SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
2011 of 2012? O wacht, dat is natuurlijk hetzelfde, nog zoiets. Allemaal van de heruitgebrachte shit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:11 schreef DuTank het volgende:
Lekker in je eentje op de zolder blijven dan, autist. Ga ik lekker potje FIFA doen met mijn homies.
Jouw profiel wordt duidelijker en duidelijker, zolder check, PC check, PC verdedigen check, niet van voetbal houden (gay) checkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
2011 of 2012? O wacht, dat is natuurlijk hetzelfde, nog zoiets. Allemaal van de heruitgebrachte shit.
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jouw profiel wordt duidelijker en duidelijker, zolder check, PC check, PC verdedigen check, niet van voetbal houden (gay) check
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:11 schreef DuTank het volgende:
Lekker in je eentje op de zolder blijven dan, autist. Ga ik lekker potje FIFA doen met mijn homies.
Je constatering is trouwens fout.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik oordeel niet, ik constateer slechts
maar ff serieus, je moet me toch eens uitleggen wat het uitmaakt dat de graphics van de pc iets beter zijn dan die van een console, ik bedoel als ik met een pipa in de jungle wil lopen in realtime dan is dat nog altijd doper dan op een high end pc, kan je beter met een chille joystick op de bank met bier, chips, jonko en homies chillen tochquote:
Ach,daarintegen kan jouw geweldige pc waarschijnlijk wel alles wat ooit voor pc geschreven is wel draaien, dus til er niet te zwaar aan. De één heeft een console en de ander een pc. Ik zou het veel leuker vinden als multiplayer niet apparaat- of merk-afhankelijk was.quote:
Shootersquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef KrullenPiet het volgende:
Tegenwoordig zijn bijna alle pc-spellen console ports![]()
En er zijn totaal geen realistische shooters meer, omdat er meer geld wordt verdiend aan de battlefields en call of duties
![]()
Beetje debiel van punt naar punt rennen en auto-reload hebben
Waar zijn de games zoals de oude Operation Flashpoint, versie 2 van America's Army of de oude Splinter Cell?
Je persoonlijke voorkeur doet er mij niet toe. Je mag best vinden dat je iets leuker vindt dan iets anders. Maar het is een feit dat PC beter is en dat veel console gebruikers zeggen dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
maar ff serieus, je moet me toch eens uitleggen wat het uitmaakt dat de graphics van de pc iets beter zijn dan die van een console, ik bedoel als ik met een pipa in de jungle wil lopen in realtime dan is dat nog altijd doper dan op een high end pc, kan je beter met een chille joystick op de bank met bier, chips, jonko en homies chillen toch
Dit is ook onderdeel van het probleem.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef KrullenPiet het volgende:
Tegenwoordig zijn bijna alle pc-spellen console ports![]()
En er zijn totaal geen realistische shooters meer, omdat er meer geld wordt verdiend aan de battlefields en call of duties
![]()
Beetje debiel van punt naar punt rennen en auto-reload hebben
Waar zijn de games zoals de oude Operation Flashpoint, versie 2 van America's Army of de oude Splinter Cell?
Nigga plzquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jouw profiel wordt duidelijker en duidelijker, zolder check, PC check, PC verdedigen check, niet van voetbal houden (gay) check
Gaat prima hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:20 schreef Jeff89 het volgende:
Wat je zegt is in principe wel waar TS, maar sommige games lenen zich wel beter voor consoles. Nintento is daarvan het beste voorbeeld.. Ik zie mezelf nog geen MarioKart spelen op m'n PC oid..
Dat hoeft absoluut niet. 800 euro voor een computer en je kan er gemakkelijk 3 jaar mee doen. Daarnaast kost een console ook 600 euro (bij release) en 60 euro per spel. Waarbij PC je vaker 50 euro betaalt voor een spel en vaak korting krijgt, bij Steam bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef Herpderphawk het volgende:
En ieder jaar een nieuwe pc bouwen voor zo'n 800 euro zeker, anders 'loop je achter'
Doe ik wel even Halo splitscreen met een grote bak chips achterover geleund op de bank, terwijl Spotify voor een mooi achtergrondmuziekje zorgt.
Als ik 'n FPS speel sowieso muis+toetsenbord jongen.. FPS's spelen op consoles is echt pure kanker imo.. Voor bankchillen MarioKart of Soul Calibur oid..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
maar ff serieus, je moet me toch eens uitleggen wat het uitmaakt dat de graphics van de pc iets beter zijn dan die van een console, ik bedoel als ik met een pipa in de jungle wil lopen in realtime dan is dat nog altijd doper dan op een high end pc, kan je beter met een chille joystick op de bank met bier, chips, jonko en homies chillen toch
Ja, uiteraard kan het, maar ik wil het niet. MarioKarten in je eentje op een PC is net zo debiel als CoD op een Xbox spelen. Het klopt gewoon niet.quote:
Ook een voordeel wat ik ben vergeten. PS3 en xbox360 ondersteunen geen PS1/2 / xbox spellen meer. Waarbij je ze op PC gratis kan downloaden.quote:
Hoe zo "klopt niet"? Ik speel Monkey Island op mijn Tom Tom, omdat het kan. Waarom beperkingen en waarom die bijna religieuze overtuiging dat een game op een specifiek platform thuis hoort?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:23 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ja, uiteraard kan het, maar ik wil het niet. MarioKarten in je eentje op een PC is net zo debiel als CoD op een Xbox spelen. Het klopt gewoon niet.
Belangrijk punt is ook dat iedereen sowieso al een PC heeft.. Steek het geld waar je 'n console van tegenwoordig voor koopt in PC onderdelen, en je kan gamen. En dat voor elke nieuwe game moeten upgraden is inmiddels wel voorbij..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat hoeft absoluut niet. 800 euro voor een computer en je kan er gemakkelijk 3 jaar mee doen. Daarnaast kost een console ook 600 euro (bij release) en 60 euro per spel. Waarbij PC je vaker 50 euro betaalt voor een spel en vaak korting krijgt, bij Steam bijvoorbeeld.
Monkey Island is point and click toch? Dat is juist ideaal voor touch screens.. Waar FPS met een controller spelen gewoon VEEL minder precies is dan met muis+toetsenbord. Daarom heeft 90% van de shooters op consoles een aim-assist die niet uit kanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Hoe zo "klopt niet"? Ik speel Monkey Island op mijn Tom Tom, omdat het kan. Waarom beperkingen en waarom die bijna religieuze overtuiging dat een game op een specifiek platform thuis hoort?
Het enige wat ik iets beter vindt op consoles dan op PC is racing games, omdat die meer controle geven over de besturing net zoals muis doet met richten bij shooters.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:29 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Monkey Island is point and click toch? Dat is juist ideaal voor touch screens.. Waar FPS met een controller spelen gewoon VEEL minder precies is dan met muis+toetsenbord. Daarom heeft 90% van de shooters op consoles een aim-assist die niet uit kan
En voor iets als MarioKart, wat ik meestal gewoon omstebeurt speel met vrienden ofzo, is voor de TV controller doorgeven ideaal.
M'n religie is het trouwens niet, maar ik voel me gewoon gehandicapt al ik shooters speel op consoles
Alsof consolebabbies weten wat dat is. Dat is kleur uitleggen aan een blind iemand.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:31 schreef Coca_Cola het volgende:
Een spel gemaakt met cryengine komt eens in de +/- 5 jaar uit.
Crysis 2 is minder mooi dan crysis 1.
Door de consoles heeft crytek cryengine 3 voor de consoles geoptimaliseerd.
Cryengine 2 is mooier en draait soepeler op mijn computer dan cryengine 3.
Crytek mag lepra krijgen.
Gelukkig is Frostbite wel nog geoptimaliseerd voor de PC.
Voor de rest is het bijna alleen maar Unreal engine.
Je bent trouwens The Witcher 2 vergeten te vermelden, en dat noemt zich dan een PC gamer.
Maar je kunt stuurwiel met pedalen en pook kopen en dan heb je in principe wel een goede besturing op de PC. Verder kun je nog altijd de Xbox 360 controller op de PC aansluiten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het enige wat ik iets beter vindt op consoles dan op PC is racing games, omdat die meer controle geven over de besturing net zoals muis doet met richten bij shooters.
Allemaal waar maar ik ga nu even uit op muis + keyboard. Niet iedereen heeft een stuurwiel + pedaal voor PC, wel een keyboard + muis.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:32 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Maar je kunt stuurwiel met pedalen en pook kopen en dan heb je in principe wel een goede besturing op de PC. Verder kun je nog altijd de Xbox 360 controller op de PC aansluiten.
Dat een joystickje niet zo precies kan zijn als een muis is denk ik ook technologisch gezien bullshit, maar het feit dat een positie op het scherm sneller wordt bereikt met een muis dan met een joystick is gewoonweg waar. Dat maakt het spelen van een fps veel leuker en heftiger misschien. Als dat de game beter maakt voor jou om op een pc te spelen, ga je gang.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:29 schreef Jeff89 het volgende:
Monkey Island is point and click toch? Dat is juist ideaal voor touch screens.. Waar FPS met een controller spelen gewoon VEEL minder precies is dan met muis+toetsenbord. Daarom heeft 90% van de shooters op consoles een aim-assist die niet uit kan
Je kunt ook de Wii controllers gebruiken op de pc. Geen probleem.quote:En voor iets als MarioKart, wat ik meestal gewoon omstebeurt speel met vrienden ofzo, is voor de TV controller doorgeven ideaal.
Och, daar heb ik niet zo'n last meer van. Ik ben lang geleden gestopt met de overtuiging dat bepaalde apparatuur stom is omdat het niet zo goed is als andere apparatuur. Keer op keer blijkt het wel mogelijk, al misschien niet in zijn originele kwalitatieve vorm. Ik heb meer respect voor ontwikkelaars die een game succesvol krijgen op welk platform dan ook. Of programmeurs die met heel weinig resources iets fantastisch kunnen maken.quote:M'n religie is het trouwens niet, maar ik voel me gewoon gehandicapt al ik shooters speel op consoles
Ja, een joystick kan misschien wel net zo precies zijn (hoewel ik dat betwijfel) maar je plaatst je headshots lang niet zo snel en intuïtief als met een muis.. Zoals ik in m'n vorige post al zei, ik voel me gewoon gehandicapt als ik 'n shooter speel met de console.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dat een joystickje niet zo precies kan zijn als een muis is denk ik ook technologisch gezien bullshit, maar het feit dat een positie op het scherm sneller wordt bereikt met een muis dan met een joystick is gewoonweg waar. Dat maakt het spelen van een fps veel leuker en heftiger misschien. Als dat de game beter maakt voor jou om op een pc te spelen, ga je gang.
Dat wist ik niet.. Dan is ook MarioKart tegenwoordig lekker te spelen op een PCquote:Je kunt ook de Wii controllers gebruiken op de pc. Geen probleem.
Ik ben nu eenmaal een groot voorstander van games in hun originele kwalitatieve vorm.. Ik vind 't ook heel tof dat developers met minimale middelen iets tof maken. Storend vind ik publishers met grote zakken geld die veel meer bagger dan toffe games uitbrengenquote:Och, daar heb ik niet zo'n last meer van. Ik ben lang geleden gestopt met de overtuiging dat bepaalde apparatuur stom is omdat het niet zo goed is als andere apparatuur. Keer op keer blijkt het wel mogelijk, al misschien niet in zijn originele kwalitatieve vorm. Ik heb meer respect voor ontwikkelaars die een game succesvol krijgen op welk platform dan ook. Of programmeurs die met heel weinig resources iets fantastisch kunnen maken.
En gelukkig heb je dus keuze. Je kunt kiezen voor een high-end pc met extreme vette graphics en een supermuisje met 8 miljoen DPI die je headshots geeft waar Nintendo alleen maar van kan dromen. De meeste developers houden zich niet in, die willen juist veel meer, maar worden terugggefloten door de uitgevers, omdat die miljoenen in een project hebben gepompt en graag willen meebeslissen over hoe het allemaal moet. Dan komt er inderdaad wel eens bagger uit. Onthoud wel dat graphics niet altijd alles is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:02 schreef Jeff89 het volgende:
Storend vind ik publishers met grote zakken geld die veel meer bagger dan toffe games uitbrengen(EA).. Of developers die zich bewust inhouden bij de ontwikkeling van een game om de huidige generatie consoles te ontzien..
(Bethesda..)
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:28 schreef Katsumi het volgende:
Eens met de titel. Mensen die gamen op de playstation of xbox kunnen amper gamers genoemd worden en bezorgen de industrie een slechte naam. Zulke mensen moeten dan ook preventief geruimd worden en afgevoerd worden naar Siberische concentratie kampen waar ze de komende 10 jaar eerst achter een Commodore 64 games mogen spelen waar ze de definitie 'gaming' voor eens en altijd op de juiste manier ingestampt krijgen.
Pc gaming= core gaming, de ruggegraat van de industrie en de werkende kracht achter allen ontwikkelingen. Ik ben 28, woon nog bij mijn moeder, sorteer pallets en heb nooit een vriendin gehad. Dit allemaal echter voor een hoger doel. Want als ik naar de dekamarkt ga om gesneden witbrood te halen lach ik al die huismoedertjes en tokkie untermenschen uit. Mijn pc thuis is sterker dan hunne,ze weten niet.
Daarbij komt ook de betere intelligentie van pc gamers om de hoek kijken en hun volle toewijding. We zijn gewoon de superieure ras/ groep onder de gamers. Als naar de wc ga veeg ik mijn kont af met console games.
Ik speel alleen met 100 frames per second en op 1080. Casuals kunnen hier alleen maar van dromen en terecht. Dat gespuis hoeven we niet op ons elitaire platform. Als ik naar de gamemania ga ( games halen op fysieke media) lag ik al die nerdjes uit voor de grap en zeg tegen hun moeders dat ze wat vaker achter de raam moet staan want ik heb thuis een elite gaming bak en zij weten niet.
Of van de medewezens die menen te gamen, hey man gisteren Halo gedaan met Jeffrey vet kicke. Tief op denk ik dan van binnen. Want gisteren zat ik legers van 2000 man aan te sturen op total war in plaats van de homo spacerangers hun kittelaar te voelen.
Nog niet gespeeld. Is het wat?quote:
Wat doe je dan in dit topic? Heb je mentale retardatie?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |