ja idd ziet er vrouwelijk uit!.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:10 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Dat was ook een vrouw...
[ afbeelding ]
Het was tot die tijd een (onbevestigde) theorie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:13 schreef Fyodor het volgende:
Wat ik me net pas bedacht he.. Dat Rick de groep nu pas vertelde dat mensen die dood gaan automatisch walkers worden is natuurlijk wel levensgevaarlijk geweest. Heel wat keren was er iemand bijna dood en dat had de hele groep in gevaar gebracht.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:46 schreef RedAlert het volgende:
Nah sorry hoor.... ik zit hier sinds deeltje #17 ddacht mee te typen/praten over de walking dead algemeen....oh oke alleen de tv serie dus.
[ afbeelding ]
ja thxquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:48 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]'t is je vergeven hoor knul.
quote:
Ze kunnen reageren op prikkels, blijkbaar vuren er nog neuronen. Kan best zijn dat er gewenning optreed en ze niet meer reageren op die chick, hoeft verder geen denkproces bij te komen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zombies hebben dus een denkproces? Anders zou ik niet kunnen begrijpen dat ze iets kunnen leren. Had Hershell dan toch gelijk?
True, maar als de baby een zombie wordt dan zou Lori wel ziek kunnen worden en doodgaan. Een infectie van een zombie is blijkbaar dodelijk en iets anders dan wat de groep nu heeft, enkel 'carrier' zijn en weer opstaan na de dood.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:36 schreef HiZ het volgende:
Haha, die foetus heeft natuurlijk geen tanden (helaas).
Inderdaad, de verkeerde kant op rijden en dan omdraaien maar niet meer langs de zombies hoeven? Of ze zijn door die horde gereden en hebben het niet aan ons laten zienquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:17 schreef planethugo het volgende:
ohja idd, t-dog reed weg, wilde niet teruggaan, ze gaan terug en plots komt iedereen tegelijkertijd aanrijden op de snelweg. Dat was wel even eenmomentje.
Had op dat moment eerder verwacht dat ze in S3 allemaal in losse groepjes zouden zitten
De hele laatste aflevering zat vol metquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:17 schreef planethugo het volgende:
ohja idd, t-dog reed weg, wilde niet teruggaan, ze gaan terug en plots komt iedereen tegelijkertijd aanrijden op de snelweg. Dat was wel even eenmomentje.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:37 schreef BasvB het volgende:
Herschel met zijn unlimited ammo en automatic reload
Haha, ja ook dat. Die shotgun had blijkbaar een magazijn met wel 30 van die buckshots erinquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:37 schreef BasvB het volgende:
Herschel met zijn unlimited ammo en automatic reload
Er is voor ieder karakter een legio aan scenes, waar hij/zij niet in zit. Op dat soort momenten wordt Kluivert waarschijnlijk op de trein gezet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:37 schreef truedestiny het volgende:
Soms als ik hier lees dan vraag ik mij af waarom sommige niet boos zijn dat ze de acteurs niet laten zien poepen en plassen, want ja het is toch onrealistisch als mensen dat niet hoeven.
Ik doelde dan ook meer hierop.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Er is voor ieder karakter een legio aan scenes, waar hij/zij niet in zit. Op dat soort momenten wordt Kluivert waarschijnlijk op de trein gezet.
Het zou de serie geen goed doen om dat mee te nemen. Een wapen dat niet hoeft te worden herladen zie je. Dat is er niet bij te bedenken; je ziet dat het niet gebeurt. Niet bestaande wapens horen niet binnen het fictiekader van deze serie.
Je vergelijking loopt dus spaak, helaas.
Dat soort reacties.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:00 schreef Baszh het volgende:
[..]
Inderdaad, de verkeerde kant op rijden en dan omdraaien maar niet meer langs de zombies hoeven? Of ze zijn door die horde gereden en hebben het niet aan ons laten zien
Je hebt gelijk. Maar the walking dead is het nieuwe star trek, en trekt dus science fiction nerds aan die alle theorieen willen ontkrachten en willen laten zien dat ze slim zijn. Een shotgun die je zo snel afvuurt kan vast niet maar opstaan nadat je dood bent gegaan kan ook niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:37 schreef truedestiny het volgende:
Soms als ik hier lees dan vraag ik mij af waarom sommige niet boos zijn dat ze de acteurs niet laten zien poepen en plassen, want ja het is toch onrealistisch als mensen dat niet hoeven.
Nee, zo simpel ligt het niet. Elk verhaal heeft zijn eigen realiteit, en voor de schrijvers moet die realiteit heilig zijn. De realiteit van Walking dead is dat er zombies zijn in onze wereld. Met die realiteit kun je spelen zolang het de zombies betreft, je kunt het een beetje tweaken. Maar wat je niet vrij kunt aanpassen is het deeltje 'onze wereld'. Daarin is er geen plaats voor dingen die gewoon evident niet bestaan. Niet omdat ze niet voldoen aan de eis dat alles net zoals in het normale leven moet zijn, maar omdat als je ermee gaat knoeien zelfs de oppervlakkige kijker iets gaat krijgen van... maah.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:37 schreef truedestiny het volgende:
Oh god, dat hoop ik idd echt niet, net als dat kut einde bij Lost...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:54 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik zat zo nog eens de review na te lezen van alle afleveringen tot nu toe.
Het geen mij echt op valt is dat er alleen maar slechte dingen gebeuren.
Volgens het principe van Hollywood zou dit dus moeten betekenen dat de serie eindigt met Rick die wakker wordt in het ziekenhuis nadat hij neergeschoten is en dit alles enkel een droom is.
Als dat ook echt gebeurd he.........
Vond dat wel een prachtig einde, hoewel, ik wel eerst een dag het Lost forum had afgestruind en het me was uitgelegd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Oh god, dat hoop ik idd echt niet, net als dat kut einde bij Lost...
please no. Hoe "origineel" dat ook is, eigenlijk is zo'n einde echt mega-clichequote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:54 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik zat zo nog eens de review na te lezen van alle afleveringen tot nu toe.
Het geen mij echt op valt is dat er alleen maar slechte dingen gebeuren.
Volgens het principe van Hollywood zou dit dus moeten betekenen dat de serie eindigt met Rick die wakker wordt in het ziekenhuis nadat hij neergeschoten is en dit alles enkel een droom is.
Als dat ook echt gebeurd he.........
Die scene werd met het schot grappigerquote:
Hij schoot gewoon met losse flodders (alhoewel, dan moet je ook herladen of wat? Ik heb er geen verstand van) en hij heeft die zombies allemaal getraind in zijn schuur zodat ze op de grond vallen bij een schot (beetje ala Power Rangers)quote:
Ik vraag me al een tijdje af of walkers naar de wc moeten... of laten die het gewoon lopen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:37 schreef truedestiny het volgende:
dat was denk ik een shot van maanden ervoor. Die walkers hebben misschien wel 100 km moeten lopen om vanaf de stad naar het bos te lopen. dus dat kan wel maanden geduurd hebben. Dat shot was alleen om te laten zien hoe die groepen walkers ontstaan. Ze reageren op een geluid en gaan er achteraan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De helicopter was wel opvallend trouwens. Wie zou daar inzitten?
De neger met z'n kind of de man van 't dak zonder hand!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Weskerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die helicopter hebben we eerder ook al gezien toen Rick in Atlanta was. Dus... Ergens is er nog iets van een militaire eenheid denk ik. Tenzij iemand een helicopter heeft gejat en is gaan vliegen natuurlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:19 schreef zolderraam het volgende:
dat was denk ik een shot van maanden ervoor. Die walkers hebben misschien wel 100 km moeten lopen om vanaf de stad naar het bos te lopen. dus dat kan wel maanden geduurd hebben. Dat shot was alleen om te laten zien hoe die groepen walkers ontstaan. Ze reageren op een geluid en gaan er achteraan.
Denk je?? De laatste episode niet gezien? Daar zie je dat ze op het laatst niet ver van zo'n vestiging zitten van waarschijnlijk allemaal 'normale' mensen. Lijkt me dat die gewoon onder controle staat van het leger.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:10 schreef Redah het volgende:
[..]
Die helicopter hebben we eerder ook al gezien toen Rick in Atlanta was. Dus... Ergens is er nog iets van een militaire eenheid denk ik. Tenzij iemand een helicopter heeft gejat en is gaan vliegen natuurlijk
Bij Oz waren de negers van alle seizoenenquote:
Dat was geen militaire basis of zo maar een gevangenis, die waarschijnlijk vol zit met walkers en misschien een paar survivors.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:26 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Denk je?? De laatste episode niet gezien? Daar zie je dat ze op het laatst niet ver van zo'n vestiging zitten van waarschijnlijk allemaal 'normale' mensen. Lijkt me dat die gewoon onder controle staat van het leger.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:00 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Dat was geen militaire basis of zo maar een gevangenis, die waarschijnlijk vol zit met walkers en misschien een paar survivors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |