studie tot tandarts?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:29 schreef luckass het volgende:
[..]
In mijn afstudeerrichting staan ze gelukkig te springen om werknemers.
Ach daar is ook geen werk in.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:31 schreef Ritmo het volgende:
Je hebt ook weer het andere uiterste natuurlijk. Van die nietsnutten die alleen maar wat doelloos rondhangen en gamen, 7 jaar over hun Hbo-studie doen en alleen maar liften. Dat soort losers zijn even erg.
Je kent AEGEE?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:31 schreef Ritmo het volgende:
Je hebt ook weer het andere uiterste natuurlijk. Van die nietsnutten die alleen maar wat doelloos rondhangen en gamen, 7 jaar over hun Hbo-studie doen en alleen maar liften. Dat soort losers zijn even erg.
Ze zijn niet flexibel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef SuperWeber het volgende:
Btw types als omschreven in de OP kunnen 1 ding absoluut niet... En daarom zijn wij de opperhoofden der chaos uiteindelijk toch hun leider...
Drie maal raden, over 5 min. kom ik met het antwoord...
Goed punt, maar dit is niet de reden waarom de opperhoofden der chaos beter zijnquote:
Klopt. Een docent zei eens tegen mij en een mede-student dat hij het mooi vindt, hoe wij ons door het studentenleven heen slaan. Dat studenten die een beetje lobbyen en het slim aanpakken vaak verder komen dan de brave mensjes altijd voor in de klas.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef SuperWeber het volgende:
Btw types als omschreven in de OP kunnen 1 ding absoluut niet... En daarom zijn wij de opperhoofden der chaos uiteindelijk toch hun leider...
Ze kunnen niet improviserenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef SuperWeber het volgende:
quote:
Dat bedoelde ik toch met niet flexibel, lulquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Precies, ze hebben een ontzettend groot gebrek aan creativiteit. 1 kleine wijziging in hun routine en hun volledige schema is naar de knoppen. Resultaat? Ze zijn niet meer in staat om hun kinderen van de chreche te halen op zo'n dag, vervolgens verliezen ze hun baan en uiteindelijk kunnen wij ze nog net van de wal in de sloot trappen.
Nederland gaat ten onder aan dit soort types!!Chaos
Kies dan ook de juiste omschrijving...quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik toch met niet flexibel, lulIk win
Waar vallen de lui onder die hun studie amper halen en ook nauwelijks iets uitvoeren?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:45 schreef SuperWeber het volgende:
Types als beschreven in de OP zouden het goed doen als slaaf op een katoenveld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Drop outs, het beste kunnen deze gevallen afgevoerd worden naar electronicafabrieken, bij voorkeur in China...quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar vallen de lui onder die hun studie amper halen en ook nauwelijks iets uitvoeren?
Hoeft ook niet, daarvoor hebben we katoenvelden en electronicafabrieken...quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja we zijn nou eenmaal niet allemaal super, weber!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, daarvoor hebben we katoenvelden en electronicafabrieken...
Ik ben hard op weg een net-niet drop out te wordenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Drop outs, het beste kunnen deze gevallen afgevoerd worden naar electronicafabrieken, bij voorkeur in China...
Thailandquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Misschien moet ik maar eens soliciteren in taiwan
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:46 schreef AldoTheApache het volgende:
tregte klacht TS,
studenten moeten zuipen en corporale 10en gaan halen![]()
5,8 hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |