Lijkt me een goeden idee!quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
ik denk dat er een trauma topic moet komen
WAT ZEG JE NOUquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef Jacqie1986 het volgende:
Tsja... Misschien moet ik toch maar wat in het huishouden gaan doen...
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef Jacqie1986 het volgende:
daar heb je net uren de tijd voor gehadquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef Jacqie1986 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:03 schreef Lindytje het volgende:
Kennen jullie deze nog? Ik kwam d'r ineens tegen onlineIk schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
+1.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar heb je net uren de tijd voor gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kop van Jill
Don't come closer, I might hurt you
quote:
Ja nou ja... Had het m'n vriend beloofd ... En ik wil natuurlijk een goede en nette indruk achterlaten bij IJsquote:
Nee joh! Toen was ik tijd aan het rekken met koffie en rokenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar heb je net uren de tijd voor gehad
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:05 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
[..]
Ja nou ja... Had het m'n vriend beloofd ... En ik wil natuurlijk een goede en nette indruk achterlaten bij IJs![]()
[..]
Nee joh! Toen was ik tijd aan het rekken met koffie en roken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft schatje
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:03 schreef Lindytje het volgende:
Kennen jullie deze nog? Ik kwam d'r ineens tegen onlineOh onzen wenkbrauw chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft ze ooit gereageerd op je bericht trouwens
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:06 schreef Lindytje het volgende:
Maar ik zocht dez0n, voor skjoeWhaooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft schatje![]()
Vind ik deze ook bij passen; Lin.. Speciaal voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:06 schreef Lindytje het volgende:
Maar ik zocht dez0n, voor skjoeDe held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft schatje
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:05 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehehehe, deze blijft ook prachtigtoen was ze nog zo gladSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kop van Jilldr haar is nu weer normaal
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh onzen wenkbrauw chickHeeft ze ooit gereageerd op je bericht trouwens
[..]
Whaoooo![]()
Vind ik deze ook bij passen; Lin.. Speciaal voor jouKutkindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you![]()
Oh, priem, nee... ze probeerde alleen slimmer te zijn over make-up op mijn eigen blog, wat niet lukte
KUSJEKROELquote:Lolquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:23 schreef Lindytje het volgende:
Oh, priem, nee... ze probeerde alleen slimmer te zijn over make-up op mijn eigen blog, wat niet lukteGoeien matigen response
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Zo en wat hebben we op onze bammetjes deze middag? Chocopasta met witte vlokken.. Ik kon geen boter vinden; dus zo blijft het ook wel plakken
Als je hard genoeg plet blijft het wel plakkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:24 schreef PriemGirl het volgende:
Zo en wat hebben we op onze bammetjes deze middag? Chocopasta met witte vlokken.. Ik kon geen boter vinden; dus zo blijft het ook wel plakken![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:24 schreef PriemGirl het volgende:
Zo en wat hebben we op onze bammetjes deze middag? Chocopasta met witte vlokken.. Ik kon geen boter vinden; dus zo blijft het ook wel plakken
Zo, op naar school
Zo ging ook welquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je hard genoeg plet blijft het wel plakkenOmnomnom
Serieus? Alweer?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:29 schreef Sharana_LV het volgende:
straks maar weer nieuwe extra meds halen![]()
Voor iets er bij? Of ter vervanging van andere??
Succesquote:
Erbij, en ook nog eens die ik 4x per dag in moet nemenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo ging ook welOmnomnom
[..]
Serieus? Alweer?![]()
Voor iets er bij? Of ter vervanging van andere??
[..]
SuccesIk had maandag gesprek in ziekenhuis, moet ze dus vandaag echt maar eens gaan ophalen
![]()
![]()
Bestaat je eten onderhand uit alleen maar pillen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Erbij, en ook nog eens die ik 4x per dag in moet nemenIk had maandag gesprek in ziekenhuis, moet ze dus vandaag echt maar eens gaan ophalen
![]()
Ik hoop dat ze iig iets voor je zullen doen
Zonde van de nagels; maar verder![]()
alhoewel het er behoorlijk nep op lijkt te zitten..... Zie ik nu......
Een collega over mijn fb status: wat is een Priem?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Is nepquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:58 schreef PriemGirl het volgende:
Zonde van de nagels; maar verder![]()
[ afbeelding ]dus dan valt het van de nagels wel mee ;D
![]()
pretty much jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bestaat je eten onderhand uit alleen maar pillen?![]()
Ik hoop dat ze iig iets voor je zullen doen
wel veel verschillende kleurtjes einz
![]()
Jah zag het net iddquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is nepdus dan valt het van de nagels wel mee ;D
Oehhhhh kun je snel je eigen regenboog kotsenquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pretty much jawel veel verschillende kleurtjes einz
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een collega over mijn fb status: wat is een Priem?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een collega over mijn fb status: wat is een Priem?![]()
![]()
help eens .. ik vind eigenlijk de 2e foto niet zo mooi ... weghalen of niet?
http://www.demelzasworld.com/opi-brights-blue-my-mind/![]()
Ik vind hem wel mooi hoor, wat vind jij er niet mooi aan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
help eens .. ik vind eigenlijk de 2e foto niet zo mooi ... weghalen of niet?
http://www.demelzasworld.com/opi-brights-blue-my-mind/
Blue my mind was mijn eerste OPI![]()
![]()
ik dacht dat mijn hand beetje raar was zo maar ik ben een onwijze mierenneukerquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:10 schreef RenRen- het volgende:
I
[..]
k vind hem wel mooi hoor, wat vind jij er niet mooi aan?
Blue my mind was mijn eerste OPI![]()
maar okay ik laat hem staan![]()
![]()
spannondquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:22 schreef RenRen- het volgende:
Ieeee net mijn stiefmoeder en zusje en broertje uitgenodigd voor mijn expo, ik hoop dat ze kunnen.![]()
![]()
Ik had bijna een leven gekocht in het centrum, en toen zag ik dat fok het weer deed
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:39 schreef Joysa het volgende:
Ik had bijna een leven gekocht in het centrum, en toen zag ik dat fok het weer deed![]()
![]()
hoopt ook.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:22 schreef RenRen- het volgende:
Ieeee net mijn stiefmoeder en zusje en broertje uitgenodigd voor mijn expo, ik hoop dat ze kunnen.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Ik twijfelde tussen die van 10 cent en 1 euroquote:
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Pompidom, ik hoef alleen nog maar even m'n pc uit te zetten en m'n navi te installeren en ik ben klaar om te gaan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Zo ver ben ik nog niet hoorquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Pompidom, ik hoef alleen nog maar even m'n pc uit te zetten en m'n navi te installeren en ik ben klaar om te gaan.
Maar de tafels zijn iig geen teringzooi meer![]()
![]()
Het duurt nog even voor ik er ben he.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:50 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet hoor
Maar de tafels zijn iig geen teringzooi meer
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
En zolang ik een beetje kan zitten is het best heur.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Da's ook weer zoquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het duurt nog even voor ik er ben he.Hoe lang zou je daar over rijden?
![]()
Zitplek zat hier!quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
En zolang ik een beetje kan zitten is het best heur.![]()
![]()
Oehhh ik ga duimen!quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Het is nu in overweging of het dakterras door gaat ja of nee, mocht het doorgaan BBQ meet bij mij![]()
![]()
Mmm, uurtje of twee? Ga bovenlangs, dus mag niet zo hard.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:53 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Da's ook weer zoHoe lang zou je daar over rijden?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dakterrasmeet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Het is nu in overweging of het dakterras door gaat ja of nee, mocht het doorgaan BBQ meet bij mij
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
En ik ben het zinloos zitten zat, tot later!Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ooowww dan heb ik nog tijd zat. Moet nog even langs de apotheek, pinautomaat en supermarkt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mmm, uurtje of twee? Ga bovenlangs, dus mag niet zo hard.
En opfrissen en omkleden enzo![]()
![]()
Ik ging net naar mijn werk. Staat collega 1 aan zijn motor te sleutelen en collega 2 staat met de cabrio klaar om even boodschappen te doen.Lekker stukje gereden dus.
Maar ik heb alleen een brakke fiets.
Aids.![]()
Dibs op de plek in bed naast jouquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Het is nu in overweging of het dakterras door gaat ja of nee, mocht het doorgaan BBQ meet bij mij![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
Stuur dit: http://members.home.nl/martijndehaan/priem.jpg
Is ze nog meer verward
Ik bied hulp aanquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Het is nu in overweging of het dakterras door gaat ja of nee, mocht het doorgaan BBQ meet bij mij
Aids.![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Joaahh! Lekkor dichtbij ook
Nee ik want ik ben groteurquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dibs op de plek in bed naast jou
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
En waarom kan ik nergens leuke jurkjes vinden online?? Wat is deze
Pff, als je 'rond 2 uur' met iemand afspreekt en ze zijn er nu nog niet en je hebt ook twee keer gebeld en 1 keer gesmst, mag je dan weggaan?![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:34 schreef Dwyn het volgende:
Pff, als je 'rond 2 uur' met iemand afspreekt en ze zijn er nu nog niet en je hebt ook twee keer gebeld en 1 keer gesmst, mag je dan weggaan?
Ik was 20 min geleden al gegaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:34 schreef Dwyn het volgende:
Pff, als je 'rond 2 uur' met iemand afspreekt en ze zijn er nu nog niet en je hebt ook twee keer gebeld en 1 keer gesmst, mag je dan weggaan?![]()
![]()
Ik zit inmiddels weer in de bus naar het station. Pf, eerst een heel drama om af te spreken en nu is ze er gewoon niet. Erg vermoeiend dit.![]()
WELKE IK WIL OOK HALLON GELD MOET ROLLENquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
20 procent korting bij Madden, mijn geld wat doe je
20% online korting met code SC1112 op alle niet-afgeprijsde schoenenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WELKE IK WIL OOK HALLON GELD MOET ROLLEN
disclaimer![]()
nou, die rust gaat me vooralsnog goed af
bijna 3 uur in het zonnetje the hunger games zitten lezen.
zo spannend![]()
![]()
jamaar, er is hier geen steve madden winkelquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
in de winkel krijg je ook 20% korting SQ, das al twee weken zodisclaimer![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:52 schreef Mirjam het volgende:
zo spannend![]()
![]()
Hier 2! En ze verkopen ze bij invitoquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, er is hier geen steve madden winkel![]()
Leuk hequote:Op woensdag 21 maart 2012 14:52 schreef Mirjam het volgende:
zo spannendVanavond naar film
Steve madden site staat open![]()
![]()
ik wacht ff, wil sowieso het eerste boek uithhebn (zit nu op driekwartquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Leuk heVanavond naar film
Steve madden site staat open![]()
![]()
)
![]()
Ik heb em vorige week in 4 dagen uit gelezen omdat ik persé echt het moestttttt uit wou hebben voor de release van de filmquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wacht ff, wil sowieso het eerste boek uithhebn (zit nu op driekwart)
Ben nu met de 2de bezig
Deze: http://www.stevemadden.nl/product/243730/steve-madden/blauw/pump/
Of deze: http://www.stevemadden.nl(...)en/zwart-multi/pump/
Of deze: http://www.stevemadden.nl(...)den/rood-multi/pump/
Telefoonstoring in AlmereMensen horen mij niet, maar ik hoor hun wel
HOE HEET HIJquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:58 schreef RenRen- het volgende:
Ik snap mijn lichaam. Ik ben zwaarder dan ooit, maar mijn broek gaat richting enkels.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Jij hebt toch dezelfde maat als Debs?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:59 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuu ze hebben heel veel schoenen in mijn maatMisschien zit er voor haar ook wel wat moois bij
Sutch a biatchquote:Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij hebt toch dezelfde maat als Debs?Misschien zit er voor haar ook wel wat moois bij
Maar mijn wreef/enkel is raar, dus sommige heels kan ik niet eens in![]()
V/d week toch naar R'dam, even kijken in de winkol
Ik vond het aanbod slippers matigjesquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Maar mijn wreef/enkel is raar, dus sommige heels kan ik niet eens in![]()
V/d week toch naar R'dam, even kijken in de winkol![]()
alle jezus.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:03 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Goede reden om de site weg te klikken
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Slippers kijken bij steve maddenquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vond het aanbod slippers matigjes
Heels jonge!disclaimer![]()
Hoeveel heb je dr al besteld?quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slippers kijken bij steve madden
Heels jonge!
Ik vond ze op de site heul leuke slippers hebben, dus ik wou kijken. Of sandalen, same shit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slippers kijken bij steve madden
Heels jonge!![]()
![]()
oude pc games spelenvroegah.
Half 4, half 5 en half 6, CAN YOU GO AWAY? KTNXBYEOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
De bitchquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:35 schreef Dwyn het volgende:
Ik dacht, hehe daar belt die vriendin eindelijk.
Was het mijn werk.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:35 schreef Dwyn het volgende:
Ik dacht, hehe daar belt die vriendin eindelijk.
Was het mijn werk.Wel een beetje een faalvriendin zeg.
![]()
As we speak een smsje:quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Wel een beetje een faalvriendin zeg.
'Sorry was mijn mob vergeten. Ben nu dus weer thuis. We spreken een andere keer wel af, daar mail ik wel over.'
Wat dacht je van: Sorry dat ik je heb laten wachten?![]()
![]()
dat dus gelijk terug smsenquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
As we speak een smsje:
'Sorry was mijn mob vergeten. Ben nu dus weer thuis. We spreken een andere keer wel af, daar mail ik wel over.'
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
As we speak een smsje:
Wat dacht je van: Sorry dat ik je heb laten wachten?Noujaaaa zeg.
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
As we speak een smsje:
Wat dacht je van: Sorry dat ik je heb laten wachten?Fijn hoor...
![]()
Hoi, ik ben thuis, ik ben blij, geen tijd meer, doeiquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
As we speak een smsje:
Want je kan zonder mobiel niet afspreken?quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
As we speak een smsje:
Wat dacht je van: Sorry dat ik je heb laten wachten?
In ieder geval niet bellen dat je later bent/ niet komt, blijkbaar.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Want je kan zonder mobiel niet afspreken?![]()
nee, komt van een ander deel van de koequote:Op woensdag 21 maart 2012 15:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zijn dat gewoon platgestampte biefstukken?en is goedkoper dan biefstuk. Doe ik altijd mee roerbakken
disclaimer![]()
Hoe lang moet je dat bakken?quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, komt van een ander deel van de koeen is goedkoper dan biefstuk. Doe ik altijd mee roerbakken
Dan ga ik die kopen
![]()
![]()
"Oh, ik ben later en ben mijn telefoon vergeten. Nou dan ga ik maar niet"? Raar.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
In ieder geval niet bellen dat je later bent/ niet komt, blijkbaar.![]()
Ja precies. Ze wist waar ik zou zijn, want dat had ik verteld.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"Oh, ik ben later en ben mijn telefoon vergeten. Nou dan ga ik maar niet"? Raar.![]()
![]()
Gewoon van die latex dingen halen per 100 ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Kun je die handschoenen om haarverf in je haar te doen gewoon los in de winkel kopen?![]()
![]()
Dankjewelquote:
Beetje gek wel , dat smsje kun je ook niets meer meequote:Op woensdag 21 maart 2012 15:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies. Ze wist waar ik zou zijn, want dat had ik verteld.![]()
![]()
okay checkquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gewoon van die latex dingen halen per 100 ofzo.straks ff doen
![]()
je hebt daar toch geen telefoon voor nodigquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
In ieder geval niet bellen dat je later bent/ niet komt, blijkbaar.echt. ik snap dat niet
Ik heb ook helemaal geen zin meer om haar te helpen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]
Beetje gek wel , dat smsje kun je ook niets meer meeWe hadden afgesproken omdat ze iets moest hebben van de uni en daar mijn studentenpas voor nodig had.
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin meer om haar te helpen.We hadden afgesproken omdat ze iets moest hebben van de uni en daar mijn studentenpas voor nodig had.
Dat is al helemaal erg vind ik. Als iemand speciaal voor jou tijd vrij maakt
![]()
Wat is mijn matig goeien belgischen moppenkalender toch poëtischquote:Lente
Daar is weer de lente
die tenten spant
van tere luchten,
serpentienen weeft
door het jente land:
accenten groen
rond gehuchten
waar het licht herleeft.
En elke tere tint
die spint haar kolorieten
tot een bloemtapijt,
maakt me weerom kind,
een kind dat kan genieten
maatloos zonder spijt,
en maatloos mint
de zon, dit land en deze lente.
Š Emmy Swerts
Dat heeft zij helemaal niet door.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]Dat is al helemaal erg vind ik. Als iemand speciaal voor jou tijd vrij maakt
![]()
![]()
OH, ik dus helemaal moeite doen voor mijn bewijzenmap, 2 nachten laat naar bed gegaan, klaar om in te leveren, alleen nog een keer doorlezen.
"GOED NIEUWS! Hij hoeft pas over 4 weken ingeleverd!"![]()
![]()
Oquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:51 schreef RenRen- het volgende:
OH, ik dus helemaal moeite doen voor mijn bewijzenmap, 2 nachten laat naar bed gegaan, klaar om in te leveren, alleen nog een keer doorlezen.
"GOED NIEUWS! Hij hoeft pas over 4 weken ingeleverd!"
M
F
G![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:51 schreef RenRen- het volgende:
"GOED NIEUWS! Hij hoeft pas over 4 weken ingeleverd!"![]()
![]()
Ze zijn eindelijk wakkerquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:51 schreef RenRen- het volgende:
"GOED NIEUWS! Hij hoeft pas over 4 weken ingeleverd!"
Mijn reactie ook. Ik ga hem alsnog inleveren, maar als ik een onvoldoende krijg omdat ik 4 weken minder informatie heb word ik boos.quote:quote:Mijn school.
![]()
Wat een faalacties hier![]()
Ik voel me toch een vreetdrang aankomen
Ik heb een pot Nutella met een lepeltje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat een faalacties hier![]()
Ik voel me toch een vreetdrang aankomen![]()
![]()
Omnomnomnomquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb een pot Nutella met een lepeltje.Heb je geen soepstengels?
Naah, geen zin in soepstengels.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OmnomnomnomHeb je geen soepstengels?
![]()
pakketjes missen is natuurlijk gelijk exit vriendschapquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:58 schreef Dwyn het volgende:
En nu dus ook pakje van Bol gemist door haar!!![]()
![]()
Yo bitches!! Whaddup????
Zo, dat was weer spannend op de uni. Twee uur in de zon gezeten en 3 kwartier college gevolgd.![]()
Dat!quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pakketjes missen is natuurlijk gelijk exit vriendschap
Belachelijk dat ze je heeft laten zitten
Le me haz a hungry..
Maar we gaan vroeg eten, dus ik denk dat ik maar even honger ga lijden en niks ga eten...Don't come closer, I might hurt you![]()
Ik heb geen idee.. ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
waar kopen we nu zoya's nu nailetc down is?Don't come closer, I might hurt you![]()
Dunnoquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
waar kopen we nu zoya's nu nailetc down is?
Collega's
'Je gaat naar de bios in Eindhoven???'
-''
'![]()
![]()
Serieus??'
-''
'Blijf je er slapen ofzo??'
-'heb morgen ook weer school.'
'Jij ben gek'
Terwijl vorige week woensdag, toen ik naar een concert ging, zei iedereen: 'Leuk! Veel plezier!' en toen was ik pas om 2u thuis
Heul niet gek, gezelligquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Collega's
-''
'![]()
![]()
Serieus??'
-''
'Jij ben gek'
Concert is toch veel minder vermoeiend joh!quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Terwijl vorige week woensdag, toen ik naar een concert ging, zei iedereen: 'Leuk! Veel plezier!' en toen was ik pas om 2u thuis![]()
Ik heb geen zin in de academie. Er zit zo een meisje die ik heel vervelend en zielig vind, maar ik heb daar geen zin in vandaag![]()
![]()
Ohja tuurlijk, stom van mequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Concert is toch veel minder vermoeiend joh!
Ik vind het baas van julliequote:![]()
Alleen al daarom ga ik extra genieten van den tittysqueeze
Ik vind het ook baas!!quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het baas van jullie![]()
Alleen al daarom ga ik extra genieten van den tittysqueeze
Zelfs wel een beetje eindbaas![]()
![]()
![]()
Jacqie is de eckten eindbaas, want zonder haar had ik wss niet eens kunnen komen
Zo reageerde m'n vriend ook zo'n beetje jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Collega's
-''
'![]()
![]()
Serieus??'
-''
'Jij ben gek'
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
Jacqie is de eckten eindbaas, want zonder haar had ik wss niet eens kunnen komen![]()
![]()
En ik hoor dat IJs het er mee eens isquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
Jacqie is de eckten eindbaas, want zonder haar had ik wss niet eens kunnen komen![]()
![]()
Die van mij dan weer nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Zo reageerde m'n vriend ook zo'n beetje jaDie snapt het, hij is zelf ook zo
Wilde net vragen of ze er al isquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:41 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
En ik hoor dat IJs het er mee eens is
JACQIE DEN EINDBAAS
Mag ik extra in je tetters knijpen?
O nee; we kennen elkaar nog niet ik zal me netjes houden
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wilde net vragen of ze er al isze was er tussen 4 en half 5, dus heeft netjes 'r woord gehouden
En ik zie dat ik nu moet gaan koken![]()
![]()
Als ik terug mag knijpenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
JACQIE DEN EINDBAAS
O nee; we kennen elkaar nog niet ik zal me netjes houden![]()
![]()
Dealquote:
alhoewel er bij mij weinig te knijpen valt
Je kent mij ook nog niet hequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
JACQIE DEN EINDBAAS
O nee; we kennen elkaar nog niet ik zal me netjes houden
Ik zal me gedragen; beloofdquote:
Jouw boobies zullen echter niet gespaard blijven... stiekem.. tijdens den film...quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jouw boobies zullen echter niet gespaard blijven... stiekem.. tijdens den film...![]()
![]()
![]()
Jij mag dat
![]()
: Wat heb jij nou gedaan???
- De tuin geveegd![]()
![]()
: Wat goed van jou!!
- Fok lag er de hele ochtend uit...: Ahaaa....
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:13 schreef Lindytje het volgende:
- De tuin geveegd![]()
![]()
![]()
![]()
huuu, wut heb ik gemist?!quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
waar kopen we nu zoya's nu nailetc down is?
Knoei![]()
- De tuin geveegd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft bijna iedereen veel meer gedaan vandaagquote:ik was ook eerder uit bed want ik had niets bij te lezen
吴 曼 迪![]()
Bij mij ook niet zo veel hoorquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deal
alhoewel er bij mij weinig te knijpen valt![]()
![]()
ik ga er dubbelgekrukt heen (als het goed is tenminste) , knappe meid die mij wat doetquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:29 schreef Diconnected het volgende:
Durf ik het aan om vanavond naar de V&D te gaan?![]()
![]()
Oh goeden idee! Heb toch last van m'n pootquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ga er dubbelgekrukt heen (als het goed is tenminste) , knappe meid die mij wat doet
ik weet alleen nog neit waar ik dan alle makeup laat, maar dat zie ik dan wel weerquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh goeden idee! Heb toch last van m'n poot![]()
![]()
Mandje in je mond doen, like a bossquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet alleen nog neit waar ik dan alle makeup laat, maar dat zie ik dan wel weer
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mandje in je mond doen, like a boss![]()
![]()
Pakezel meenemenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet alleen nog neit waar ik dan alle makeup laat, maar dat zie ik dan wel weer![]()
![]()
Tot straksquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
![]()
Koffie opdrinken, plassen en dan richting Almere en Eindhoven
- De tuin geveegd![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nouja di site is al tijdje offlinegewoon zomaar?
Knoei![]()
Jacqie en IJs zijn onderweg, I haz a scared
Na een uurtje ken je me wel toch?quote:
Skjoe kende me ook niet trouwens
Skjoe heeft zich nog best netjes gedragen naar jou toe.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Na een uurtje ken je me wel toch?
Skjoe kende me ook niet trouwens![]()
![]()
Naar anderen niet dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Skjoe heeft zich nog best netjes gedragen naar jou toe.
Ze moet je niet.. maar durft het niet toe te gevenquote:![]()
Behave!!quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze moet je niet.. maar durft het niet toe te geven![]()
Ik ben al zenuwachtig ja
Cuuutequote:Op woensdag 21 maart 2012 18:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ging eigenlijk m'n nagels lakken...
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
Euh.. welkeenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nu wel, want nuchter. Maar de meet daarvoor...![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Behave!!
Ik ben al zenuwachtig jaJohhhh niet zenuwachtig zijn !!! Ik bijt niet
(nog niet
)
Ohai you no paint nails anymore kthxbyequote:Op woensdag 21 maart 2012 18:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ging eigenlijk m'n nagels lakken...
Zo nog nooit gehad. Ze geven wel eens over. Maar ze zit maar te zitten en een beetje apatisch te zijn. Ze wilde ook niet etenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat lijkt me zo vervelend, als je huisdier ziek is.
![]()
![]()
Bij SQ thuis, mijn eerste meet.quote:Dat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai you no paint nails anymore kthxbyeMaar toen ging hij mijn arm kneden en dat deed pijn (want driekwart mouwen) dus toen verschoof ik mijn arm. Daardoor zat meneer niet meer lekker dus nou zit hij naast me op de bank.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zo nog nooit gehad. Ze geven wel eens over. Maar ze zit maar te zitten en een beetje apatisch te zijn. Ze wilde ook niet eten![]()
![]()
Oei !!quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zo nog nooit gehad. Ze geven wel eens over. Maar ze zit maar te zitten en een beetje apatisch te zijn. Ze wilde ook niet etenHopelijk gaat het snel beter........
Ik zal ook eens vertrekkenMoet nog pinnen en... roken
Fijne avond dames
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ging eigenlijk m'n nagels lakken...knuffeldier
Knoei![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zo nog nooit gehad. Ze geven wel eens over. Maar ze zit maar te zitten en een beetje apatisch te zijn. Ze wilde ook niet etenkusje op de hont
Knoei![]()
In de trein!
Waarom de fuck kun je geen kaartje meer chippen... Wat is dat? Nou moest ik 8 euro van de 15 die ik nog had voor deze week aan een treinkaartje besteden.... kut.
I needz money
Yay!quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:13 schreef Debsterr het volgende:
Even schoenen zoeken en dan ga ik zo ook!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Johhhh niet zenuwachtig zijn !!! Ik bijt niet
(nog niet
)
Have fun chicks!
Lin, thanks voor de email! Hoor graag een uitgebreiden revieuw!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
Wordt vast heel mooiquote:
Ik sleep mezelf ff op de crosstrainert.....leuk hoor, terrasje doen, maar dan komt er dus geen ene sjoege meer uit me daarna
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Oh en HF biosLadies!!!!!Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Bwoaaahh je mooie haarkleurquote:doe je een pic als het er uit is?
Le fu! Orly feel the vibe
WANT
PA, hoe groot acht je de kans dat lakje binnenkort te vinden? Als het niet lukt is het ook ok heurmaar dan weet ik of het handig is te wachten
3!![]()
Zijn dat die neon's?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:02 schreef Incantrix het volgende:
Le fu! Orly feel the vibe
WANT
PA, hoe groot acht je de kans dat lakje binnenkort te vinden? Als het niet lukt is het ook ok heurmaar dan weet ik of het handig is te wachten
![]()
Zie zien er goed fel uit ja.. Denk dat ik misschien dat setje mini's ga nemen
Jaaaa, die heb ik ook op mijn wishlist gezet een week terug, holy crap! Ik ga ze voor mijn verjaardag vragen
3!![]()
Ze zijn net iets te duur om ze zo te kopen idd...quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:15 schreef Incantrix het volgende:
Zie zien er goed fel uit ja.. Denk dat ik misschien dat setje mini's ga nemen
Jaaaa, die heb ik ook op mijn wishlist gezet een week terug, holy crap! Ik ga ze voor mijn verjaardag vragen
Bambi![]()
![]()
![]()
Italiaan voor swap I needquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:27 schreef Incantrix het volgende:
Van de italiaanse Layla-website ad ¤ 11,90 per stuk![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
Nou maisjes, ik ga weer, morgen een druk dagje inpakken en zulks voor de boeg![]()
![]()
Hmmm kapsels opzoeken dan maar, morgen wordt m'n haar geknipt
it's the map in my mind that sends me on my way.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: