Niet in mijn situatie in ieder gevalquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:43 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik weet wel beter hoor, lieve schat.
Nee man.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Puna? Panzer's pussy's ruiken naar vis.
sliertje delen? ;$quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:42 schreef krioro het volgende:
Ik heb net een berg spaghetti achter de kiezen.
Die was ergens anders bij betrokkenquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kokkin, get your facts straight
Nee?quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:45 schreef junamii het volgende:
[..]![]()
Je weet dondersgoed waar ik het over heb.
Dat is echt vis voor ecto'squote:Op woensdag 21 maart 2012 00:46 schreef Panzermaus het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rode_poon
raaawr!quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Kijken wie er het eerst bij het midden is, kaakspiercontest.
Is ook maar een voorafje. Als main moot pak je toch minstens een van deze jongens.quote:
Main mootquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
raaawr!
[..]
Is ook maar een voorafje. Als main moot pak je toch minstens een van deze jongens.
[ afbeelding ]
70 grams of protein baby
Ik denk lsdquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:52 schreef o.us het volgende:
Kunnen experts mij vertellen wat deze guy op zou kunnen hebben?
Een bak fruitquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Had je al wat gegeten of nog niet?
Ik ben nog de stad in geweest en terug en nog steeds niet gegeten. Mijn trek was opeens weg, kwam nog langs de kfc en zelfs dat deed me niksquote:Op woensdag 21 maart 2012 01:00 schreef junamii het volgende:
[..]
Een bak fruitmaar dat stilt geen honger. Er is gewoon niks in huis om te eten nu, en jij? Al wat kunnen eten?
Heb je het overleefd?quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
De tering zeg, hele ochtend FOK! downTevens heb ik nu ook honger van jullie nachtelijke food-talk
![]()
Godver ik heb me aangemeld om reisleider te zijn bij een organisatie voor jongerenkampen dit jaar, maar het hoofdkantoor is in fokking Arnhem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |