Slecht geinformeerd die Winkels.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:32 schreef franklop het volgende:
RT @edwinwinkels: Etappe Volta gestaakt, geen uitslag, noch winnaar
Toch een mooie overwinning voor Terpstra, dan. Hij heeft uiteraard geprofiteerd van het feit dat zijn ploegmaat Chavanel heet, maar soit, zo heeft Devolder ook twee keer de Ronde gewonnen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:00 schreef Szura het volgende:
Dit is gewoon binnen.
Geen samenwerking in die groep.
Zeker voordeel van Chavanel, maar ook zéker een van de besten in koers.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Toch een mooie overwinning voor Terpstra, dan. Hij heeft uiteraard geprofiteerd van het feit dat zijn ploegmaat Chavanel heet, maar soit, zo heeft Devolder ook twee keer de Ronde gewonnen.
Maar zat wel al perfect voor de Pater en rijdt gewoon alles goed weg. Het is gelukkig dat hij Chavanel in die groep heeft zitten, maar zo is wielrennen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Toch een mooie overwinning voor Terpstra, dan. Hij heeft uiteraard geprofiteerd van het feit dat zijn ploegmaat Chavanel heet, maar soit, zo heeft Devolder ook twee keer de Ronde gewonnen.
Hij heeft ooit nog Parijs-Roubaix voor beloften gewonnen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:06 schreef Chiappucci het volgende:
Koentje rijdt prima inderdaad. Wist niet dat hij het Vlaamse werk zo goed aan kon.
Voor wat het waard is; ook één van de weinige renners waarvan het gebrabbel op twitter wel leuk leesvoer oplevertquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:06 schreef Chiappucci het volgende:
Koentje rijdt prima inderdaad. Wist niet dat hij het Vlaamse werk zo goed aan kon.
ik Parijs-Roubaixquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef Sasman het volgende:
Fuck...Ik realiseer me net dat ik de Ronde Van Vlaanderen niet kan zien.
quote:
nederlands kampioen geweest, rit in Parijs - NiceDauphine liberequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:12 schreef Felagund het volgende:
[..], grootste overwinning voor Terpstra tot nu toe toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |