Omdat Psv en Az waarschijnlijk toch al Europa in gaan? Heerenveen trouwens ook dus dan komt toch automatisch Heracles naar voren om via de beker Europa in te gaan of zit ik daarmee fout?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
Voor het Nederlandse voetbal hoop ik dat AZ wint.
Als AZ wint kan heerenveen toch ook?>quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat Psv en Az waarschijnlijk toch al Europa in gaan? Heerenveen trouwens ook dus dan komt toch automatisch Heracles naar voren om via de beker Europa in te gaan of zit ik daarmee fout?
Ja, maar die staan al behoorlijk hoog in de competitie en plaatsen zich dan toch al automatisch voor Europa?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als AZ wint kan heerenveen toch ook?>
Play offs plekken verschuiven dan. Speelt 6 tot 9 PO's en plek 5 geeft dan ook recht op (voorrondes) EL.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat Psv en Az waarschijnlijk toch al Europa in gaan? Heerenveen trouwens ook dus dan komt toch automatisch Heracles naar voren om via de beker Europa in te gaan of zit ik daarmee fout?
Dus dan komt er niemand uit de beker rechtstreeks in aanmerking voor de EL?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Play offs plekken verschuiven dan. Speelt 6 tot 9 PO's en plek 5 geeft dan ook recht op (voorrondes) EL.
Nu gaat dat maar tot 4.
Exact. Moeten de finalisten wel al rechtstreeks EL hebben behaald dus. Maar die kans is dus met PSV en AZ het grootst.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus dan komt er niet iemand uit de beker rechtstreeks in aanmerking voor de EL?
Ok duidelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Exact. Moeten de finalisten wel al rechtstreeks EL hebben behaald dus. Maar die kans is dus met PSV en AZ het grootst.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
Voor het Nederlandse voetbal hoop ik dat AZ wint.
Niks mis met Heracles in de europa cup. FC Amsterdam, NEC, FC Groningen, Sparta hebben voor schitterende wedstrijden gezorgd in het verleden. Tegen Atletico, Juve, Inter, Barcelona het grote HSV. Er wordt nog over gesproken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heracles Europa in is een Europees ticket weggooien dus ik ben het met GGMM eens.quote:
Vroeger toen Ajax de EC1 3x achter elkaar kon winnen inderdaad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis met Heracles in de europa cup. FC Amsterdam, NEC, FC Groningen, Sparta hebben voor schitterende wedstrijden gezorgd in het verleden. Tegen Atletico, Juve, Inter, Barcelona het grote HSV. Er wordt nog over gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |