Oke ik probeerde het kort te houden, dat lukt niet

onderaan samenvatting.
Wat is er aan de hand?Het gaat om een man

. Ik wil die man, voor iets serieus.
Wat ging er aan vooraf?Ik ken hem al twee jaar. In die twee jaar heb ik een andere relatie gehad en hij ook. Toen we beiden even single waren hebben we leuke uitspattingen met elkaar gehad. Ik was niet verliefd op hem, hij ook niet op mij voor zover ik weet. Hierna kregen we beiden weer een relatie met andere personen en gingen we nog steeds met elkaar om, zonder seks, als was de spanning soms bijna ondragelijk, we zijn van elkaar af gebleven.
Wat valt er nu te zeuren dan ?We zijn nu beiden al een tijdje vrijgezel, er is veel gezoend, uren geknuffeld en gefriemeld maar niet gesekst en geen kledingstukken uitgetrokken. Ik heb op de 1 of andere manier elke toenadering van hem afgeketst omdat ik denk dat hij net als eerst alleen maar seks wil. Maar ik heb deze keer WEL gevoelens voor hem gekregen. De laatste keer seks met hem is trouwens meer dan een jaar geleden.
Ik heb hem uitgelegd dat ik niet met hem naar bed ga omdat ik nu al gevoelens heb, waar ik prima mee om kan gaan ( niet dus

), maar als ik met hem naar bed ga niet meer. Dan is het hek van de dam en heb ik denk ik geen controle meer over mijn vrouwelijke hormonen, met alle gekkigheid vandien

. Hier hebben we nu een aantal gesprekken over gehad en we hebben elkaar nu ook een aantal keer gezien zonder dat er seks was, maar dus wel met uren geknuffel en gekus etc.
Je zou denken dat als hij me helemaal niet leuk vindt, dat hij dit snel zat zou worden toch? Zeker als ik al langer dan een jaar niet aan seks met hem doe.
In het openbaar zit hij altijd aan me te plukken en ik aan hem. Dat gaat vanzelf en het is altijd gezellig. De laatste keer kwam hij een kennis tegen die er ook doodleuk vanuit ging dat we een koppel waren en heel verbaasd en in shock was toen we zeiden dat dat niet zo is. We waren niet aan het zoenen, liepen niet gearmd ofzo maar ik weet dat het er vanaf spat.
Vertel verder...het begint al een beetje lang verhaal te worden..
Nou, vlak na zijn breuk met zijn ex ( half jaar geleden oid ) hadden we het over zijn vorige relatie en over die van mij, en vroeg ik een keer wanneer hij weer aan de vrouw ging. Toen zei hij: " Voorlopig niet, ik kom net uit een relatie." Maar hij probeerde toen wel seks van mij te krijgen. Heeftie zoals ik al zei dus niet gehad.
Nu kan ik er niet meer helder naar kijken. Het is een topgozer en hij heeft me nooit wat misdaan, voorgelogen, misleid of een belofte verbroken. Ik kan hem alles vragen en hij geeft antwoord, maar nu ik echt verliefd ben klinkt elk antwoord als Chinees en kan ik nergens wat van maken. Het probleem ligt bij mij, ik wil nu heel graag terwijl ik het volgens mij gewoon even zijn beloop moet laten gaan.
Vanuit hem komt 2 of 3 keer per week de vraag of hij langs mag komen, of de vraag om een stukje te gaan lopen of een stukje rond te gaan rijden. Ook al weet hij dat ik niet met hem naar bed wil gaan. Nu hadden we een paar dagen terug weer zo een 5 uurtjes met elkaar doorgebracht en merkte ik aan hem dat hij het echt fijn vond om met mij te zijn en merkte ik dat hij mijn aangegeven grenzen respecteerde.
Eergisteren hadden we het weer over gevoelens etc en zei ik dat ik hem daar echt niet mee wil lopen lastig vallen ( en toch deed ik het door zoiets te zeggen he..

) en toen vroeg hij "waarom niet? ". Ik zei toen dat het komt omdat hij had gezegd voorlopig niet verliefd te zijn/worden. Zijn antwoord was "tijden veranderen" .
Om het helemaal af te maken vroeg hij me gisteren weer mee om samen wat te gaan doen maar dat ging uiteindelijk niet door. Wat wel doorging is dat we binnenkort samen een weekendje het land uit gaan en dat het ook echt al geboekt en geregeld is. Zelfs terwijl ik weer aangaf dat ik ook dan niet van plan ben om met hem naar bed te gaan.
So whats your freakin problem woman !!11!!?
Ik zie niet waar ik mee bezig ben, ik ben verliefd dus mezelf adviseren gaat voor geen meter.
Ben ik het iemand die moeite voor mij doet, heel erg moeilijk aan het maken?
Hoe bepaal ik of een man zoveel moeite doet voor liefde of voor een "hit and run

" ?
Hij is al met mij naar bed geweest dus het is niet dat hij zooooveel moeite doet om me aan de collectie toe te voegen ofzo,maar toch blijft dat in mijn hoofd spoken.
Of ben ik terecht angstig dat ik gekwetst ga worden omdat onze eerste "start" op seks gebaseerd was en ik het nu lastig vind om te geloven dat het van zijn kant nu misschien ook wat meer gevoelens heeft los gemaakt? Wil hij me gewoon terug als scharrel?
Mannen herkennen jullie dit vanuit het oogpunt van de man?
Vrouwen adviseer mij iets, want ik ben te verliefd om normaal te denken
Samenvatting: Ik ken een man. Ik wil wat serieus met die man. Ik heb al met die man gescharreld, goeie seks, laatste keer al meer dan een jaar geleden. Nu na een relatie met een andere man, ga ik veel met de scharrelman om en wordt er veel geknuffeld en gezoend etc, geen seks. De man gaf eerst aan niets serieus te zoeken maar blijft met mij omgaan en mij opzoeken. Ik begon over dat hij had gezegd niks serieus te zoeken, de man zei dat tijden veranderen. Nu gaan we een weekend naar het buitenland. Ik weet niet waar ik mee bezig ben of wat ik moet denken. Ik wil wat serieus met hem.