Er moet dus iets merkwaardigs gebeurd zijn....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:25 schreef The-National-Hero het volgende:
De leraar werd best boos maar na de les vergaf hij me..
Okquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:28 schreef Sanddr het volgende:
Doe wat ik doe, ga naakt presenteren. Als je geen broek aan hebt kun je ook je gulp niet vergeten dicht te doen, nietwaar?
Het is wel een vieze vent maar hij zat niet aan me alleen beetje schuine opmerkingenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:29 schreef strontboer het volgende:
[..]
Er moet dus iets merkwaardigs gebeurd zijn....
Nee hoor. Het staat op internet dus het is waar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:34 schreef AdoraBelle het volgende:
Tuurlijk joh. Volgens mij verzin je dit allemaal.
Ik vraag me af of er überhaupt vrouwtjes bij TS in de zaal zaten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:34 schreef PoisonPrince het volgende:
TS met z'n perverse gedachtegang dacht zo zijn gereedschap aan de vrouwtjes te kunnen laten zien, in de hoop een exemplaar te kunnen bemachtigen. Maar het plan faalde, waarna TS een deuk in z'n ego kreeg omdat de desbetreffende exemplaren niet in TS geïnteresseerd waren. Maar om de schade aan zijn ego te beperken heeft hij dit topic gemaakt en daarin valse redenen gegeven voor zijn handelen. In feite leeft TS in een soort van waan, geschapen door zichzelf en die mede in stand wordt gehouden door anonieme internetgebruikers.
God bestaat niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor. Het staat op internet dus het is waar.
Mooie pasfoto.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
God bestaat niet.
Ey het staat op internet, dus dan moet het wel waar zijn.
In dit geval is het een berekening.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
God bestaat niet.
Ey het staat op internet, dus dan moet het wel waar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |