PRINCIPES JA!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:38 schreef trovey het volgende:
Sommige mensen doen gewoon moeilijk om het moeilijk doen.
Die vent niet, dat is gewoon een idioot.quote:
jepquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit soort reportages maken blik op de weg stukken beter dan WMB
jaa dat klopt idd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Leek ook erger hoor, met dat ingezoomde.
Zulk soort mensen moet je toch het rijbewijs innemen. Veel gevaarlijker dan oplettend te hard rijdenquote:
Ja toch, als er opeens 1 uit de rij op de snelweg komt weet je genoegquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik snap het niet...
Als ik hard ga rijden, check ik altijd ff mn binnenspiegel als iemand mij gaat achtervolgen ofzo
Ja ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik snap het niet...
Als ik hard ga rijden, check ik altijd ff mn binnenspiegel als iemand mij gaat achtervolgen ofzo
klopt, maar soms dan is het ook iemand die ook hard wil rijden en dan ontstaat er een soort wedstrijdelement, waarbij je hard blijft rijdenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik snap het niet...
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja toch, als er opeens 1 uit de rij op de snelweg komt weet je genoeg
En in dit geval ook wel.
Hij had de politie ook nog gezienquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar zo'n josti doet dat dus niet.
Nee, Noord-Beveland. Vanaf Haamstede over de Oosterscheldekering (N57) naar Kamperland, daar de Oostwestweg (N255) richting Colijnsplaatquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
kamperland..onderin zeeland ergens
Ja klopt, was net bij de Deltawerken he.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
kamperland..onderin zeeland ergens
Deltawerken onderin Zeeland ja?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja klopt, was net bij de Deltawerken he.
Oh ja, was nog iets te ingezoomdquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, Noord-Beveland. Vanaf Haamstede over de Oosterscheldekering (N57) naar Kamperland, daar de Oostwestweg (N255) richting Colijnsplaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |