Nope, sorry, heb de verpakking nietmeer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je misschien een ingrediëntenlijstje van dat spul?
Ik wil alleen maar creme waar geen minerale olie in zit en dat zit soms stiekem toch nog in zulk soort cremes, maar toch thanks for the infoquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:19 schreef saaw het volgende:
[..]
Nope, sorry, heb de verpakking nietmeer.
Op die site staat dat het een Multifunctionele crème op basis van olijfolie, honing, plantenextracten, vitamine A en E, dode zeemineralen en natuurlijke oliën is, meer info heb ik ook even niet voor je.
Ik had eigenlijk iets goedkopers in gedachtenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die van MAC bedoel je? Brow Set?
Of bedoel je van Urban Decay? Die ken ik dan weer niet.
essence, hema, etos, je vindt ze overalquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk iets goedkopers in gedachtenIk heb ooit eens een soort mascarading gehad met doorzichtige gel om wenkbrauwen mee te modelleren. Maar dat is echt eeuwen geleden...
Body shop heeft ook een fijne!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk iets goedkopers in gedachtenIk heb ooit eens een soort mascarading gehad met doorzichtige gel om wenkbrauwen mee te modelleren. Maar dat is echt eeuwen geleden...
Ik gebruik een beetje roze concealer van Catrice op mijn blauwe kringen voordat ik mijn foundation op doe. Die hoort bij dat concealer palletje die op de vorige pagina staat.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:40 schreef Jula123 het volgende:
Make-up experts: hebben jullie misschien een tip voor mij?
Ik heb altijd last van blauwe kringen onder mijn ogen. Nou had ik concealer gekocht (van Estee Lauder, en ben geadviseerd door de medewerkster van de Douglas).
Maar als ik dat erop doe wordt juist extra aandacht gelegd op de blauwe kringen, het dekt niet echt goed, en ik krijg gelijk een droge, rimpelige huid. Ziet er dus niet uit.
Moet ik meer erop doen, om het beter te laten dekken? Moet ik het mengen met dagcreme oid zodat het niet zo droog en rimpelig wordt?
Ik gebruik verder geen foundation, misschien dat het daardoor er raar uitziet?
Kneipp huidolie of de amandel-gezichtsolie van Weleda aanbrengen voordat je gaat slapen. Heerlijk spul, trekt supergoed in en ze zijn beiden zonder parabenen en minerale olie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:18 schreef Tamashii het volgende:
Kan iemand mij helpen?
Ik heb soms last van een droge/vette huid. Dit is echt vervelend, want na de make up kan je gewoon nog droge plekjes zien, daarom draag ik dat nauwelijks meer.
Ik maak elke dag mijn gezicht schoon en vet het in, maar het droge gaat niet echt weg. Het zit vooral onder mijn ogen en bij mijn neus. Heeft iemand dit ook en wat doe je eraan?
Meestal gebruik ik gewoon vloeibare foundation, wat iets fijner is dan poederige foundation. Maar als ik snel klaar wil zijn, doe ik wat poeder op en ga ik. Maar dan ziet het er dus zo droog uit.
Dagcreme aanbrengen, ook onder je ogen. Dan concealer aanbrengen met een fluffy blendingkwast (die van sephora of Hema zijn prima daarvoor). Dat werkt ook erg goed. Als je goed blendt, hoef je geen foundation te gebruiken.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:40 schreef Jula123 het volgende:
Ik heb altijd last van blauwe kringen onder mijn ogen. Nou had ik concealer gekocht (van Estee Lauder, en ben geadviseerd door de medewerkster van de Douglas).
Maar als ik dat erop doe wordt juist extra aandacht gelegd op de blauwe kringen, het dekt niet echt goed, en ik krijg gelijk een droge, rimpelige huid. Ziet er dus niet uit.
Moet ik meer erop doen, om het beter te laten dekken? Moet ik het mengen met dagcreme oid zodat het niet zo droog en rimpelig wordt?
Ik ben geen expert, ik herken je probleem ook wel. Bij mij helpt het als ik na het aanbrengen met een kwast nog eens eroverheen dep met mijn vingers. Dan smelt het product wat meer samen met je huid.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:40 schreef Jula123 het volgende:
dat vind ik ook een veel te duur rukproduct.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:42 schreef Dwyn het volgende:
Als het over de Touche Eclat ofzo gaat, die helpt bij mij ook voor geen ene meter.
Ik doe met de concealer van Catrice het blauwe eruit halen, daarna mijn foundation en dan een concealer van de mac.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat vind ik ook een veel te duur rukproduct.
MAC pro wear vind ik wel fijn, maar te heftig voor elke dag. Mac studio is ook fijn maar ook heftig.
Bourjois Healthy Mix concealer vind ik fijn voor elke dag, en smelt heel fijn samen.
Maar blending kwast jongens, geen platte concealer kwast, dat ziet er echt veel mooier uit
Eerst een concealer met roze ondertoon smeren, daarna eentje die hetzelfde is als de kleur van je foundation. Als je daarna foundation over de rest smeert, is alles verdwenenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:50 schreef Jula123 het volgende:
Bedankt voor jullie tips! Ik ga morgen zo'n kwast halen!
Hopelijk kan ik er toch wat moois van maken, zonde van zo'n dure concealer anders.
Ik kreeg vandaag zelfs een opmerking van een collega over mijn blauwe wallen
Oh dat geloof ik best wel hoor! Alleen eet ik bijna nooit suiker, denk dat het iets erfelijks is.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik weet dat het onwijs lame en geitenwollesokkerig klinkt, maar sinds ik ben gestopt met overal suiker doorheen mikken (thee, koffie, door ontbijtgranen etc etc etc), heb ik echt veel minder erge blauwe kringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |