quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:48 schreef Handheld het volgende:
Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen en hoe deze weer mooi te krijgen?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:48 schreef Handheld het volgende:
In oktober is het huis opgeleverd en hebben we alle ramen gecontroleerd op krassen.
Op sommige zaten er een paar en die werden gepolijst.
Door je tuin te asfalteren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:58 schreef Handheld het volgende:
Hoe had ik dat zand dan kunnen voorkomen?
Dus nu moet ik weer een gozer laten komen om het te komen polijsten?
Kut zeg, denk je bijna klaar te zijn en lekker te gaan schoonmaken, krijg je weer deze shit.
Omdat gewoon alles net nieuw is en je wilt iets opbouwen en huiselijk maken en in plaats daarvan maak je het verrot.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:46 schreef unlimitedzxr het volgende:
Wat is eigenlijk het probleem van lichte krasjes op je ramen!? Ik kan me niet voorstellen dat ze zo groot, breed, opvallend en diep zijn dat ze je meteen in het oog springen.
Ja zal wel moeten dan denk ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:01 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik weet niet of je zelf de schuldige bent. De wind kan ook heel veel doen. En het heeft deze winter nog al eens gestormd, dus wie zegt dat de wind het niet gedaan heeft?
Voorkomen kun je dit nooit. Dat zou je de hele wereld moeten asfalteren. De wind neemt zelfs sahara zand mee uit Afrika, dus hier kun je gewoon niks aan doen.
Je kunt het misschien wel weer laten polijsten, maar volgens mij kun je dan aan de gang blijven. Ik zou er mee leren leven, maakt het allemaal een stuk makkelijker.
Ja dom geweest, ben geen expert in ramen zemen, had niet verwacht dat er zoveel mis kon gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:26 schreef snakelady het volgende:
Kan zijn dat er al zand op de ramen zat, er tegenaan gewaaid.
Dan kan je het beste eerst even de ramen met schoon water afspoelen, met een tuinslang bijvoorbeeld en daarna pas gaan zemen.
Het zijn allemaal krassen die je ziet zitten over 3 ramen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Eelcotje84 het volgende:
'k kan er wel om lachen. Een paar krasjes op je raam zal je niet slechter om slapen en wonen...
Of toch wel..?
-knip- nevermind. OP verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:37 schreef CutCake het volgende:
Dat is vrij neurotisch als je het mij vraagt. Als ik jou was zou ik op zijn minst 100 onderzetters kopen voor op de tafels...
ninja-edit dude, best snel gedaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:52 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
-knip- nevermind. OP verkeerd gelezen.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:02 schreef SeLang het volgende:
Waar mensen zich druk over kunnen maken
Er zijn mensen op aarde die 6 jaar moeten lopen voor een glas drinkwater. Maar op de ramen van de 80 in een dozijn vinex-woning met postzegeltuin van TS zitten kleine krasjes. Het is me toch wat...quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:02 schreef SeLang het volgende:
Waar mensen zich druk over kunnen maken
Ga je toch waterputten slaan in plaats van hier internetruimte verspillenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er zijn mensen op aarde die 6 jaar moeten lopen voor een glas drinkwater. Maar op de ramen van de 80 in een dozijn vinex-woning met postzegeltuin van TS zitten kleine krasjes. Het is me toch wat...
quote:
Ik snap werkelijk de hele commotie over een paar kleine krasjes niet. Hoe dicht zit je op je raam wil het ooit zien? OF zitten er zoveel krassen op dat het matglas is? Vroeg of laat ontstaan die kleine krasjes toch wel. Get a live.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:18 schreef _Arual_ het volgende:
Toen ons nieuwbouwhuis werd opgeleverd, mochten we het eerste jaar de ramen niet lappen, vanwege zand, gruis en stofdeeltjes die je nu eenmaal hebt in zo'n halve bouwput. Want ja, dat gaat krassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |