Wat een luxequote:Op donderdag 22 maart 2012 17:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik laat voor me koken vandaagen mobiel internet hé.
Met zwart-op-wit toestemming in drievoud van Etha wil ik best iets voor je klaarmaken andersquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat een luxedat heb ik nou nooit
Ik moet er wel voor betalen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat een luxedat heb ik nou nooit
Privékok voor mij en JB.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met zwart-op-wit toestemming in drievoud van Etha wil ik best iets voor je klaarmaken anders.
Bourgondiërquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:35 schreef wise het volgende:
salade van rucola, veldsla, cantharel paddestoelen, gebakken pijnboom pitten, beetje philledelphia kaas en een kleine hand gebakken spekjes
In natura?quote:
Ik dien vast de aanvraag in bij Vas ja?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met zwart-op-wit toestemming in drievoud van Etha wil ik best iets voor je klaarmaken anders.
Is dit je diner? There is no meat?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:35 schreef wise het volgende:
salade van rucola, veldsla, cantharel paddestoelen, gebakken pijnboom pitten, beetje philledelphia kaas en een kleine hand gebakken spekjes
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is dit je diner? There is no meat?
quote:
quote:
spekjes hequote:Op donderdag 22 maart 2012 17:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is dit je diner? There is no meat?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey, niks mis mee. Levensgenieters.
alsof je elke avond veel moet etenquote:
quote:
Ja haal weg gvdquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn late lunch.
dikkiequote:Op donderdag 22 maart 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn late lunch.
Dit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja haal weg gvd
Tryna diet here son
Jammie!quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn late lunch.
Vergeleken Jajong is iedereen een ecto.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Volgens Jajong ben ik ook gewoon een ecto, dan mag dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |