Dat is alleen bij KOOOOOOOOOOOOOOOOOS Wegmisbruikersquote:Op maandag 30 april 2012 23:10 schreef k_man het volgende:
Een waarschuwing? Ik dacht dat een wheelie automatisch rijbewijs inleveren was. Artikel 5.
Dit is de SC niet, kleuter. Met je 'blauw blauw'.quote:Op maandag 30 april 2012 23:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is alleen bij KOOOOOOOOOOOOOOOOOS Wegmisbruikers
Motorrijders weten hoe kwetsbaar ze zijn en hoe debiel automobilisten kunnen rijden, dus nee die gaan niet zo snel met alcohol op rijden.quote:Op maandag 30 april 2012 23:14 schreef k_man het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom BODW al jaren de motorrijders meent te moeten ophemelen. Nu ook weer.
"Zoals verwacht heeft de motorrijder geen druppel alcohol gedronken."
Hoezo was dat te verwachten? Motorrijders drinken nooit of zp?
"...zonder dat het een asociale indruk maakt."
Eh, ik zie een motorrijder een hele rij auto's voorbij rijden op een plek waar dat niet mag. Hoezo niet asociaal?
Is goed.quote:Op maandag 30 april 2012 23:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit is de SC niet, kleuter. Met je 'blauw blauw'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hele uitzending toont aan dat motorrijders voor een groot deel idioten zijn en dat is ook het imago dat ze in de praktijk hebben opgebouwd. Dus drinken zou niks moeten verbazen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Motorrijders weten hoe kwetsbaar ze zijn en hoe debiel automobilisten kunnen rijden, dus nee die gaan niet zo snel met alcohol op rijden.
De hele uitzending toont de krenten uit de pap. Je ziet niets van de motorrijders die wel normaal rijden.quote:Op maandag 30 april 2012 23:56 schreef k_man het volgende:
[..]
De hele uitzending toont aan dat motorrijders voor een groot deel idioten zijn en dat is ook het imago dat ze in de praktijk hebben opgebouwd. Dus drinken zou niks moeten verbazen.
En voor mensen die het gemist hebben zaterdag 15:10 hh op ned1.quote:
Was het een R1, CBR1000RR of een suzuki gsr1000R?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:11 schreef k_man het volgende:
De krenten uit de pap? Dus de rest is nog erger? Of begrijp je het gezegde niet helemaal?
Hoe dan ook; het behoeft geen betoog dat het aandeel idioten onder motorrijders significant hoger ligt dan onder automobilisten. BODW probeert al jaren tevergeefs te vertellen dat het niet zo is, maar de praktijk toont de ware aard.
Willekeurig voorbeeld: de enige motorrijder die ik vandaag tegenkwam op de A2 was met circa 150 zwaar aan het kleven bij de auto ervoor, ging er uiteindelijk met een wheelie over de redreseerstrook langs en spoot toen met hoge snelheid weg. Maar ja, dat zal wel weer net die uitzondering geweest zijn hè?
Alsof ik me ga verdiepen in motoren.. Het was een blauw-witte.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:30 schreef densmee het volgende:
Was het een R1, CBR1000RR of een suzuki gsr1000R?
99% van de motoren heeft echt niet genoeg vermogen om bij 150
Kmh hem nog op zijn achterwiel te krijgen.
Tja, op het stuk A2 waar ik reed was het er echt maar eentje. Je mag daar 130, ik reed ongeveer 140, werd ingehaald door een auto die ongeveer 150 gereden zal hebben en daarachter zat dus die mafkees op z'n motor.quote:En als je maar 1 motor hebt gezien vandaag heb je niet echt opgelet ik heb 50 km gereden en ik heb er zeker 20 gezien
Wat een mafkeesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Alsof ik me ga verdiepen in motoren.. Het was een blauw-witte.
[..]
Tja, op het stuk A2 waar ik reed was het er echt maar eentje. Je mag daar 130, ik reed ongeveer 140, werd ingehaald door een auto die ongeveer 150 gereden zal hebben en daarachter zat dus die mafkees op z'n motor.
Digitale tv - recordquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi zo![]()
Wel jammer dat het tijdens het voetbal is.
Naja..blik op de weg is er een paar jaar niet op geweest. Maar goed, hopen dat er vele uitzendingen volgenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Vind je dat te oud oid?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:32 schreef Piles het volgende:
Geduldige agenten, ik hang meteen op de claxon
Niet gezien
Eerst doen alsof je het niet ziet, uitgenodigd in de auto worden en ze weet het opeens weer![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:34 schreef Pino112 het volgende:
Ik herkende het al ja. Buslijn 29 naar Zwolle.
Nee volgens mij ergens bij Coevorden in de buurtquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De oprit naar de snelweg daar bij de lichtmis?
Ohquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee volgens mij ergens bij Coevorden in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |