abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110115925
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2012 17:28 schreef BlueMage het volgende:
TS als je nu zelf gaat werken heb je er geen last meer van want dan zie je ook niet wat die postbodes de hele dag doen en bespreken in hun garagebox.
Werk ook gewoon, maar ben doordeweeks altijd dagje vrij. En valt me gewoon op hoe zwaar kut TNT opereert.

Lijken op deze manier gewoon een stelletje ratten.
  maandag 9 april 2012 @ 22:40:58 #77
261627 sciter
The world is my playground.
pi_110116182
Jezus wat een zielig, contactgestoorde ts ben jij ook.
  Boks-Chick dinsdag 10 april 2012 @ 07:31:15 #78
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_110124834
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef Hypertext het volgende:

[..]

Werk ook gewoon, maar ben doordeweeks altijd dagje vrij. En valt me gewoon op hoe zwaar kut TNT opereert.

Lijken op deze manier gewoon een stelletje ratten.
dus omdat jij voor jouw deur ''last'' claimt te hebben is iedereen die voor de TNT werk te scharen onder 'ratten' :{ ?

Hoe langer ik dit topic meelees hoe triester ik je vind.
Jij bent typisch zo'n persoon die niet in een stad hoort te wonen maar ergens midden op een weiland met in minimaal 1 kilometer omtrek niemand in de buurt ofzo :|W .
lolwut
  dinsdag 10 april 2012 @ 08:46:38 #79
307975 Mourik
Feel like a fish
pi_110125439
Hier in Utrecht (Lunetten) het zelfde probleem!
Ik ben nooit tevreden, en heb altijd wat te klagen.
pi_110126155
Ik ben zelf bezorger op de zaterdagochtend. In mijn wijk wonen meerdere bekenden van mij, en sinds ik ben begonnen weet ik précies wat iedereen binnen krijgt. Zo kan ik als ik ś avonds 1 van hun in de kroeg tegen kom ze vragen of ze hun CJIB zooi al eens hebben betaald, maar ik kan ze ook feliciteren met de verjaardag van hun naasten. Stukje service lijkt mij.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_110140261
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 april 2012 07:31 schreef BrandX het volgende:

[..]

dus omdat jij voor jouw deur ''last'' claimt te hebben is iedereen die voor de TNT werk te scharen onder 'ratten' :{ ?

Hoe langer ik dit topic meelees hoe triester ik je vind.
Jij bent typisch zo'n persoon die niet in een stad hoort te wonen maar ergens midden op een weiland met in minimaal 1 kilometer omtrek niemand in de buurt ofzo :|W .
"Lijken ratten", lezen jongen of meisje!
pi_110145110
quote:
7s.gif Op zondag 8 april 2012 17:46 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

uitoefening van bedrijfsactiviteiten zonder vestigingsvergunning?

je kunt altijd de gemeente verzoeken tot handhaving en als ze dat niet doen in bezwaar en beroep gaan.
pi_110145148
quote:

[..]

je kunt altijd de gemeente verzoeken tot handhaving en als ze dat niet doen in bezwaar en beroep gaan.
quote:

[..]

pi_110145512
Het gaat hier om het feit, dat garages dienen als parkeergelegenheid, dat deze niet intensief als bedrijfsruimte gebruikt worden.
De Gemeente voert haar taak tot handhaving niet uit. Zij overtreft haarzelf door zwijgzaamheid en overtreedt haar eigen regels betreffende het bestemmingsplan.
Ook de weg via de gemeentelijke Ombudsman heeft niets opgeleverd.

Wie kan mij zeggen welke dubbele agenda de Gemeente heeft.

Ik vrees voor de zomer, als ik van het zonnetje in de tuin wil genieten en de rust steeds weer verstoord wordt door de hordes medewerkers van TNT/ PostNL.
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:16:36 #85
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_110148021
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:23 schreef lastvanTNT het volgende:
Het gaat hier om het feit, dat garages dienen als parkeergelegenheid, dat deze niet intensief als bedrijfsruimte gebruikt worden.
De Gemeente voert haar taak tot handhaving niet uit. Zij overtreft haarzelf door zwijgzaamheid en overtreedt haar eigen regels betreffende het bestemmingsplan.

Ik vrees voor de zomer, als ik van het zonnetje in de tuin wil genieten en de rust steeds weer verstoord wordt door de hordes medewerkers van TNT/ PostNL.
:') Want al die postbodes rennen dwars door je tuin?

:') :') :')
Hallon!
  Boks-Chick dinsdag 10 april 2012 @ 20:18:52 #86
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_110151805
quote:

Ik weet een goed forum voor jou: Brave New World

*aluhoedje aanreikt
lolwut
pi_110196404
quote:

Iemand die het snapt/ervaart.
pi_110196468
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:16 schreef BlueMage het volgende:

[..]

:') Want al die postbodes rennen dwars door je tuin?

:') :') :')
Geloof me, het scheelt niet veel. Ik zou het niet pikken als ik daarnaast zou wonen.

Ik zou graag een foto willen maken van die trieste vertoning. Maar dan verraad ik mijzelf waarschijnlijk.

Maar geloof me, die gasten zitten zowat letterlijk in je tuin wanneer je pech hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')