Hoeft ook niet, daarvoor hebben we katoenvelden en electronicafabrieken...quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja we zijn nou eenmaal niet allemaal super, weber!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, daarvoor hebben we katoenvelden en electronicafabrieken...
Ik ben hard op weg een net-niet drop out te wordenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Drop outs, het beste kunnen deze gevallen afgevoerd worden naar electronicafabrieken, bij voorkeur in China...
Thailandquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Misschien moet ik maar eens soliciteren in taiwan
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:46 schreef AldoTheApache het volgende:
tregte klacht TS,
studenten moeten zuipen en corporale 10en gaan halen![]()
5,8 hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ze er niet bij is gaat het alleen maar over bier, voetbal en vrouwenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:53 schreef Bonkers. het volgende:
Van die wijven die over ieder detail een hele vergadering willen houdenEn helemaal mooi is als ze die vergadering missen (met een of andere kutreden), gaan ze over de mail stalken zodat maar weet wat haar mening is, en dat we die toch eigenlijk moeten volgen. Bitch, mis die vergadering dan niet.
Nee, de mensen waar de TS het over heeft, die gaan 'het ver schoppen'.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef Kakpizza het volgende:
TS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je gaat het ver schoppen, jongen.
Supermarktje? Buschauffeur? Woah.
Bruisend leven is zo 1972quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, de mensen waar de TS het over heeft, die gaan 'het ver schoppen'.
60 uur per week werken, en elke nacht in een leeg huis thuiskomen... geen bruisend leven, geen vrienden, geen vriend(in) of man/vrouw... en degenen die in je 'geinteresseerd' zijn, zijn dat om je geld.
Alsof iedereen die hard werkt aan zijn studie zo eindigt. Generaliseren gaat twee kanten op, he.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, de mensen waar de TS het over heeft, die gaan 'het ver schoppen'.
60 uur per week werken, en elke nacht in een leeg huis thuiskomen... geen bruisend leven, geen vrienden, geen vriend(in) of man/vrouw... en degenen die in je 'geinteresseerd' zijn, zijn dat om je geld.
We hebben ook mensen die al werken, maar waarvan de baas betaalt om een vakje te mogen volgen. Die lui helemaal sheets uitprinten, overal aantekeningen van maken en ook helemaal vooraan zitten terwijl de docent van zijn dictaat sheets heeft gemaakt die compleet overeen komen. En dan wordt er een vraag aan die persoon gesteld en dikke kans dat er geen zinnig antwoord uit komt. En alle echte studenten chillen hem; vaak zonder aantekeningen te maken en een beetje lui in de stoel zittend, wachtend op de pauze. Wij gaan dan lekker leren in de tentamenweek en koppen het vak je binnen, hoe het die lui van de bedrijven vergaat weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:14 schreef luckass het volgende:
Die collegeverhalen zijn nog wel het ergste inderdaad.
Hier ben ik wel mee eens. Tot een zekere hoogte en binnen bepaalde tijden werk ik wel hard, maar dan is het ook een keer klaar en tijd voor bier.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom die mensen beschreven in de OP hun hele hebben en houwen op hun studie willen gooien. Is negens halen dan echt het hoogste goed in hun leven? Met een sociaal leven en 7's plezier je jezelf toch alleen maar meer? Want de mens is tenslotte grotendeels hedonistisch ingesteld.
Sowieso in de eerste week van een nieuwe periode een schifting maken van welke colleges je gaat volgen, afhankelijk van hoe capabel de docent is. En naar college neem ik sowieso nooit iets mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
We hebben ook mensen die al werken, maar waarvan de baas betaalt om een vakje te mogen volgen. Die lui helemaal sheets uitprinten, overal aantekeningen van maken en ook helemaal vooraan zitten terwijl de docent van zijn dictaat sheets heeft gemaakt die compleet overeen komen. En dan wordt er een vraag aan die persoon gesteld en dikke kans dat er geen zinnig antwoord uit komt. En alle echte studenten chillen hem; vaak zonder aantekeningen te maken en een beetje lui in de stoel zittend, wachtend op de pauze. Wij gaan dan lekker leren in de tentamenweek en koppen het vak je binnen, hoe het die lui van de bedrijven vergaat weet ik eigenlijk niet.
Dit heb ik ook nooit begrepen, zijn meestal eerstejaars die dit doen. Betere truc is meestal om de intuïtie te krijgen tijdens een les zonder aantekeningen te maken, om vervolgens de formules e.d. later na te lezen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:12 schreef Niltag het volgende:
Achjoh, die mensen geven je aan het begin inderdaad de kriebels. Beetje het gevoel dat je te weinig doet terwijl elke vezel in je lichaam zegt dat het onzin is om die sheets die gewoon online staan over te schrijven.
Klopt, maar dat zijn ook vaak de strebers. Die vergaderen uren over één puntje, willen alles perfect hebben (terwijl het al behoorlijk goed is) en worden kwaad als iets niet precies 100% gaat zoals ze hebben gedacht. Die willen zich ook altijd als eerste inschrijven bij dingen waarvoor je jezelf in kan schrijven (zoals bepaalde coachmomenten etc). En dan kwaad worden als ze als tweede zijn en dus twintig minuten moeten wachten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:40 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Het probleem met mensen die hun best doen, is dat ze vaak (niet altijd, maar vaak) vreselijk inefficient zijn. Vergaderen zonder dat de groep er echt iets mee opschiet, taken niet logisch verdelen, eindeloos mierenneuken en niet kunnen zeggen 'zo, goed genoeg, volgende opdracht!'. En dat is gewoon vreselijk irrinant.
Jij bent wel een doctor dus je bent ook wel een strebertje geweest.. ofnie? :-pquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:33 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zijn ook vaak de strebers. Die vergaderen uren over één puntje, willen alles perfect hebben (terwijl het al behoorlijk goed is) en worden kwaad als iets niet precies 100% gaat zoals ze hebben gedacht. Die willen zich ook altijd als eerste inschrijven bij dingen waarvoor je jezelf in kan schrijven (zoals bepaalde coachmomenten etc). En dan kwaad worden als ze als tweede zijn en dus twintig minuten moeten wachten.
Sinds wanneer zijn doctors nou weer strebersquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Jij bent wel een doctor dus je bent ook wel een strebertje geweest.. ofnie? :-p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |