dit!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Psycho Bianca.![]()
In ieder geval een stuk interessanter dan cakebak-Bianca.
Bing?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan iemand haar even in haar kont neuken? Dan loopt ze tenminste niet meer dat scheelt al.
Of als SM-meesteres. Bondage lijkt me wel haar ding.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:33 schreef Stommie het volgende:
Man wat walg ik van die Aysen![]()
Ik hoop dat ze snel ontslagen wordt als agente want dat faalt totaal. Misschien kan ze uitsmijter worden bij een louche tent.
Misschien gaat ze dan ook wat vrolijker kijkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan iemand haar even in haar kont neuken? Dan loopt ze tenminste niet meer dat scheelt al.
Oh god, da's geniaal!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik krijg opeens een ingeving. Mike is erg geinteresseert in Sjors en Sanders inc. Wat als hij voor Martine Hafkamp werkt?Wie wekt me uit mijn droom?
Sjors is een dochter van Martine Hafkamp en Frits van Houten. Janine heeft haar als klein meisje ''geadopteerd'' en later weggegeven aan de familie Langeveld, die haar hebben opgevoed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:37 schreef Susie het volgende:
Ik heb een hele tijd niet gekeken, maar volg het nu weer een poos... ik weet alleen even niet van wie Sjors een kind is en hoe dat in relatie staat tot Janine en Lukas (want zei hij nou dat het zijn zus was?) Maw, ben de draad daarin even kwijt.... Kan iemand dit even voor mij verhelderen?
Sjors is de dochter van Martine Hafkamp en Frits van Houten. Jack is een zoon van Frits van Houten en dus de (half)broer van Sjors.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:37 schreef Susie het volgende:
Ik heb een hele tijd niet gekeken, maar volg het nu weer een poos... ik weet alleen even niet van wie Sjors een kind is en hoe dat in relatie staat tot Janine en Lukas (want zei hij nou dat het zijn zus was?) Maw, ben de draad daarin even kwijt.... Kan iemand dit even voor mij verhelderen?
Doe eens spoilerenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:53 schreef qwerty-nl het volgende:
Net de shortie gezien van morgen.. Wat er op het laatst gebeurd is echt weird
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |