SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
Goede TT.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik snap wel dat je miss allebei eerst laat testen. Maar naarmate de relatie vordert wordt de kans op vreemdgaan niet per se groter of kleiner. Dus je weet het nooit. Kan je ook nooit kinderen maken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is op zich ook wel zo, je weet het nooit, maar goed, om daar meteen vanuit te gaan is weer het andere uiterste
Of ja dat moet je dan met KI doen en dan laat je eerst dat zaad testen.![]()
Echte meisjes op zoek naar zichzelf aan het hoofdrekenen
Over heerlijk gesproken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door JackieBrown op 22-03-2012 21:05:25 ]![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Over heerlijk gesproken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Over heerlijk gesproken:
Die Daniella, ik ga stuk van het lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.![]()
Die laatstequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat een mens inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die Daniella, ik ga stuk van het lachenvan welk programma is zij eigenlijk?
![]()
Over heerlijk gesproken:
Dit toch niet echt he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg het me?
Toch?![]()
![]()
Over heerlijk gesproken:
Ik zie er 'n gezichtje in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit toch niet echt he?
Zeg het me?
Toch?kan haast niet, hoe kan het zo plat en wijd en hobbelig zijn
![]()
![]()
Je kan nog praktisch die vetrollen neuken. Ipv Russisch neuken is het Sovjetneukenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ideekan haast niet, hoe kan het zo plat en wijd en hobbelig zijn
![]()
![]()
Maar wel gewoon broekmaatje 38 hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan nog praktisch die vetrollen neuken. Ipv Russisch neuken is het Sovjetneuken![]()
Helemaal niet, wat weet jij daar nou van.quote:En dat heeft er niks mee te maken.
full stops and exclamation marks![]()
What happened? Kusje op je kniebanden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn kniebanden zijn naar de klote gegaan
full stops and exclamation marks![]()
Was in vondel aan het touren, ging donuts draaien en in ene ging ik onderuit waarbij ik mijn linkerknie had verdraaid met krakende geluidenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
What happened? Kusje op je kniebanden.![]()
![]()
Oke genoeg info. Beterschap!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was in vondel aan het touren, ging donuts draaien en in ene ging ik onderuit waarbij ik mijn linkerknie had verdraaid met krakende geluidenAll good things are wild and free.![]()
Lekker dan... krakende geluidenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was in vondel aan het touren, ging donuts draaien en in ene ging ik onderuit waarbij ik mijn linkerknie had verdraaid met krakende geluiden. En nu? Gips? Krukken?
Beterschap salaatje![]()
![]()
Hoe laat was je in Vondel?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was in vondel aan het touren, ging donuts draaien en in ene ging ik onderuit waarbij ik mijn linkerknie had verdraaid met krakende geluidenZag nog een groep longboarders langskomen en dacht, ik moet er ook een kopen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Tussen 4 en 5 ofzo weet niet meerquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe laat was je in Vondel?Zag nog een groep longboarders langskomen en dacht, ik moet er ook een kopen.
![]()
![]()
Ik was er ook rond die tijd, heb je gemist man.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:05 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Tussen 4 en 5 ofzo weet niet meerVolgende keer als je op je muil gaat moet je me roepen, dan draag ik je heel romantisch over de drempel van de eerste hulp.
Kutwijf, ik ga zo de binnenkant van mijn oogleden bekijken.quote:Fakking 6:30 op.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: