Werk ook gewoon, maar ben doordeweeks altijd dagje vrij. En valt me gewoon op hoe zwaar kut TNT opereert.quote:Op maandag 9 april 2012 17:28 schreef BlueMage het volgende:
TS als je nu zelf gaat werken heb je er geen last meer van want dan zie je ook niet wat die postbodes de hele dag doen en bespreken in hun garagebox.
dus omdat jij voor jouw deur ''last'' claimt te hebben is iedereen die voor de TNT werk te scharen onder 'ratten'quote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef Hypertext het volgende:
[..]
Werk ook gewoon, maar ben doordeweeks altijd dagje vrij. En valt me gewoon op hoe zwaar kut TNT opereert.
Lijken op deze manier gewoon een stelletje ratten.
"Lijken ratten", lezen jongen of meisje!quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
dus omdat jij voor jouw deur ''last'' claimt te hebben is iedereen die voor de TNT werk te scharen onder 'ratten'?
Hoe langer ik dit topic meelees hoe triester ik je vind.
Jij bent typisch zo'n persoon die niet in een stad hoort te wonen maar ergens midden op een weiland met in minimaal 1 kilometer omtrek niemand in de buurt ofzo.
quote:Op zondag 8 april 2012 17:46 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
uitoefening van bedrijfsactiviteiten zonder vestigingsvergunning?
je kunt altijd de gemeente verzoeken tot handhaving en als ze dat niet doen in bezwaar en beroep gaan.
[..]
je kunt altijd de gemeente verzoeken tot handhaving en als ze dat niet doen in bezwaar en beroep gaan.
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:23 schreef lastvanTNT het volgende:
Het gaat hier om het feit, dat garages dienen als parkeergelegenheid, dat deze niet intensief als bedrijfsruimte gebruikt worden.
De Gemeente voert haar taak tot handhaving niet uit. Zij overtreft haarzelf door zwijgzaamheid en overtreedt haar eigen regels betreffende het bestemmingsplan.
Ook de weg via de gemeentelijke Ombudsman heeft niets opgeleverd.
Wie kan mij zeggen welke dubbele agenda de Gemeente heeft.
Ik vrees voor de zomer, als ik van het zonnetje in de tuin wil genieten en de rust steeds weer verstoord wordt door de hordes medewerkers van TNT/ PostNL.
Ik weet een goed forum voor jou: Brave New Worldquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:23 schreef lastvanTNT het volgende:
Het gaat hier om het feit, dat garages dienen als parkeergelegenheid, dat deze niet intensief als bedrijfsruimte gebruikt worden.
De Gemeente voert haar taak tot handhaving niet uit. Zij overtreft haarzelf door zwijgzaamheid en overtreedt haar eigen regels betreffende het bestemmingsplan.
Ik vrees voor de zomer, als ik van het zonnetje in de tuin wil genieten en de rust steeds weer verstoord wordt door de hordes medewerkers van TNT/ PostNL.
Iemand die het snapt/ervaart.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:23 schreef lastvanTNT het volgende:
Geloof me, het scheelt niet veel. Ik zou het niet pikken als ik daarnaast zou wonen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]Want al die postbodes rennen dwars door je tuin?
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |