Hoezo?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:40 schreef Kandijfijn het volgende:
Door dit topic heb ik spijt van de duitse
Ja, die ene uitzondering maakt ze plots niet het meest dikke volk van Europaquote:
Nope.quote:
Het zorgt er ook voor dat niet iedere Britse een vette zeug is. Oftewel: lul toch niet zo slap. Als je wat minder naar RTL en SBS zou kijken zou je een stuk realistischer beeld van de wereld hebben: niet iedere Brit zuipt zich ieder weekend het puin in om daarna als een varken over straat te rollen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, die ene uitzondering maakt ze plots niet het meest dikke volk van Europa
Jesse_quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, die ene uitzondering maakt ze plots niet het meest dikke volk van Europa
Gemiddelde gewicht in Engeland ligt rond de drie ton ofzo met een standaard afwijking van 500 kilo. Dus dit geraamte vertegenwoordig 0.0001% van de maatschappij ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:32 schreef TimMer1981 het volgende:
Nog een leuke Engelse (verkozen tot mooiste vrouw van de wereld):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behoorlijke walvis inderdaad...
Mijn punt is: niet iedere Engelse griet is zo. En waar haal jij je wetenschappelijke verantwoording vandaan voor het 'feit' dat de gemiddelde vrouw in Engeland tussen de 2500 en 3500 kilo weegt? Zoals ik al eerder tegen je collega slappe-ouwehoer zei: lul niet zo slap.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:43 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Gemiddelde gewicht in Engeland ligt rond de drie ton ofzo met een standaard afwijking van 500 kilo. Dus dit geraamte vertegenwoordig 0.0001% van de maatschappij ofzo
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:26 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het zorgt er ook voor dat niet iedere Britse een vette zeug is. Oftewel: lul toch niet zo slap. Als je wat minder naar RTL en SBS zou kijken zou je een stuk realistischer beeld van de wereld hebben: niet iedere Brit zuipt zich ieder weekend het puin in om daarna als een varken over straat te rollen.
Niets mooiers dan een dame die Queen's English spreekt.
Jij kent Jesse_ nog niet zie ik. Dit is Jesse_ z'n manier om te zeggen: Ik voel me als WO-er te goed om met jou in discussie te gaan!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:47 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Aangezien je geen beter tegenargument kon verzinnen had ik dus gelijk.
Ik ken nog een raadseltje, erg van toepassing op jou. Luco vindt hem ook vast leuk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:47 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Aangezien je geen beter tegenargument kon verzinnen had ik dus gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Leek die Duitse een beetje op het bierdrinkendemeisje?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:48 schreef Luco het volgende:
Jezus, wat reageert iedereen alsof ie zand in z'n kut heeft zitten zeg.
TS heeft sex gehad met een Britse, die niet dik was. Period. Hoe andere Britse dames zijn verandert niks aan de inhoud van dit topic.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik ken nog een raadseltje, erg van toepassing op jou. Luco vindt hem ook vast leuk.
Wat is het verschil tussen een EHBO'er en een hbo'er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk bierdrinkendemeisje?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Leek die Duitse een beetje op het bierdrinkendemeisje?Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Hét bierdrinkendemeisje!quote:
Hij doet zijn best maar; mijn laatste officiële intelligentiescore was twee maal WO en ondanks dat ga ik toch rustig met hem in discussie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij kent Jesse_ nog niet zie ik. Dit is Jesse_ z'n manier om te zeggen: Ik voel me als WO-er te goed om met jou in discussie te gaan!
Nee. Donker haar. Wel schattig koppie en mooie borstenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hét bierdrinkendemeisje!
[ afbeelding ]
Dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:55 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee. Donker haar. Wel schattig koppie en mooie borsten.
Leesquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Hij doet zijn best maar; mijn laatste officiële intelligentiescore was twee maal WO en ondanks dat ga ik toch rustig met hem in discussie.
[...]
En nu genoeg geflamed naar elkander. Lijstjes en verschillen willen we!quote:Kijk mij eens MENSA-lid zijn
Dafuqquote:Op zondag 25 maart 2012 01:13 schreef area51 het volgende:
Nederlandse
Duitse
Poolse
Slowaakse
Belgische
Franse
Letse
Russische
Belarussische
Oekrainse
Hongaarse
Roemeense
Bulgaarse
Albaanse
Macedonische
Turkse
Egyptische
Dominicaanse
Braziliaanse
Jamaicaanse
Cubaanse
Thaise
Chinese
Interraciaal is baasquote:Op donderdag 5 april 2012 11:08 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Dafuq
Ik alleen Nederlandse meisjes, beetje interraciaal bezig zijn
Mwha , ik weet niet waar je dan geweest bent, uiteraard lopen er mooie rond maar ze zijn niet zo lang houdbaar daar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:24 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Egyptische, prachtige vrouwen!
Agree. Waarom is dat nou niet andersomquote:Op donderdag 5 april 2012 13:31 schreef b4kl4p het volgende:
Nederlands en Duits, waarbij Duitsers toch wel wat meer kinky zijn over het algemeen
Sterk zeg, ik ook.quote:Op zondag 25 maart 2012 01:13 schreef area51 het volgende:
Nederlandse
Duitse
Poolse
Slowaakse
Belgische
Franse
Letse
Russische
Belarussische
Oekrainse
Hongaarse
Roemeense
Bulgaarse
Albaanse
Macedonische
Turkse
Egyptische
Dominicaanse
Braziliaanse
Jamaicaanse
Cubaanse
Thaise
Chinese
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:24 schreef Sovjet het volgende:
Colombiaanse
Dominicaanse
Hongaarse
Nederlandse
Oekraïense
Poolse
Roemeense
Spaanse
Dat noemt men Oxford-English.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:26 schreef TimMer1981 het volgende:
Niets mooiers dan een dame die Queen's English spreekt.
Jij gaat blijkbaar alleen in Nederland op vakantie? Ik heb veel reizen gemaakt naar landen in centraal europa. Dus onzincommentaar van je...quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:48 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
alla playaboiz hier die 20 landen opnoemen![]()
zeker allemaal hoertjes op de wallen
(of waarschijnlijk keihard virgin
)
anywas, ik alleen half pools en eentje die half turks was. voor de rest allemaal nederlandse meidjes
Jij gaat ook weleens naar de hoeren?quote:Op zondag 25 maart 2012 01:13 schreef area51 het volgende:
Nederlandse
Duitse
Poolse
Slowaakse
Belgische
Franse
Letse
Russische
Belarussische
Oekrainse
Hongaarse
Roemeense
Bulgaarse
Albaanse
Macedonische
Turkse
Egyptische
Dominicaanse
Braziliaanse
Jamaicaanse
Cubaanse
Thaise
Chinese
Ja er lopen verrassend veel leuke rond....wat opzich weer raar is als je die mannen ziet...hehehe...nee het enige wat me aan hun stoort is dat accent wat ze dan(meestal) hebben...als ik moet kiezen dan liever een zachte G dan dat Friese klote-toontjequote:
Hoeveel moet het kosten?quote:Op maandag 9 april 2012 20:24 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Ja er lopen verrassend veel leuke rond....wat opzich weer raar is als je die mannen ziet...hehehe...nee het enige wat me aan hun stoort is dat accent wat ze dan hebben...als ik moet kiezen dan liever een zachte G dan dat Friese klote-toontje
Die snap ik even niet....quote:
Dat dus, het is ook geen ramp of zo, maar sommige hebben het zo erg dat het me tegenstaatquote:Op maandag 9 april 2012 20:27 schreef Pisica het volgende:
ze zijn lief, lekker, sympathiek en vaak bescheiden in Fryslan, maar dat zijn ze in bv Limburg ook wel....
het accent: vaak denken ze zelf dat ze wel hel goed abn spreken ...
maar al met al leuke provincie hoor
Simpel zat: hoeveel breezertjes duw je erin voor je met het poesje mag spelen.quote:
Ten eerste, aan jou een vraag, hoeveel gaat het kosten om ons jouw domme opmerkingen te besparen?quote:Op maandag 9 april 2012 20:42 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Simpel zat: hoeveel breezertjes duw je erin voor je met het poesje mag spelen.
Voor 2k houd ik voortaan mijn mond wel hoor. Ik vraag me af wat hoerenloperij in Duitsland ermee te maken heeft.quote:Op maandag 9 april 2012 20:48 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Ten eerste, aan jou een vraag, hoeveel gaat het kosten om ons jouw domme opmerkingen te besparen?
Maar om dan even in te gaan op je vraag(die meer over jou zegt dan over mij....ook gezien je hoerenloperij in Duitsland)
Ik ga soms wel eens met een vrouw wat drinken, wat ik dan niet doe...is opletten hoeveel ze drinken, ik ben namelijk zo'n vreemd persoon die iemand dan wil leren kennen, ot het simpelweg leuk wil hebben....en niet alleen maar zit te tellen: hoeveel kost me dit?..zou ik jou ook aanraden
By the way....als ik met een meid afspreek om wat te gaan drinken zijn ze toch echt ergens in de 20.... dus de kans op een breezer is vrij klein aangezien de meeste vrouwen, let op, vrouwen( hoeren weet ik niet) .....na hun 20ste geen breezers meer tanken
En daar heb ik meer dan ruimschoots antwoord op gegeven, dat je dat niet schijnt te kunnen verwerken in jouw brein is niet mijn probleem, ik heb dus geen drank nodig(zoals sommige hoerenlopers misschien) om een vrouw te verleiden....maarja ik weet dat niet iedereen zo gezegend is...quote:Op maandag 9 april 2012 20:56 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Voor 2k houd ik voortaan mijn mond wel hoor. Ik vraag me af wat hoerenloperij in Duitsland ermee te maken heeft.
Ik zeg niet dat je zit te tellen. Ik vraag me gewoon af hoeveel drankjes jij er in hebt gepleurd voor ze met haar beentjes wijd gaat. Zo'n lastige vraag is dat toch niet?
Of ben je gewoon te gierig om een drankje te kopen voor die gieren?quote:Op maandag 9 april 2012 21:00 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
En daar heb ik meer dan ruimschoots antwoord op gegeven, dat je dat niet schijnt te kunnen verwerken in jouw brein is niet mijn probleem, ik heb dus geen drank nodig(zoals sommige hoerenlopers misschien) om een vrouw te verleiden....maarja ik weet dat niet iedereen zo gezegend is...have a nice day
Nou daar heb ik dan weer weinig van gemerktquote:Op maandag 9 april 2012 21:27 schreef Pisica het volgende:
ze zijn wel gierig hoor die Friesche popjes ...wat dat betreft zijn ze in het zuiden des lands wat meer geëmancipeerd...
maar goed als je er wat breezers in gooit kun je er wel je voordeel mee doen en zo voor een kleine investering een prachtige meid aan je stok rijgen
jij kwam met Friesland aanzettenquote:Op maandag 9 april 2012 22:42 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
maargoed, nu hebben we het over een nationaliteit die geen nationaliteit is![]()
Nouja nu je het zegt, ik heb wel iets met de oostblok dames, haha, alleen geen seks mee gehad, en daar gaat het toch wel om hierquote:Op maandag 9 april 2012 23:02 schreef Pisica het volgende:
[..]
jij kwam met Friesland aanzetten![]()
Maar goed, inderdaad terug on topic...ik houd wel van laaiende dames uit Roemenie/Polen en dat soort streken...die zijn niet zo lief als de Friesche popjes maar wat tegengas is ook wel lekker, al kan je daar ook een kippeboutje uit de randstad voor nemen
Zo kan je het ook beschrijven jaquote:
Ze hebben humorquote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Zo kan je het ook beschrijven ja![]()
ik vind ze vaak wel een sterke persoonlijkheid hebben, en de gelaatstrekken zijn gewoon nice....hoe geil ze wel of niet zijn kom ik misschien nog wel es achter
Eensch... Westeuropese vrouwen zijn over het meerendeel veel minder vrouwelijk. Qua uiterlijk en qua innerlijk. Maar goed in elk land heb je mooierds en gedrochten. Hier alleen meer gedrochten dan mooierds...quote:
Veel plezier vandaag...quote:Op donderdag 12 april 2012 11:32 schreef Roellie80 het volgende:
Spaanse en vanaf morgen een Braziliaanse
En? Mag je Braziliaanse daadwerkelijk toevoegen aan je lijstje?quote:
ghehe, yupquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:58 schreef Sovjet het volgende:
En
[..]
En? Mag je Braziliaanse daadwerkelijk toevoegen aan je lijstje?
Natuurlijk. Zo moeilijk zijn Brasucas niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:58 schreef Sovjet het volgende:
En
[..]
En? Mag je Braziliaanse daadwerkelijk toevoegen aan je lijstje?
Mijn bootje strand al voordat het begonnen is met varen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:57 schreef Frav3 het volgende:
Nederlandse
Hongaarse
daar strand mijn bootje helaas al.
En als je geen Nederlandse "neukt"?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:33 schreef Apekoek het volgende:
Als je alleen maar Nederlandse neukt ben je ook wel erg beperkt hoorWat de boer niet kent, eet hij niet, lekker lomp en status quo.
??quote:Op zondag 15 april 2012 21:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Mijn bootje strand al voordat het begonnen is met varen.
Beetje eenkennig?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:08 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Dafuq
Ik alleen Nederlandse meisjes, beetje interraciaal bezig zijn
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:50 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zo moeilijk zijn Brasucas niet.
doe je goed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:22 schreef golfje3 het volgende:
Duitse vriendin heb ik en das de enige die ik op moment op het lijstje kan zetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |