dit dus. Ronaldo > Messiquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:42 schreef YazooW het volgende:
Waarom zou je ze willen vergelijken? Cristiano is veel beter.
Wat bedoel jequote:Op woensdag 21 maart 2012 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Houd jij het dan ook bij 1 fantopic voor Messi?
Eeuwige roem.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat krijgen we daarvoor terug Tong?
Eusebio als laatstequote:Op woensdag 21 maart 2012 20:01 schreef TheFatLady het volgende:
Tong heeft gelijk.
Messi is alleen vergelijkbaar met Maradona, Pele, Cruijff, Di stefano, Garricha, Puskas, Best, Ronaldo9, Zidane.
Vergeet ik er nog een paar ?
Maar hij is NOG beterquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:01 schreef TheFatLady het volgende:
Tong heeft gelijk.
Messi is alleen vergelijkbaar met Maradona, Pele, Cruijff, Di stefano, Garricha, Puskas, Best, Ronaldo9, Zidane.
Vergeet ik er nog een paar ?
Cantona, Stoichkov, Charlton, Beckenbauer, Gerd Müller, Denis Law, Keegan, Rummenigge, Platini...quote:
Manolevje!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef Doosopwielen het volgende:
Grr iedereen weet dat manolev de beste is
Wel interessant, hoe gaan we Beckenbauer met Messi vergelijken ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Cantona, Stoichkov, Charlton, Beckenbauer, Gerd Müller, Denis Law, Keegan, Rummenigge, Platini...
quote:
Ik heb Beckenbauer alleen nog maar zien analyseren in een onverstaanbare taal, kan hij ook voetballen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:23 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Wel interessant, hoe gaan we Beckenbauer met Messi vergelijken ?
Hoort bv. Dunga of Casillas ook niet in dit rijtje ?
Berry van Aerle zo laag plaatsenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:48 schreef tong80 het volgende:
1 Messi
2 Pelé
3 Maradona
4 Cruijff
5 Garrincha
6 Di Stefano
7 Puskas
8 Best
9 Beckenbauer
10 Berry van Aerle
|
Forum Opties | |