SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Hoop straks nog ff online te zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
Nou dat was een lang potje BF3ik zie nu alweer niemand online...
Rij er bijna elke dag langs, kan dan helaas niks zuipen.quote:
Ninja Pro perkquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe kan het dat mijn motion sensor sommige tegenstanders niet geregistreerd?
Zou wel chill zijn als je komt manquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:12 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Rij er bijna elke dag langs, kan dan helaas niks zuipen.
Zal wel ff in die kalenderdinges kijken, lijkt me wel leuk
Een fenomeen genaamd 'Call of Duty'.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe kan het dat mijn motion sensor sommige tegenstanders niet geregistreerd?
Als ik hem win lach ik me kapot...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:15 schreef Rossdale het volgende:
Win Modern Warfare 3-DLC codes!
http://games.fok.nl/siten(...)are-3-dlc-codes.html
voor de liefhebberts
Hebbie zeker gedaan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:15 schreef Rossdale het volgende:
Win Modern Warfare 3-DLC codes!
http://games.fok.nl/siten(...)are-3-dlc-codes.html
voor de liefhebberts
Als je er niets mee doet moet je er ook niet aan mee doen, meer kans voor de gene die er echt wat aan hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als ik hem win lach ik me kapot...
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je er niets mee doet moet je er ook niet aan mee doen, meer kans voor de gene die er echt wat aan hebben.
in BF3 uiteraard.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Een fenomeen genaamd 'Call of Duty'.
Helaas komt het steeds vaker voor
Ja echt wel hahahaha.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk dat Teun een heleboel mensen een plezier doet als hij hem voor hun neuzen wegkaapt![]()
U so fuuunnyyyy G.I.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan mensen die aan zulke prijsvragen meedoen. Ik doe ook niet mee aan prijsvragen waar ik niets aan hebquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik doe daar ook niet aan mee ofzo hoor
[..]
Mensen die MW3 spelen? Of Teun die DLC wegkaapt?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aan mensen die aan zulke prijsvragen meedoen. Ik doe ook niet mee aan prijsvragen waar ik niets aan heb
Dit, en genoeg mensen die mw3 wel leuk vinden en die extra mappen niet kunnen betalen maar ze graag willen hebben. Ipv erop reageren alleen voor de heb en er nooit meer naar omkijken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aan mensen die aan zulke prijsvragen meedoen. Ik doe ook niet mee aan prijsvragen waar ik niets aan heb
Jij kan ook nooit normaal antwoorden op dit soort dingen, verbaast me weer nietsquote:
Anders ga je er toch niet op in.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit normaal antwoorden op dit soort dingen, verbaast me weer niets
Je moest wel lachenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit normaal antwoorden op dit soort dingen, verbaast me weer niets
Verstandig idee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Anders ga je er toch niet op in.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een console van 200e en een spel van 60e, maar geen dlc van 10e kunnen betalenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, en genoeg mensen die mw3 wel leuk vinden en die extra mappen niet kunnen betalen maar ze graag willen hebben. Ipv erop reageren alleen voor de heb en er nooit meer naar omkijken.
Hosselen he, soms is de block niet hot.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:13 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wel een console van 200e en een spel van 60e, maar geen dlc van 10e kunnen betalen
Dat is pas triest
Dan moet je op een andere hoek vd straat gaan staanquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hosselen he, soms is de block niet hot.
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lekker dan, ben om 9 uur in slaap gevallen en word net wakker
Ja i know, maar was net aan het twijfelen of verder ging slapen, maar dat lukt dus nietquote:
jij vind zoiets mooi?quote:
Whut? Nee gek.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij vind zoiets mooi?
oh en morguh btw, wat een kut nacht
Dat krijg je als er constant MILFs in je oren fluisteren...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:09 schreef Bozz187 het volgende:
Ohja was gister ook nog uit de keuring gekomen, heb een lichte gehoor beschadiging. In de lage frequensies
eerst geslapen van 21.00 tot 01.00, toen dus niet meer kunnen slapen, nja rond een uur of 06.00 pasquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? Nee gek.
Wat dan? Slecht geslapen?
Dat zou ik echt niet kunnen, doe mij maar middagdutjes op een regenachtige dagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
eerst geslapen van 21.00 tot 01.00, toen dus niet meer kunnen slapen, nja rond een uur of 06.00 pas
Do you believe in life after love?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet kunnen, doe mij maar middagdutjes op een regenachtige dag
I can feel something inside me sayquote:
quote:
Ja ik dacht al wtf is dit dan weerquote:
Een of andere countryzanger als ik het goed hebquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik dacht al wtf is dit dan weer
Ja die tak is pas nieuwquote:
Next !quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Een of andere countryzanger als ik het goed heb
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:12 schreef Bozz187 het volgende:
Haha bericht op de radio
28 jarige man uit breda flipt omdat er geen friet/patat bij zijn bestelling zat
En ross heeft nog niet gepost
http://www.game-card.net/(...)egory_id=10&vmcchk=1quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
Xboxlive Gold alweer afgelopen![]()
Laatst nog naar gekeken en vrij goedkoop, maar is wat duurder geworden![]()
Al die kutsites met een mooie prijs dan denk jeen dan bestel je en staat er uitverkocht
op zich natuurlijk wel, net bij de bovenste besteld.quote:
oja die van mij gaat ook weer op silver 2 april.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
Xboxlive Gold alweer afgelopen![]()
Laatst nog naar gekeken en vrij goedkoop, maar is wat duurder geworden![]()
Al die kutsites met een mooie prijs dan denk jeen dan bestel je en staat er uitverkocht
Volledig terecht ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:12 schreef Bozz187 het volgende:
Haha bericht op de radio
28 jarige man uit breda flipt omdat er geen friet/patat bij zijn bestelling zat
En ross heeft nog niet gepost
wel, want als het nou eens betaald wordt dan is het beterquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Tentamens voorbij, kater, zon, hangmat, Coronatje... kan niet beter
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:35 schreef SuperFruitig het volgende:
BUT I CAAAAANT BREAK THROUGH
THERE'S NO TALKING TO YOUUUHUOUUUUUU
Nick volgens mij zijn wij elkaars muzikale soulmates
no homo
that sounded so homoerotic!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:35 schreef SuperFruitig het volgende:
BUT I CAAAAANT BREAK THROUGH
THERE'S NO TALKING TO YOUUUHUOUUUUUU
Nick volgens mij zijn wij elkaars muzikale soulmates
no homo
Stufi binnen dus geen probleemquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wel, want als het nou eens betaald wordt dan is het beter
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk die Tauch dan shinen met het belastinggeld van de werkende klasse
burpquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
So lets do it like they do on the discovery channelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:49 schreef Bozz187 het volgende:
You and me, baby aint nuthin' but mammals
yeah!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
So lets do it like they do on the discovery channel
vraag je toch je geld terug?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
fucking flikkers bij game-card.net, besteld en nu staat er ineens niet op voorraad.
![]()
Wel betaald al natuurlijk
Van controller balanceert op mn 12inch?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:57 schreef Bozz187 het volgende:
Lex!! Ik heb die super geile donder foto van jou niet meer![]()
jaja, je hebt altijd zoveel dagen daarvoor toch? Ideal gebruikt trouwens.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
vraag je toch je geld terug?
paypal ftw!
Het was toch een dockingstation met 2 controllers?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Van controller balanceert op mn 12inch?
hehe lekker voor de goedkoopste gegaanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
jaja, je hebt altijd zoveel dagen daarvoor toch? Ideal gebruikt trouwens.
Net met die lui gebeld en hij gaf aan vanavond weer te hebben..... Afwachten nog ff en anders cancel ik idd. Maar dan duurt het wel weer ff voor je je geld binnen hebt.
Live eindigt morgen!!!!
Oh noes!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
jaja, je hebt altijd zoveel dagen daarvoor toch? Ideal gebruikt trouwens.
Net met die lui gebeld en hij gaf aan vanavond weer te hebben..... Afwachten nog ff en anders cancel ik idd. Maar dan duurt het wel weer ff voor je je geld binnen hebt.
Live eindigt morgen!!!!
indeed en het is ook nog fucking mooi weer dus dan moet ik naar buitenquote:
Ja als er nou ijs had gelegen was het anders geweest... in Friesland is er nu weer alarm geloof ik XDquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
indeed en het is ook nog fucking mooi weer dus dan moet ik naar buiten
fixed en jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Van controller balanceert op mn 1.2inch?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja als er nou ijs had gelegen was het anders geweest... in Friesland is er nu weer alarm geloof ik XD
Wanprestatie vd verkoper, volgens het rechtssysteemquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
fucking flikkers bij game-card.net, besteld en nu staat er ineens niet op voorraad.
![]()
Wel betaald al natuurlijk
Minecraft..dude.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Trials Evolution komt op 18 april uit op Xbox Live Arcade, Minecraft verschijnt op 9 mei.
Ah yeah
dude, niet weten..quote:
Jij trekt toch al een conclusie?quote:
Ooit gedaan dan?quote:
dat denk ik dan ook niet, en waarom zou er geen MP inzitten? die indie games die op MC lijken lukt het ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:03 schreef Bozz187 het volgende:
Minecraft kon me op de pc niet echt boeien. Miss op de xbox wel
Minecraftquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Trials Evolution komt op 18 april uit op Xbox Live Arcade, Minecraft verschijnt op 9 mei.
Ah yeah
ik hoop dat je moet kotsen van de drank!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Minecraft
Ik ga zo weer de stad in, lekker terrasje pakken. Heb wel de 2 perfecte dagen vrij genomen met dit weer
Lipton ice tea jwz.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik hoop dat je moet kotsen van de drank!!!
NEIN! Gewoon je kater weg zuipen met meer drankquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een kater van vannacht mag ik?
True story.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
NEIN! Gewoon je kater weg zuipen met meer drank
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:52 schreef Pixell het volgende:
Waar heb je uiteindelijk gehaald? Ik moet ook weer halen, al zou ik zweren dat ik de vorige keer een 12mnd ding had..
quote:
Teruglezen, luie koekwaus.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
op zich natuurlijk wel, net bij de bovenste besteld.
Maar laatst had ik er drie onder de 30 euro gevonden en ik wil altijd cheap![]()
Maar toen was ik te lui om te bestellen![]()
![]()
![]()
sorryquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Teruglezen, luie koekwaus.
Komt uit dezelfde regio als Kneus he, zegt genoegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Teruglezen, luie koekwaus.
HHHHHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
van het nk-neuspeuter of welke bekerfinale?
PSVquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
van het nk-neuspeuter of welke bekerfinale?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en wat voor competie is PSV?
Perverse sexuele verrichtingen?
Jammer dat je er niks van terug zietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:06 schreef SoldMayor het volgende:
Hey, de ipad3 is binnen.
24 uur later.
Heee, bijna geen ipads meer.
Met ze 2e net zoveel omzet gedraait in een dag als totaal de afgelopen 2 weken.
Toch leuk dat stage bij dixons.
52 is toch redelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:04 schreef SoldMayor het volgende:
52 binnen gehad.![]()
Heb er idd niks aan maar voor de verzekeringen die je er kan bijverkopen krijg je wel een premie.
Nah, op het gebied van telefoons en tablets zijn ze de afgelopen anderhalve jaar pas echt ingehaald, daarvoor begreep ik het enthousiasme wel.quote:
Ingehaald ? Door wie? Maar hij is dus pas vandaag hier uitgekomen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nah, op het gebied van telefoons en tablets zijn ze de afgelopen anderhalve jaar pas echt ingehaald, daarvoor begreep ik het enthousiasme wel.
quote:
Android-tablets.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ingehaald ? Door wie? Maar hij is dus pas vandaag hier uitgekomen?
Maar ondertussen is het wel crisis, maar wel met rijen vol voor de deur staan
Die chick in dat leren pakje is een Nederlandsequote:
Is het nu duidelijk danquote:
Ohw.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die chick in dat leren pakje is een Nederlandse
nice! En nu 1 zonder filter.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:27 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag mooie boom op de plaat
Supervet deze foto, tof gedaanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:27 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag mooie boom op de plaat
Dit, hele toffe foto! Alleen lijkt het nu net of het gewoon gemaakt is met instagram ofzo. Die van je hond op fb is leuk Teunquote:
Morgenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, hele toffe foto! Alleen lijkt het nu net of het gewoon gemaakt is met instagram ofzo. Die van je hond op fb is leuk Teun
Waar? Have fun!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
Awww yeah, richting Duitsland, snowboarden.
Hoe kan je snowboarden in een land dat vol met kuilen zit XDquote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
is eigenlijk alleen zwart wit gemaakt... kheb de zon achter de boom gehouden en daardoor is het licht zoquote:
Is denk dichterbij dan Westerhoven, daar kun je ook wel leuk snowboardenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
aah oke, dan zeg ik als de wiederweerga terug en nu in kleur maken!!1quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
is eigenlijk alleen zwart wit gemaakt... kheb de zon achter de boom gehouden en daardoor is het licht zo
Mooi mclaren op kop.quote:
Hoi Frits,quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:52 schreef WeHD het volgende:
Serieus
Ik ben best wel goedgelovig. Mw2 ga ik vandaag nieet doen.
Christentuig!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:52 schreef WeHD het volgende:
Serieus
Hoerenjong.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:52 schreef WeHD het volgende:
Serieus
Dat is een goede.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:25 schreef WeHD het volgende:
Tegenwoordig praten steeds meeer mensen overzichzelf ^^
Je hebt gelijk. Ik ben het of 1 van de andere 7 mannen die er bij waren.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:28 schreef WeHD het volgende:
Tegenwoordig woorden mensen steeds gekker en denken ze dat ze je pa zijn ^^
Kut Michhasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:46 schreef Michhas het volgende:
Zo, even een Erdinger pakken in Amsterdam.
Dat was dus positief knuppelquote:
KK heeft een leven, en wil niet meer op fok, hij is er wel klaar meequote:
One love brah. Ik ga zo het terras ook maar eens opzoekenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit is gooood.
Don't worry, ik drink ze met jou, Pieter en Niels in mijn achterhoofd
Ik geloof er geen fluit van. Hij leest nu ook gewoon mee.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
KK heeft een leven, en wil niet meer op fok, hij is er wel klaar mee
Ja true, hij leest al weken mee. Misschien is ie bang dat ie weer een ban krijgtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fluit van. Hij leest nu ook gewoon mee.
Stop een munt in het topic, misschien komt hij terug.quote:
michhas?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:16 schreef tliciouz het volgende:
Whut? KK niet meer hier? Wie moet dan vunzige opmerkingen tegen me maken?
ahw okequote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die tijd zijn we allang voorbij, kale vriend.
toch negatief tov mijquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was dus positief knuppel.
Maar goed, Chelsea - Spurs kijken
Hoi lekkertjequote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:24 schreef Morgen- het volgende:
[..]
toch negatief tov mijdat betekent dat ik iets ben
dat deden ze bij de Jakhalzen ook alquote:
Maar dat mist het hele punt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat deden ze bij de Jakhalzen ook alAlleen die hadden wel echt een 10tje gegeven
Gaat weer los, gas erop! Gemekker zo.quote:
Hmm wat is dit dan weer?quote:1
Loekie1980 3 minuten geleden door Loekie1980
Mooie race, maar wel een nare nasmaak.
Perez had moeten winnen, het bewijs zal wellicht nooit komen, maar dit is volgens mij een gekochte overwinning van Ferrari.
Anyway, gefeliciteerd Alonso.
like.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
PSV wint: subsidie clubje, mag ook wel met zoveel geld
PSV verliest: hahah 40 miljoen en geen kampioen, na zoveel aankopen niet eend winnen
Ach vorige week was al niet hier toen psv won. En als ze verliezen zal ie wel weer ineens hier zijn ja.quote:
Onzin, maar ik kan het me haast niet voorstellen dat Perez niet in de bolide van Massa zit binnen een race of 4-5.quote:
Nja ajax voetbalt welquote:
quote:
Dat wel, maar geen snelheid voorin en te vaak terugspelen.quote:
Nja PSV laat op dit moment niks zienquote:Op zondag 25 maart 2012 17:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat wel, maar geen snelheid voorin en te vaak terugspelen.
deze manquote:Doopy
We gaan zo maar eens de kroeg in....even het gekochte kampioenschap van die gloeilampies definitief de nek omdraaien!!!
http://eredivisielive.nl/quote:Op zondag 25 maart 2012 17:31 schreef dreamzk het volgende:
Iemand goede livestream (geen sopcast)? Zit nu naar een skerre turkse gast te luisteren.
Wil niet betalenquote:
Gohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |