109418617
quote:
*O*
pi_109418697
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 08:21 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Boh spierpijn.
Ik ga zo boodschappen doen om de Fajita's van Motorbloempjes blog te maken, lijkt me erg yumyum :Y)
Ze zijn vooral van Ainsley hoor ;) maar een beetje aangepast! Hoop dat je ze lekker vindt!

quote:
^O^ herkenbaar gevoel! *O* Goed!
Ja doei.
pi_109418700
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een goede griep heeft mij volgens mij nu te pakken :S (officieel geloof ik een verkoudheid, maar ik voel me beroerd, dus zeg lekker griep)!

Kan het trouwens zo zijn dat magen krimpen? Het is misschien een stomme vraag, maar gisteravond was ik laat thuis, had geen zin in koken en geen eten mee gehad naar de studie, waardoor ik erge honger had en besloot met mijn vriend de subway te bezoeken. Voordat ik aan de lijn deed at ik met gemak een groot broodje op en kon daarna nog trek hebben, nu kan ik net een klein broodje op en dan zit ik ook de rest van de avond vol (naja... eet nog wat fruit of groente, maar niet uit een honger gevoel).
'k Vind het maar vreemd

Ja dat kan zeker! Ik kan lang niet meer zoveel eten als voorheen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_109418877
Ja je maag kan krimpen!

Mijn plan van vandaag:

O: omelet van 2 eieren
T: paar stengels bleekselderij met puntje la vache qui rit light
L: magere yoghurt, appel, kaneel , 2el muesli
T: volkoren boterham met sandwichspread en komkommer
D: groentesoep, tartaartje met wokgroentes
T: weet ik nog niet

Ben langzaam wat kh af het bouwen :)
pi_109419004
Hmmm... dan zie ik dat als een positief ding :)

(en sowieso, ik bespaar per maand echt enorm op de boodschappen)
pi_109419008
Ik hoop dat ik mezelf vandaag voor de rest kan inhouden.. Net veelste veel cruesli op met melk.. En ook nog een eierkoek. Had er zo'n behoefte aan. Voelde me niet lekker vanmorgen, en de suiker pept me op.. Heel slecht dat weet ik..

Maar goed ik hoop dat ik mezelf kan inhouden al ben ik er vandaag heel erg bang voor!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_109419087
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik hoop dat ik mezelf vandaag voor de rest kan inhouden.. Net veelste veel cruesli op met melk.. En ook nog een eierkoek. Had er zo'n behoefte aan. Voelde me niet lekker vanmorgen, en de suiker pept me op.. Heel slecht dat weet ik..

Maar goed ik hoop dat ik mezelf kan inhouden al ben ik er vandaag heel erg bang voor!
Misschien moet je proberen minder van dat soort spullen in huis te hebben?
Teveel muesli eten ken ik, dus ik heb het gewoon nooit in huis. Iedereen heeft zo zijn verleidingen en als je ze niet kan weerstaan, gewoon niet kopen :)

En kom op! Probeer sterk te zijn, zoek afleiding, ga wandelen, want je kan het best!
pi_109419140
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien moet je proberen minder van dat soort spullen in huis te hebben?
Teveel muesli eten ken ik, dus ik heb het gewoon nooit in huis. Iedereen heeft zo zijn verleidingen en als je ze niet kan weerstaan, gewoon niet kopen :)

En kom op! Probeer sterk te zijn, zoek afleiding, ga wandelen, want je kan het best!
Nu heb ik het ook niet meer in huis want het is op :P
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')