O ja, Q woont er. Dat wordt oppassen geblazen 's avonds.quote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef speknek het volgende:
Er wonen een aantal fokkers in Transwijk, dus die kans is redelijk aanwezig.
lijkt me prima kunnen. maar ik woon er niet, dus ik gok maar wat. nog nooit iets over een verkrachting in kanaleneiland gehoord of gelezen.quote:Op zondag 1 april 2012 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu naar appartementjes in Transwijk te kijkenKun je daar als blond miepje veilig 's nachts over straat/met de tram? Of word ik in het donker bij het winkelcentrum aangerand?
Keiveilig, wonen boel jonge meissies hier.quote:Op zondag 1 april 2012 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu naar appartementjes in Transwijk te kijkenKun je daar als blond miepje veilig 's nachts over straat/met de tram? Of word ik in het donker bij het winkelcentrum aangerand?
Stalken wordt zo een stuk makkelijker.quote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, Q woont er. Dat wordt oppassen geblazen 's avonds.
mn moeder staat pas 5 jaar ingeschreven ij woningnet, en had laatst al bijna een mooie eensgezingswoning in woerden te pakken. weinig aanbod maar ook weinig vraag daar.quote:Op zondag 1 april 2012 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom nogal eens in het ziekenhuis in Woerden en ik hou het aanbod van woningnet daar ook wel in de gaten, lijkt me ook een prima woonplaats, maar het aanbod is daar erg mager. Ik heb nu een eengezinswoning met tuin, ik ga niet naar een appartement verhuizen. Harmelen neem ik ook nog in overweging, maar dat is een beetje hetzelfde verhaal als Bunnik (maximaal een handjevol woningen per jaar). Op basis van de resultaten van de toewijzingen van woningnet van afgelopen anderhalf jaar zou ik in Breukelen en sommige Heuvelruggemeentes (Doorn, Driebergen, Leersum)waarschijnlijk binnen 2 jaar wel een prima eengezinswoning met tuin kunnen krijgen. In bijv. Loenen aan de Vecht zou het me waarschijnlijk wel eerder lukken, maar daar ken ik het verder niet en dat ligt qua werk net ff onhandiger dan mijn andere opties.
O godver, wonen er nog meer?quote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef speknek het volgende:
Er wonen een aantal fokkers in Transwijk, dus die kans is redelijk aanwezig.
De enige keer dat ik Fok!kers in Transwijk heb gezien waren de keren dat Bosbeetle en Gehenna hier op bezoek waren dus het valt wel mee denk ik.quote:
Ik weet er minimaal vier. Naast mezelf uiteraard.quote:Op zondag 1 april 2012 23:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De enige keer dat ik Fok!kers in Transwijk heb gezien waren de keren dat Bosbeetle en Gehenna hier op bezoek waren dus het valt wel mee denk ik.
mag ik vragen wat je te besteden hebt?quote:Op zondag 1 april 2012 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is mijn 'mannetje' deze week aan het berekenenquote:Op maandag 2 april 2012 02:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
mag ik vragen wat je te besteden hebt?
Transwijk FTW!quote:Op maandag 2 april 2012 07:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is mijn 'mannetje' deze week aan het berekenen
misschien is dit iets voor je:quote:Op maandag 2 april 2012 07:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is mijn 'mannetje' deze week aan het berekenen
Geen idee of het nou een 1 april grap was, maar ik heb toch echt op zondag om 9:30 flinke rookpluimen van de daken zien komen. Maar zie er nergens nieuws over...quote:Op zondag 1 april 2012 09:55 schreef Neelix het volgende:
De Verrekijker Vuurtorens stonden weer in brand!
Aardige pluim vanaf het zuidelijke dak, maar het is intussen alweer uit geloof ik.
Test van de noodaggregaten die bovenin staan.quote:Op maandag 2 april 2012 11:26 schreef Neelix het volgende:
[..]
Geen idee of het nou een 1 april grap was, maar ik heb toch echt op zondag om 9:30 flinke rookpluimen van de daken zien komen. Maar zie er nergens nieuws over...
Ik woon nog net in gratis parkeergebied, maar moet ook vrijwel iedere avond ver heen en weer lopen (nadat ik een half uur een plekje heb gezocht en met moeite tig fout geparkeerde auto's heb ontweken), omdat dus veel mensen gratis in mijn wijk komen parkeren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef The6thgate het volgende:
Hallo vanuit Lombok dit keerwat een gezeik is dat verhuizen toch eigenlijk. En ook vet irritant dat het 5 werkdagen duurt voor je bij de gemeente op je nieuwe adres staat ingeschreven en pas daarna een parkeervergunning kan aanvragen. Dat wordt een tijdje heen en weer lopen.
Daarom doe ik het voorlopig niet meer, zit prima waar ik nu zit. En goedkoop.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef The6thgate het volgende:
wat een gezeik is dat verhuizen toch eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |