Ik snap het ook niet.quote:
dank...quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:33 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/78dec9e9-f9c9-44db-9a7e-b9fab7bf91fb
Stond er vrijwel meteen, alleen de link op de site is niet aangepast.quote:
Ik zag 'm op rtlgemist ook niet hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Stond er vrijwel meteen, alleen de link op de site is niet aangepast.
Maar ik wel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zag 'm op rtlgemist ook niet hoor.
Ah we hebben een expert.quote:
Is die weer terugquote:Op donderdag 22 maart 2012 06:50 schreef loezzzje het volgende:
Ik kijk de shortie altijd op yt. Staat er niet gelijk op na de aflevering maar een paar uurtjes later. Heb ik niet zo'n gezeur met die rtl xl
Ik weet niet of ze ooit weg geweest zijn. Als ik shortie gtst 22 maart 2012 invoer krijg ik zo de shortie te zien. Meestal vanaf 22.00 staat hij er op.quote:
Dat hele kanaal was verneukt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze ooit weg geweest zijn. Als ik shortie gtst 22 maart 2012 invoer krijg ik zo de shortie te zien. Meestal vanaf 22.00 staat hij er op.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:00 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Moet je dit niet tussen spoilertags zetten?! Heb ik alvast maar voor je gedaan *zucht*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, ze posten het niet meer op YouTube. Geen idee waarom, ik denk dat ze het beeld van de site van RTL proberen te professionaliseren. Niet dat dat erg goed lukt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:50 schreef kissaa het volgende:
[..]
Moet je perse silverlight installeren om de shorties te zien?
Ik heb er idd ook niet zoveel problemen mee. Behalve op de ipad, als ik dan iets gekeken heb dan loopt hij vast en moet ik eerst het programma helemaal afsluiten en dan weer opnieuw opstarten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:29 schreef datisstom het volgende:
Voor de mensen met smartphone: de rtl xl app werkt daar gewoon prima.
Ja dat dus. Da's echt kut, want ik keek daar ook altijd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:25 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
ja, ze posten het niet meer op YouTube. Geen idee waarom, ik denk dat ze het beeld van de site van RTL proberen te professionaliseren. Niet dat dat erg goed lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |