Wil jij niet horen hoe Vasje zich laat volpompen zonder rubber?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Om moe van te worden, altijd een heleboel gedoe en allerlei heisa om iets doodnormaals en menselijks als seks.
Hij is er zelfs getuige van als dat gebeurtquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wil jij niet horen hoe Vasje zich laat volpompen zonder rubber?![]()
Zit je op het forum van EO te kijken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Om moe van te worden, altijd een heleboel gedoe en allerlei heisa om iets doodnormaals en menselijks als seks.
Shut the front doorquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij is er zelfs getuige van als dat gebeurtHoofdgetuige zelfs.
Nee, gewoon in het algemeenquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit je op het forum van EO te kijken?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, gewoon in het algemeen.
Daar kan ik ook maar beter mijn mond over houden ja. Religie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
EO trouwens. Over religie ga ik nieteens beginnen
.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar kan ik ook maar beter mijn mond over houden ja. Religie.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn eruit. Simpel, efficiënt en realistisch. Atheïsten.
Ik hou mijn mond al.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Pas op hoor anders komt roos94 hier haar betoog houden over religie
Wut wut. Fokkers die neukenquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Werken". In mijn geval.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
Wat doen jullie met dit mooie weer binnen?
ik heb net mijn eten staan wokken jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
Ben al naar de supermarkt geweest, genoeg buiten geweest.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
quote:
Er moet ook gekookt wordenquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben al een tint bruiner van het buiten zitten vandaagquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
Ik had een tijd terug vandaag en morgen al vrij gevraagd precies goed gemikt met dit weerquote:
Ik laat voor me koken vandaagquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Er moet ook gekookt wordenwat doe jij binnen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |