Dit verdient gewoon een nieuw deel, sterker nog, tyft HOMO maar dicht, we hebben een nieuwe reeks.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:27 schreef Paul het volgende:
Nog ff op de rechten wachten en dan gaan we los!
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet niet met je newbie vingers aan mijn, of ons, topic zitten. Als ik er een #2 achter wilde zetten, dan deed ik dat wel.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je moet niet met je newbie vingers aan mijn, of ons, topic zitten. Als ik er een #2 achter wilde zetten, dan deed ik dat wel.
Ga huilen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je moet niet met je newbie vingers aan mijn, of ons, topic zitten. Als ik er een #2 achter wilde zetten, dan deed ik dat wel.
Ik hield altijd nog een beetje hoop dat dat net zo'n gimmick als de Multipla was.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik hield altijd nog een beetje hoop dat dat net zo'n gimmick als de Multipla was.
Die was anders best leukquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik hield altijd nog een beetje hoop dat dat net zo'n gimmick als de Multipla was.
Van dat imago is niets meer over nu hij het ESF volgt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:33 schreef Nielsch het volgende:
Dirkh was een eckte baas toen hij nog Mod was op ONZ en in een Multipla reed met 25 kratten bier achterin. Goed topic dit ook.
Dat volgt ie ook alleen maar omdat greys overal met d'r strakke truitjes op rij 1 zitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Van dat imago is niets meer over nu hij het ESF volgt.
Zonnebril opzet, bouwvakkersdecollete stieken showt... en that's right ikeakasthomo!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat volgt ie ook alleen maar omdat greys overal met d'r strakke truitjes op rij 1 zit
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:17 schreef Nielsch het volgende:
Vanmiddag om 14:00 uur weer een pareltje, aldus Paul_In_The_Dark op m'n Twitter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |