abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129853311
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef einzweipolizei het volgende:
Ik snap dit topic niet. Wat posten we hier? :P

[..]

Serieus?? Ik heb werkelijk hetzelfde!
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 augustus 2013 @ 02:01:55 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_129853441
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 01:48 schreef GhpH het volgende:

[..]

Serieus?? Ik heb werkelijk hetzelfde!
Je krijgt 19 keer een dilemma tussen 2 opties. De optie die je voorkeur heeft maak je bold.

Simpel. Ik maak ze ook in Voetbal, Sport of muziek. Lopen al jaren.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 augustus 2013 @ 02:24:45 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_129853629
De Kerstboom optuigen of Badr Hari aftuigen
Met je nagels over het schoolbord krassen of [b]Met een vork in een lege pan schrapen

Niet goed wijs zijn ofDe wijsneus uithangen
'JA ZEKER, DE HYPOTHEKER!' schreeuwen tijdens een minuut stilte of Tegen Willem Holleeder zeggen dat ie uit z'n bek stinkt
Als Bakkenist meeracen met 200 per uur op het circuit van Assen of Bungiejumpen vanaf 100 meter
Als grap tegen je ouders zeggen dat je homofiel bent of Als grap tegen je ouders zeggen dat je betrapt ben op winkeldiefstal
Op het koninklijk toilet poepen of Gratis eten bij Joop Braakhekke
De Donald Duck of De ontdekking van de Hemel
Een avondje stappen met Johnnie de Mol Jr. of Een avondje stappen met Hans Kraaij Jr.
René van der Gijp is een latente homo of Meer hetero dan René van der Gijp kun je niet zijn
Kettingroker zijn of Alcoholist zijn
400.000 FOK!kers is best wel veel of Er zijn nog steeds 17.000.000 Nederlanders geen FOK!ker
Kijkcijfers of Waarderingscijfers
Zittend op een skippybal basketballen of Op skeelers een balletje hooghouden
Stiekem in het dagboek van je beste vriend of vriendin lezen of Je ouders horen neuken
Nederland wereldkampioen voetbal of Een jaarlang gratis meespelen met de staatsloterij
In hoog gezelschap per ongeluk een harde scheet laten of In hondenpoep trappen
Een Jehova's getuige aan de deur grof te woord staan of Een ongewenste call-center medewerker grof te woord staan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 02:36:12 #79
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129853676
Met je nagels over het schoolbord krassen of Met een vork in een lege pan schrapen
Niet goed wijs zijn of De wijsneus uithangen
'JA ZEKER, DE HYPOTHEKER!' schreeuwen tijdens een minuut stilte of Tegen Willem Holleeder zeggen dat ie uit z'n bek stinkt
Als Bakkenist meeracen met 200 per uur op het circuit van Assen of Bungiejumpen vanaf 100 meter
Als grap tegen je ouders zeggen dat je homofiel bent of Als grap tegen je ouders zeggen dat je betrapt ben op winkeldiefstal
Een avondje stappen met Johnnie de Mol Jr. of Een avondje stappen met Hans Kraaij Jr.
René van der Gijp is een latente homo of Meer hetero dan René van der Gijp kun je niet zijn
400.000 FOK!kers is best wel veel of Er zijn nog steeds 17.000.000 Nederlanders geen FOK!ker
Stiekem in het dagboek van je beste vriend of vriendin lezen of Je ouders horen neuken
Nederland wereldkampioen voetbal of Een jaarlang gratis meespelen met de staatsloterij
Een Jehova's getuige aan de deur grof te woord staan of Een ongewenste call-center medewerker grof te woord staan
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:24:12 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_129858375
*Kick* of *Kick*

vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:12:21 #81
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129861949
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:24 schreef tong80 het volgende:
*Kick* of *Kick*

*Kick* of *Schopje*
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:03:08 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_129868557
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:12 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

*Kick* of *Schopje*
Ik vind *Kick* mooier.

pi_129994638
Met je nagels over het schoolbord krassen of Met een vork in een lege pan schrapen
Niet goed wijs zijn of De wijsneus uithangen

:T14.gif
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')