Inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:50 schreef Lyza666 het volgende:
Heb 'm ook. haha. Er worden wel érg veel verkocht. Dat kan toch nooit veel goeds zijn.
quote:@@#%%%^##$!@@@#!@#^(&(*)&*$@@#$@#$
zit ik klaar heb ik hem wil ik afrekenen IS IE AL UITVERKOCHT
@@#%%%^##$!@@@#!@#^(&(*)&*$@@#$@#$
kan ik direct mijn lidmaatschap opzeggen!!!
Autorefresh met 5 sec.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:50 schreef knep het volgende:
Hm, ok, toch handmatig f5-en dus, anders ben je kansloos.
Ach nee joh. Ik zie wel. Valt 't tegen, dan is dat maar zo. Is nou eenmaal ook de gok die je neemt.quote:
Heb ik niet gedaan en wel een boxquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:50 schreef knep het volgende:
Ik zat gewoon op 1dagskoopjes link, zag hem toevallig langskomen.. terwijl ik hem niet eens wildequote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:50 schreef knep het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik denk dat ik de Onkyo maar ga annuleren, grote kans dat ik een andere iPhone-Dock krijg
quote:it is dus de laatste keer dat ik hier kom.
Ik heb gelijk op het moment dat ie er op stond geklikt en al na 1 a 2 seconden was ie al uitverkocht.
Onmogelijk.
Dit ruikt naar marketing praktijken en veel te weinig aanbod.
Dag.
quote:Dat is verdomme de derde keer dat ik in het betaalmenu ben voor de box en de mededeling krijg dat de box uitverkocht is. Wat is dit voor kutzooi?????
quote:Hele nacht opgebleven, al 2x misgegrepen. Halve dag achter de pc zitten wachten, lukt het nu gewoon weer niet.. Erg jammer dat er zo weinig boxen zijn.. Troostprijs?
Die 1dagskoopjes vliegt er de hele tijd uit hier.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zat gewoon op 1dagskoopjes link, zag hem toevallig langskomen.. terwijl ik hem niet eens wildeen toen meteen gekocht. Dus zo lastig was het niet.
Heb Ideal. Ging ook prima. Er zijn er wel erg veel verkocht geloof ik hoor deze keer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Paypal is wel key denk ik, dan heb je maar 1 klik, ipv 2.
Maakt opzich niks uit, heb hem zelf met ideal.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Paypal is wel key denk ik, dan heb je maar 1 klik, ipv 2.
quote:KAK ZOOI IBOOD dit is niet normaal zo snel weg…. hier verlies je alleen maar klanten door… kom hier nooit meer.. denk ik…. shit ben verslaafd…
quote:Je bestelling:
1x De beruchte iBOOD BOX! - Een kartonnen doos met inhoud ¤ 59.95
Verzendkosten ¤ 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 65.90
Alle vermelde prijzen zijn inclusief 19% BTW.
De verwachte verzenddatum van dit product is 2 april 2012.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |