SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Hoop straks nog ff online te zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
Nou dat was een lang potje BF3ik zie nu alweer niemand online...
Rij er bijna elke dag langs, kan dan helaas niks zuipen.quote:
Ninja Pro perkquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe kan het dat mijn motion sensor sommige tegenstanders niet geregistreerd?
Zou wel chill zijn als je komt manquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:12 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Rij er bijna elke dag langs, kan dan helaas niks zuipen.
Zal wel ff in die kalenderdinges kijken, lijkt me wel leuk
Een fenomeen genaamd 'Call of Duty'.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe kan het dat mijn motion sensor sommige tegenstanders niet geregistreerd?
Als ik hem win lach ik me kapot...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:15 schreef Rossdale het volgende:
Win Modern Warfare 3-DLC codes!
http://games.fok.nl/siten(...)are-3-dlc-codes.html
voor de liefhebberts
Hebbie zeker gedaan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:15 schreef Rossdale het volgende:
Win Modern Warfare 3-DLC codes!
http://games.fok.nl/siten(...)are-3-dlc-codes.html
voor de liefhebberts
Als je er niets mee doet moet je er ook niet aan mee doen, meer kans voor de gene die er echt wat aan hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als ik hem win lach ik me kapot...
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je er niets mee doet moet je er ook niet aan mee doen, meer kans voor de gene die er echt wat aan hebben.
in BF3 uiteraard.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Een fenomeen genaamd 'Call of Duty'.
Helaas komt het steeds vaker voor
Ja echt wel hahahaha.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk dat Teun een heleboel mensen een plezier doet als hij hem voor hun neuzen wegkaapt![]()
U so fuuunnyyyy G.I.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan mensen die aan zulke prijsvragen meedoen. Ik doe ook niet mee aan prijsvragen waar ik niets aan hebquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik doe daar ook niet aan mee ofzo hoor
[..]
Mensen die MW3 spelen? Of Teun die DLC wegkaapt?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aan mensen die aan zulke prijsvragen meedoen. Ik doe ook niet mee aan prijsvragen waar ik niets aan heb
Dit, en genoeg mensen die mw3 wel leuk vinden en die extra mappen niet kunnen betalen maar ze graag willen hebben. Ipv erop reageren alleen voor de heb en er nooit meer naar omkijken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aan mensen die aan zulke prijsvragen meedoen. Ik doe ook niet mee aan prijsvragen waar ik niets aan heb
Jij kan ook nooit normaal antwoorden op dit soort dingen, verbaast me weer nietsquote:
Anders ga je er toch niet op in.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit normaal antwoorden op dit soort dingen, verbaast me weer niets
Je moest wel lachenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit normaal antwoorden op dit soort dingen, verbaast me weer niets
Verstandig idee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Anders ga je er toch niet op in.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een console van 200e en een spel van 60e, maar geen dlc van 10e kunnen betalenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, en genoeg mensen die mw3 wel leuk vinden en die extra mappen niet kunnen betalen maar ze graag willen hebben. Ipv erop reageren alleen voor de heb en er nooit meer naar omkijken.
Hosselen he, soms is de block niet hot.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:13 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wel een console van 200e en een spel van 60e, maar geen dlc van 10e kunnen betalen
Dat is pas triest
Dan moet je op een andere hoek vd straat gaan staanquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hosselen he, soms is de block niet hot.
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lekker dan, ben om 9 uur in slaap gevallen en word net wakker
Ja i know, maar was net aan het twijfelen of verder ging slapen, maar dat lukt dus nietquote:
jij vind zoiets mooi?quote:
Whut? Nee gek.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij vind zoiets mooi?
oh en morguh btw, wat een kut nacht
Dat krijg je als er constant MILFs in je oren fluisteren...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:09 schreef Bozz187 het volgende:
Ohja was gister ook nog uit de keuring gekomen, heb een lichte gehoor beschadiging. In de lage frequensies
eerst geslapen van 21.00 tot 01.00, toen dus niet meer kunnen slapen, nja rond een uur of 06.00 pasquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? Nee gek.
Wat dan? Slecht geslapen?
Dat zou ik echt niet kunnen, doe mij maar middagdutjes op een regenachtige dagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
eerst geslapen van 21.00 tot 01.00, toen dus niet meer kunnen slapen, nja rond een uur of 06.00 pas
Do you believe in life after love?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet kunnen, doe mij maar middagdutjes op een regenachtige dag
I can feel something inside me sayquote:
quote:
Ja ik dacht al wtf is dit dan weerquote:
Een of andere countryzanger als ik het goed hebquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik dacht al wtf is dit dan weer
Ja die tak is pas nieuwquote:
Next !quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Een of andere countryzanger als ik het goed heb
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:12 schreef Bozz187 het volgende:
Haha bericht op de radio
28 jarige man uit breda flipt omdat er geen friet/patat bij zijn bestelling zat
En ross heeft nog niet gepost
http://www.game-card.net/(...)egory_id=10&vmcchk=1quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
Xboxlive Gold alweer afgelopen![]()
Laatst nog naar gekeken en vrij goedkoop, maar is wat duurder geworden![]()
Al die kutsites met een mooie prijs dan denk jeen dan bestel je en staat er uitverkocht
op zich natuurlijk wel, net bij de bovenste besteld.quote:
oja die van mij gaat ook weer op silver 2 april.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
Xboxlive Gold alweer afgelopen![]()
Laatst nog naar gekeken en vrij goedkoop, maar is wat duurder geworden![]()
Al die kutsites met een mooie prijs dan denk jeen dan bestel je en staat er uitverkocht
Volledig terecht ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:12 schreef Bozz187 het volgende:
Haha bericht op de radio
28 jarige man uit breda flipt omdat er geen friet/patat bij zijn bestelling zat
En ross heeft nog niet gepost
wel, want als het nou eens betaald wordt dan is het beterquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Tentamens voorbij, kater, zon, hangmat, Coronatje... kan niet beter
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:35 schreef SuperFruitig het volgende:
BUT I CAAAAANT BREAK THROUGH
THERE'S NO TALKING TO YOUUUHUOUUUUUU
Nick volgens mij zijn wij elkaars muzikale soulmates
no homo
that sounded so homoerotic!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:35 schreef SuperFruitig het volgende:
BUT I CAAAAANT BREAK THROUGH
THERE'S NO TALKING TO YOUUUHUOUUUUUU
Nick volgens mij zijn wij elkaars muzikale soulmates
no homo
Stufi binnen dus geen probleemquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wel, want als het nou eens betaald wordt dan is het beter
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk die Tauch dan shinen met het belastinggeld van de werkende klasse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |