Als je dan toch deze reeks segmenteert, gebruik dan tenminste psychografische factoren, in plaats van die demografische van je.quote:
Mijn product-marktcombinatie zit sowieso goed in zijn productlevensscyclus, dankzij de differentiatiestrategiequote:
Ik heb die shit fuckin lang geleden gehad, weet bijna niks meer. Hoe heet die ene dude van die bcg ook alweer die het heeft uitgevonden. Zat net hele tijd in mijn hoofd aan die naam te denken maar kwam er maar niet opquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn product-marktcombinatie zit sowieso goed in zijn productlevensscyclus, dankzij de differentiatiestrategie.
Bruce Henderson (via Google)? Denk dat je Michael Porter bedoelt, of anders Kotler. Die hebben meer modellenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb die shit fuckin lang geleden gehad, weet bijna niks meer. Hoe heet die ene dude van die bcg ook alweer die het heeft uitgevonden. Zat net hele tijd in mijn hoofd aan die naam te denken maar kwam er maar niet op
NEE PICS VIDS SCREENSHOTS?!quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:29 schreef JackieBrown het volgende:
dWc heb je Lauren London gezien op rtl5
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
NEE PICS VIDS SCREENSHOTS?!Link naar uitzending gemist? Is de DVD al uit?
Thanks, de torrent staat al aanquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]hard gaan voor cutiefaces
[ afbeelding ]
In I love you beth cooper
Hehequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Thanks, de torrent staat al aan.
Er moet toch wel ergens op Internet een andere LL-fiend zijn die even de tijden dat ze verschijnt online heeft gezet?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehewel een slechte film hoor en een bijrol helaas
Zou je dat echt doen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er moet toch wel ergens op Internet een andere LL-fiend zijn die even de tijden dat ze verschijnt online heeft gezet?
Trekt ze niet heel vaak van die bitchfaces juistquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:46 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb die tijdje geleden gezien ja, best slecht maar zij trok mijn aandacht kapot vaakZe heeft soms van die rare speelse blikken op die nerds wat ik me vaag kan herinneren
No manquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou je dat echt doen?gewoon door de film heen skippen voor de momenten dat zij in beeld is?
Ja man, ik keek die film gister ook. Ik zeg je eerlijk, als ik d'r tegen zou komen op school zou ik d'r mijden als de pest want een arrogant gezicht heeft ze welquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
Trekt ze niet heel vaak van die bitchfaces juist
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:36 schreef luckass het volgende:
Mensen die de hele ochtend naar alle colleges gaan, daarbij de collegesheets van te voren hebben uitgeprint om aantekeningen op te kunnen maken (terwijl ze godverdomme gewoon online staan), deze vervolgens in hun mapje stoppen waarin alles netjes op vak gesorteerd is. Dan om half 1 kunnen ze even een snelle lunch doen, maar niet te lang natuurlijk want er moet nog een hoop voor het project gebeuren! En om 1 uur zitten ze weer klaar in een projectruimte om alles nog ingewikkelder te maken dan het al was, tot grote ergernis van alle groepsgenoten. Om 6 uur zijn ze nog laaang niet klaar met alle taken want die ene commissievergadering liep toch wat uit. Na thuis een maaltijdsalade te hebben genuttigd doen ze nog even een paar mailtjes de deur uit. Nog even lekker een uurtje sporten en dan liggen ze om half 11 weer in bed, om de volgende dag alles weer te herhalen.
Die mensen.
Ze gaan nu weer rijden hoor ik net op het station.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:04 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.ns.nl/
En ik moet zo presenteren
En? Rijden ze een beetje?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ze gaan nu weer rijden hoor ik net op het station.
Oke ik hoor dat mijn traject pas rond 4 uur gaat rijden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:32 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu onderweg naar Amsterdam centraal, deze rijdt gewoon normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |