quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef wyccie het volgende:
MaJo, heb jij eigenlijk al geld terug van de be .... oh laat maar, het is nog niet eens april.![]()
Ik krijg volgens mij een mooi bedrag terug, kan niet wachten.
Ik vind de kleurstelling an sich ook behoorlijk vroege jaren negentig hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik twijfelde al of ik tachtig of negentig zou schrijven. Maar ik ben er zelf vaker in de jaren negentig geweest, vandaar mijn keus.
De maand mei is wat dat betreft mijn favoriete maandquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:11 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik vergeet mijn vakantiegeld! Jeuj, dan kan ik nog een paar maandjes langer studeren (mits de uni niet besluit me opeens meer te laten betalen voor een tweede studie).
Wil wel, maar geen idee...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga zo sluiten. Helpt iemand even met mijn vraag in de AKQ?
Krijg meestal meteen de WOZ-aanslag er overheen...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
De maand mei is wat dat betreft mijn favoriete maand
Sommige mensen hebben geen hart...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef MaJo het volgende:
Bij Opgelicht een vrouw die voor ruim 125.000 euro mensen heeft opgelichtIk snap gewoon niet hoe je dat over je hart kunt verkrijgen
Nee dat blijkt welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen hart...
En hoe. Laatst las ik in de krant over jonge overvallers die het allemaal wel mee vonden vallen wat zij doen, omdat ze mensen alleen maar als het nodig is in hun been schieten. En over waarom ze het doen: gewoon omdat het makkelijk 'verdienen' is. Als ze iets duurs willen kopen, beroven ze even iemand. Daar hebben ze een korte celstraf wel voor over.quote:
Je hebt toch wel eens vakantiewerk gedaan? Voor Thuiszorg ook nooit iets teruggekregen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik verheug mij op het jaar dat ik ook eindelijk wat terugkrijg van de BD
Precies, bij mijn vriend komt het ook altijd precies uit, het wordt dan pas weer interessant als je aftrekposten krijgt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:36 schreef wyccie het volgende:
Tachtig euro is ook een leuk bedrag als je nog jong bent en alleen vakantiewerk doet. Volgens mij had ik vroeger ook zulke bedragen.
Sinds ik een contract heb krijg ik loonheffingskorting en krijg ik daarvan nooit meer iets terug.
Als je het niet oer maand laat uit betalen dan. Wij krijgen elke maand ook wat terug. En daarnaast 1x per jaar combinatiekorting. Dat krijgt de minstverdienende (wel werkend)als je een kind hebt.mkan wel oplopen tot ¤ 1.750,= per jaar. Is ons spaarpotje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Huis kopen, dan krijg je weer wat "terug"...
De aanrechtsubsisdiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
En anders bestaat er ook nog de huisvrouwenkorting toch?
Wij laten het idd altijd in een keer uitbetalen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je het niet oer maand laat uit betalen dan. Wij krijgen elke maand ook wat terug. En daarnaast 1x per jaar combinatiekorting. Dat krijgt de minstverdienende (wel werkend)als je een kind hebt.mkan wel oplopen tot ¤ 1.750,= per jaar. Is ons spaarpotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |