SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
Paars konijn van bakkiedoen:
Nog maar eens een giraffe (van Lijnloos):
YogaLove's ripple deken:
HOOK ON!!
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Angelof9 op 21-03-2012 14:12:02 ]You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
in 1 woord...........Prachtigquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:07 schreef Angelof9 het volgende:
Hier zijn de foto's van mijn Elise-shawl:
[ afbeelding ]
Ander randje eraan gemaakt:
[ afbeelding ]
Oké, dank je!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef Angelof9 het volgende:
Gebaseerd op een randje van Edie Eckman (no. 75) maar wel aangepast zodat hij zou werken voor de shawl.
Een deken met golven en dan in 5 kleuren, officieel gaat het patroon over 7 steken maar ik heb 9, 8 en zelf 10 steken en geloof ik 2 keer 7 steken en dat willekeurigquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:49 schreef trui het volgende:
trovey, wat een domper. om wat voor deken gaat het?
thnx, ik doe dat normaal ook, maar dacht dat het draadje gewoon meer ruimte nodig had, nouja met naald 3 wordt het wel mooierquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:39 schreef Angelof9 het volgende:
Kleiner. Ik ga voor amis zowiezo altijd kleiner dan op het wikkel staat.
Het kan allebei, ik vind het wel makkelijk om of een dikker garen te gebruiken, of dubbele draad.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:32 schreef crejo het volgende:
een vraagje. Ik wil graag een grote knuffel maken. Moet ik dan een patroon aanpassen dat er meer steken in zitten of moet ik andere wol en een grotere haaknaald pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |