abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:19:34 #101
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_110459398
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Heb je misschien een ingrediëntenlijstje van dat spul?
Nope, sorry, heb de verpakking nietmeer.
Op die site staat dat het een Multifunctionele crème op basis van olijfolie, honing, plantenextracten, vitamine A en E, dode zeemineralen en natuurlijke oliën is, meer info heb ik ook even niet voor je.
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:31:41 #102
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110460098
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:19 schreef saaw het volgende:

[..]

Nope, sorry, heb de verpakking nietmeer.
Op die site staat dat het een Multifunctionele crème op basis van olijfolie, honing, plantenextracten, vitamine A en E, dode zeemineralen en natuurlijke oliën is, meer info heb ik ook even niet voor je.
Ik wil alleen maar creme waar geen minerale olie in zit en dat zit soms stiekem toch nog in zulk soort cremes, maar toch thanks for the info :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 17 april 2012 @ 21:32:59 #103
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110460166
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Die van MAC bedoel je? Brow Set?

Of bedoel je van Urban Decay? Die ken ik dan weer niet.
Ik had eigenlijk iets goedkopers in gedachten :P Ik heb ooit eens een soort mascarading gehad met doorzichtige gel om wenkbrauwen mee te modelleren. Maar dat is echt eeuwen geleden...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:33:43 #104
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_110460206
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk iets goedkopers in gedachten :P Ik heb ooit eens een soort mascarading gehad met doorzichtige gel om wenkbrauwen mee te modelleren. Maar dat is echt eeuwen geleden...
essence, hema, etos, je vindt ze overal :Y
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:36:43 #105
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110460378
Die van de Etos is prima :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 17 april 2012 @ 21:42:45 #106
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110460713
Mooi, ik ben morgen toch in de stad, ga ik even kijken.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_110462530
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Body shop heeft ook een fijne!
pi_110612064
Iemand die Chanel foundation over wilt nemen? nummer 40 beige. Is maar 2x gebruikt maar voor mij te donker :)
  zaterdag 21 april 2012 @ 22:22:01 #109
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110613283
Welke Chanel foundation is dat Sjaan?
pi_110694158
Ik ben ook erg bleek, dus hij zal voor mij ook wel te donker zijn. Al heb ik niet standaard de lichtste kleur van bijvoorbeeld compact poeder, dat is wel gek.
pi_110734808
Ooeh ben nu ook wel benieuwd naar die NYC potloden :D
Boobs can fix anything.
pi_110763287
Make-up experts: hebben jullie misschien een tip voor mij?
Ik heb altijd last van blauwe kringen onder mijn ogen. Nou had ik concealer gekocht (van Estee Lauder, en ben geadviseerd door de medewerkster van de Douglas).
Maar als ik dat erop doe wordt juist extra aandacht gelegd op de blauwe kringen, het dekt niet echt goed, en ik krijg gelijk een droge, rimpelige huid. Ziet er dus niet uit.

Moet ik meer erop doen, om het beter te laten dekken? Moet ik het mengen met dagcreme oid zodat het niet zo droog en rimpelig wordt?
Ik gebruik verder geen foundation, misschien dat het daardoor er raar uitziet?
pi_110763342
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:40 schreef Jula123 het volgende:
Ik heb altijd last van blauwe kringen onder mijn ogen. Nou had ik concealer gekocht (van Estee Lauder, en ben geadviseerd door de medewerkster van de Douglas).
Maar als ik dat erop doe wordt juist extra aandacht gelegd op de blauwe kringen, het dekt niet echt goed, en ik krijg gelijk een droge, rimpelige huid. Ziet er dus niet uit.

Moet ik meer erop doen, om het beter te laten dekken? Moet ik het mengen met dagcreme oid zodat het niet zo droog en rimpelig wordt?
Ik gebruik een beetje roze concealer van Catrice op mijn blauwe kringen voordat ik mijn foundation op doe. Die hoort bij dat concealer palletje die op de vorige pagina staat.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_110764135
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:18 schreef Tamashii het volgende:
Kan iemand mij helpen? :'(
Ik heb soms last van een droge/vette huid. Dit is echt vervelend, want na de make up kan je gewoon nog droge plekjes zien, daarom draag ik dat nauwelijks meer.

Ik maak elke dag mijn gezicht schoon en vet het in, maar het droge gaat niet echt weg. Het zit vooral onder mijn ogen en bij mijn neus. Heeft iemand dit ook en wat doe je eraan?

Meestal gebruik ik gewoon vloeibare foundation, wat iets fijner is dan poederige foundation. Maar als ik snel klaar wil zijn, doe ik wat poeder op en ga ik. Maar dan ziet het er dus zo droog uit.
Kneipp huidolie of de amandel-gezichtsolie van Weleda aanbrengen voordat je gaat slapen. Heerlijk spul, trekt supergoed in en ze zijn beiden zonder parabenen en minerale olie.
  woensdag 25 april 2012 @ 13:38:11 #115
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110765471
quote:

Dagcreme aanbrengen, ook onder je ogen. Dan concealer aanbrengen met een fluffy blendingkwast (die van sephora of Hema zijn prima daarvoor). Dat werkt ook erg goed. Als je goed blendt, hoef je geen foundation te gebruiken.
Maar misschien is de concealer wat te droog voor je en niet precies je kleur. Das natuurlijk niet te zien vanaf hier :)
pi_110773247
quote:

Ik ben geen expert, ik herken je probleem ook wel. Bij mij helpt het als ik na het aanbrengen met een kwast nog eens eroverheen dep met mijn vingers. Dan smelt het product wat meer samen met je huid.
pi_110773325
Als het over de Touche Eclat ofzo gaat, die helpt bij mij ook voor geen ene meter.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_110773393
Die van Estee Lauder heet anders, de uhm... Even opzoeken... Double Wear Concealer. Ik gebruik nu de Bourjois Healthy Mix, verder geen ervaring met concealer.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:47:59 #119
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110773568
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:42 schreef Dwyn het volgende:
Als het over de Touche Eclat ofzo gaat, die helpt bij mij ook voor geen ene meter.
dat vind ik ook een veel te duur rukproduct.

MAC pro wear vind ik wel fijn, maar te heftig voor elke dag. Mac studio is ook fijn maar ook heftig.
Bourjois Healthy Mix concealer vind ik fijn voor elke dag, en smelt heel fijn samen.

Maar blending kwast jongens, geen platte concealer kwast, dat ziet er echt veel mooier uit :Y
pi_110773619
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:47 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

dat vind ik ook een veel te duur rukproduct.

MAC pro wear vind ik wel fijn, maar te heftig voor elke dag. Mac studio is ook fijn maar ook heftig.
Bourjois Healthy Mix concealer vind ik fijn voor elke dag, en smelt heel fijn samen.

Maar blending kwast jongens, geen platte concealer kwast, dat ziet er echt veel mooier uit :Y
Ik doe met de concealer van Catrice het blauwe eruit halen, daarna mijn foundation en dan een concealer van de mac. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 25 april 2012 @ 16:52:51 #121
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110773774

Zo'n kwast dus, concealer (vloeibare) op de rug van je hand doen, dan kwast er voorzichtig in dippen en dan al tamponnerend op je blauwe kringen aanbrengen :)
Dan kwast leeg maken op tissue en dan blenden richting je blote concealer loze huid :)
pi_110776067
Bedankt voor jullie tips! Ik ga morgen zo'n kwast halen!
Hopelijk kan ik er toch wat moois van maken, zonde van zo'n dure concealer anders.

Ik kreeg vandaag zelfs een opmerking van een collega over mijn blauwe wallen :(
pi_110780737
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:50 schreef Jula123 het volgende:
Bedankt voor jullie tips! Ik ga morgen zo'n kwast halen!
Hopelijk kan ik er toch wat moois van maken, zonde van zo'n dure concealer anders.

Ik kreeg vandaag zelfs een opmerking van een collega over mijn blauwe wallen :(
Eerst een concealer met roze ondertoon smeren, daarna eentje die hetzelfde is als de kleur van je foundation. Als je daarna foundation over de rest smeert, is alles verdwenen :Y
  woensdag 25 april 2012 @ 19:58:26 #124
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_110781608
Ik weet dat het onwijs lame en geitenwollesokkerig klinkt, maar sinds ik ben gestopt met overal suiker doorheen mikken (thee, koffie, door ontbijtgranen etc etc etc), heb ik echt veel minder erge blauwe kringen :)
pi_110794980
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik weet dat het onwijs lame en geitenwollesokkerig klinkt, maar sinds ik ben gestopt met overal suiker doorheen mikken (thee, koffie, door ontbijtgranen etc etc etc), heb ik echt veel minder erge blauwe kringen :)
Oh dat geloof ik best wel hoor! Alleen eet ik bijna nooit suiker, denk dat het iets erfelijks is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')