Mooie pre-edit he.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:24 schreef leeell het volgende:
[..]
klopt, mensen zijn al belachelijk, ik laat het enkel zien
ik moest derhalve lollen dat mijn coca-cola cherry er niet ongehavend vanaf kwamquote:
ik wilde beetje provoceren, maar ik dacht dat iedereen boos zou worden dus dacht laat maarquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
ik moest derhalve lollen dat mijn coca-cola cherry er niet ongehavend vanaf kwam
je word wat lafjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:28 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik wilde beetje provoceren, maar ik dacht dat iedereen boos zou worden dus dacht laat maar
kwalijke zaakquote:
goede splinter verwijderd uit mn oog, tijd voor de balk in de jouwe schoothond.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezee.
+ het is je wordt leeell niet je word
zeer zeker,quote:
ik verwacht before and after fotos, anders nutteloosquote:
Die zijn bestemd voor Ezell, sorry.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:31 schreef leeell het volgende:
[..]
ik verwacht before and after fotos, anders nutteloos
die is toch contactgestoord, valt niet veel te halenquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die zijn bestemd voor Ezell, sorry.
Dat dan misschien weer net niet.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:31 schreef leeell het volgende:
[..]
die is toch contactgestoord, valt niet veel te halen
Oksels.quote:
vreselijk.quote:
Uurtje of vijf.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
Hoe laat kan ik foto's in mijn inbox verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |