Ja dat viel mij ook al op, zou er zelf bijna opgewonden van rakenquote:
Nee bescheiden doen we niet aanquote:
Wow! Dat is een lekker 12-weken bukske Lenehe.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:57 schreef LeNeHe het volgende:
Zo, er zijn weer mooie exemplaren gepost zeg![]()
![]()
Hier de mijne met 12 weken;
[ afbeelding ]
Met bijna herkenbaar hoofd bij gebrek aan een stopcontact![]()
Maar ik vind jouw buikje sowieso postwaardig!quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:41 schreef Mangostine het volgende:
Nohhh ik verheug me zó op zo'n toeter! En jullie dragen hem prachtig!![]()
Bij mij is het nog steeds een rijstbuikje... ik krijg wel nog maar 2 broeken dicht, maar met maat 34 is dat al snel natuurlijk. Zodra het weer postwaardig is volgt wel weer een update.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar ik vind jouw buikje sowieso postwaardig!
Ja echt? Dankjequote:Op donderdag 22 maart 2012 22:40 schreef flugeltje het volgende:
Sorry Katy, maar ik vind het juist een heel bescheiden buikje voor die termijn
Wel een mooi buikje
Naais Lenehe!
Ja Son, ik voorzie jou in 92 van Lindex. Doet u mij dan maar 86 van Florisquote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mooi! Ook van Katy!
En als k die kleding zie, moet k denken aan wat k moet verkopen
Dit ja, héél mooi Phaidraquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Phaidra![]()
Je figuurtje en je bent zwangerDie gaat op de koelkast zoals Asy zegt.
OMG wat een plaatjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:07 schreef Phaidra het volgende:
Ja Skoap, ben heel benieuwd naar jouwes.
sorbo, mooie leenbuik!!
Mijnes met 26w6d:
[ afbeelding ]
Liefquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Phaidra![]()
+1quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Phaidra![]()
er is nog niet zoveel om te laten zienquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sorbootje, ziet er goed uitEn wat een toffe armband ook!
Skoap, foto van jouw babybuik?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:07 schreef Phaidra het volgende:
sorbo, mooie leenbuik!!
Mijnes met 26w6d:
[ afbeelding ]
Wat een verschil zeg, duidelijk dat het jouw tweede zwangerschap is. Bij mij zie je nauwelijks ietsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:37 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek!
10 weken 3 dagen. Beetje van mezelf en een beetje van baby!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.34wkn + 3dgn
[ Bericht 6% gewijzigd door Zoë23 op 24-03-2012 15:41:48 (24wkn ipv 34wkn neergezet :{) ]
Eigenlijk is hij gewoon vlak, maar het ligt eraan hoe ik sta. Dan wil het bovenste gedeelte van mijn navel nog wel eens 'dakje' spelenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:11 schreef LeNeHe het volgende:
Asy, impressive! Heb jij nou ook een plopnavel?![]()
Wow, wat ben je mooi!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:07 schreef Phaidra het volgende:
sorbo, mooie leenbuik!!
Mijnes met 26w6d:
[ afbeelding ]
dat dacht ik ook! Gaat echt snel voor mijn gevoel.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:59 schreef Asyniur het volgende:
covie! Mooie bol zeg!
En ben jij al 31 weken?!?!
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:17 schreef clauwheee het volgende:
Ja hij hangt echt al en de navel plopt
+ 1quote:Op maandag 26 maart 2012 20:38 schreef Phaidra het volgende:
Prachtige buikskes![]()
. Er zijn er te veel bijgekomen om iedereen apart te noemen, maar wauw!
+2quote:Op maandag 26 maart 2012 20:38 schreef Phaidra het volgende:
Prachtige buikskes![]()
. Er zijn er te veel bijgekomen om iedereen apart te noemen, maar wauw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank dames! Ik vind het vooral wonderlijk dat het elke zwangerschap anders kan zijn. De vorm van je buik, gewicht, kwaaltjes....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 09:29 schreef Gerberaatje het volgende:
Zal ik er dan eens één mét harses doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:33 schreef Zoë23 het volgende:
36wkn alweer
+ 13kgPrachtig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb gemist! je staat op springen! hij komt hij komtquote:
Je bedoelt dat ik dik ben hèquote:Op woensdag 4 april 2012 19:06 schreef bitterend het volgende:
[..]
Heb gemist! je staat op springen! hij komt hij komt:D
Heb ik een relletje gemist?quote:Voordat je reageert
Iedereen heeft een mening over de buiken, prima, je hoeft het niet mooi te vinden, je hoeft hier dan ook niet per se te posten of te kijken, denk daar nog even na voor je op 'invoeren' drukt.
En als er iemand wel eens een mening post die niet in het 'oh wat prachtig'-stramien past hoeven we daar ook niet collectief over te vallen!
quote:
Maar eventjes hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 19:16 schreef covie het volgende:
[..]
Gerbera ook toffe foto ook leuk zo met de draagdoek, is dat wel echt te doen zo?![]()
Ja, ik schrok er zelf ook een beetje vanquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:27 schreef Zoë23 het volgende:
Phaidra 29wkn alweer
Wat gaat t snel allemaal! Erg mooi
Dank je! Ze kunnen wel mooi zijn jaquote:Op zondag 8 april 2012 09:14 schreef danic het volgende:
Phaidra, volgens mij heb jij hele mooie krullen!
[ Bericht 4% gewijzigd door Zoë23 op 11-04-2012 11:52:22 ]
Kloptquote:Op woensdag 11 april 2012 16:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mooie buiken gerbera (je ben zelf.bol) en zoe!
En bedankt voor de reacties
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:42 schreef Zoë23 het volgende:
Wat een mooie buikjes allemaal!
En gerberaatje
leuk om te vergelijken!
Denk dat ik mn bol na de zw.schap wel ga missen
37wkn met beginnende striae uitscheur stipjes, in t echt is 't veel roder/paarser
op de 1e foto lijkt mn buik kleiner dan de 2e maar dat komt missch door hoe de foto genomen is.Als ik jou buik zie mis ik die van mij! prachtige buik heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:43 schreef bitterend het volgende:
[..]
Als ik jou buik zie mis ik die van mij! prachtige buik heb je![]()
Ow wat leuk! Wordt B grote broer? Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:10 schreef OooLizaooO het volgende:
Mooie buikjes allemaal.
Verlang er ook erg naar, want hier is natuurlijk nog niets te zien, maar ik wil geen toeter meer zoals vorige keer(en ook niet alle bijhorende kilo's)
Ja, eindelijk! Fijn héquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:50 schreef mrien het volgende:
[..]
Ow wat leuk! Wordt B grote broer? Gefeliciteerd!!!
Dit ja! Volgens mij ga jij er echt jaloersmakend mooi zwanger uitzienquote:Op maandag 16 april 2012 11:01 schreef Kwisted het volgende:
ik wilde net zeggen inderdaad! Heel slank, ik vind het mooi! En ik kan al wel een lichte welving zien in je buik hoor. Dat wordt vast heel mooi als je buik straks doorkomt![]()
ik ga deze week ook weer een foto plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |