SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!Deathlift or Die.![]()
YoI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Je verwart me met een van je andere chicksquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo hebben wij elkaar tog ook ontmoet
Ik drink in de metro namelijk alleen maar Canei![]()
Nee man, liever gewoon een stuk kip ofzo. Berberse maaltijden moet ik niets van weten. Straks ben ik net zo chubby als zij en die Ebolabeer.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Misschien kan zij een Berberse maaltijd voor je klaarmaken.![]()
Maak je vriendin wakker en vraag of ze wat voor je kan fixen.quote:Marokkanen mochten willen dat ik een Marokkaanse wasquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Misschien kan zij een Berberse maaltijd voor je klaarmaken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:41 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou op dit moment wel Mexicaans lusten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:40 schreef junamii het volgende:
[..]
Marokkanen mochten willen dat ik een Marokkaanse was![]()
![]()
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:40 schreef junamii het volgende:
[..]
Maak je vriendin wakker en vraag of ze wat voor je kan fixen.
[..]
Marokkanen mochten willen dat ik een Marokkaanse was
Berbers
[ Bericht 7% gewijzigd door o.us op 21-03-2012 00:43:12 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb nog twee wraps over toevalligquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:41 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou op dit moment wel Mexicaans lusten.![]()
![]()
Puna? Panzer's pussy's ruiken naar visquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
Doe mij maar puna of een poon-filet, warm graag..
![]()
Gemaakt door een geweldige kok.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb nog twee wraps over toevalligDeathlift or Die.![]()
Niet in mijn situatie in ieder gevalquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:43 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik weet wel beter hoor, lieve schat.
Feyenoord Rotterdam![]()
Nee man.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Puna? Panzer's pussy's ruiken naar vis.
sliertje delen? ;$quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:42 schreef krioro het volgende:
Ik heb net een berg spaghetti achter de kiezen.![]()
Die was ergens anders bij betrokkenquote:quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kokkin, get your facts straightJe bent hardleers he.
Deathlift or Die.![]()
Nee?quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:45 schreef junamii het volgende:
[..]![]()
Je weet dondersgoed waar ik het over heb.Feyenoord Rotterdam![]()
Dat is echt vis voor ecto'squote:Op woensdag 21 maart 2012 00:46 schreef Panzermaus het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rode_poon![]()
![]()
raaawr!quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Kijken wie er het eerst bij het midden is, kaakspiercontest.Is ook maar een voorafje. Als main moot pak je toch minstens een van deze jongens.quote:
70 grams of protein baby![]()
Main mootquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
raaawr!
[..]
Is ook maar een voorafje. Als main moot pak je toch minstens een van deze jongens.
[ afbeelding ]
70 grams of protein baby!
Hier kan je me voor wakker maken in de nacht (no homo).
![]()
Ik denk lsdquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:52 schreef o.us het volgende:
Kunnen experts mij vertellen wat deze guy op zou kunnen hebben?
![]()
![]()
Een bak fruitquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Had je al wat gegeten of nog niet?maar dat stilt geen honger. Er is gewoon niks in huis om te eten nu, en jij? Al wat kunnen eten?
![]()
Ik ben nog de stad in geweest en terug en nog steeds niet gegeten. Mijn trek was opeens weg, kwam nog langs de kfc en zelfs dat deed me niksquote:Op woensdag 21 maart 2012 01:00 schreef junamii het volgende:
[..]
Een bak fruitmaar dat stilt geen honger. Er is gewoon niks in huis om te eten nu, en jij? Al wat kunnen eten?
![]()
![]()
Kankermuis. Ik ben niet chubby, ik ben festivally plump.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
De tering zeg, hele ochtend FOK! downTevens heb ik nu ook honger van jullie nachtelijke food-talk
![]()
Godver ik heb me aangemeld om reisleider te zijn bij een organisatie voor jongerenkampen dit jaar, maar het hoofdkantoor is in fokking Arnhem
[ Bericht 28% gewijzigd door Vaseline_ op 21-03-2012 11:45:09 ]![]()
Heb je het overleefd?quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
De tering zeg, hele ochtend FOK! downTevens heb ik nu ook honger van jullie nachtelijke food-talk
![]()
Godver ik heb me aangemeld om reisleider te zijn bij een organisatie voor jongerenkampen dit jaar, maar het hoofdkantoor is in fokking Arnhem![]()
Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: