SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
2011 of 2012? O wacht, dat is natuurlijk hetzelfde, nog zoiets. Allemaal van de heruitgebrachte shit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:11 schreef DuTank het volgende:
Lekker in je eentje op de zolder blijven dan, autist. Ga ik lekker potje FIFA doen met mijn homies.
Jouw profiel wordt duidelijker en duidelijker, zolder check, PC check, PC verdedigen check, niet van voetbal houden (gay) checkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
2011 of 2012? O wacht, dat is natuurlijk hetzelfde, nog zoiets. Allemaal van de heruitgebrachte shit.
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jouw profiel wordt duidelijker en duidelijker, zolder check, PC check, PC verdedigen check, niet van voetbal houden (gay) check
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:11 schreef DuTank het volgende:
Lekker in je eentje op de zolder blijven dan, autist. Ga ik lekker potje FIFA doen met mijn homies.
Je constatering is trouwens fout.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik oordeel niet, ik constateer slechts
maar ff serieus, je moet me toch eens uitleggen wat het uitmaakt dat de graphics van de pc iets beter zijn dan die van een console, ik bedoel als ik met een pipa in de jungle wil lopen in realtime dan is dat nog altijd doper dan op een high end pc, kan je beter met een chille joystick op de bank met bier, chips, jonko en homies chillen tochquote:
Ach,daarintegen kan jouw geweldige pc waarschijnlijk wel alles wat ooit voor pc geschreven is wel draaien, dus til er niet te zwaar aan. De één heeft een console en de ander een pc. Ik zou het veel leuker vinden als multiplayer niet apparaat- of merk-afhankelijk was.quote:
Shootersquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef KrullenPiet het volgende:
Tegenwoordig zijn bijna alle pc-spellen console ports![]()
En er zijn totaal geen realistische shooters meer, omdat er meer geld wordt verdiend aan de battlefields en call of duties
![]()
Beetje debiel van punt naar punt rennen en auto-reload hebben
Waar zijn de games zoals de oude Operation Flashpoint, versie 2 van America's Army of de oude Splinter Cell?
Je persoonlijke voorkeur doet er mij niet toe. Je mag best vinden dat je iets leuker vindt dan iets anders. Maar het is een feit dat PC beter is en dat veel console gebruikers zeggen dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
maar ff serieus, je moet me toch eens uitleggen wat het uitmaakt dat de graphics van de pc iets beter zijn dan die van een console, ik bedoel als ik met een pipa in de jungle wil lopen in realtime dan is dat nog altijd doper dan op een high end pc, kan je beter met een chille joystick op de bank met bier, chips, jonko en homies chillen toch
Dit is ook onderdeel van het probleem.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef KrullenPiet het volgende:
Tegenwoordig zijn bijna alle pc-spellen console ports![]()
En er zijn totaal geen realistische shooters meer, omdat er meer geld wordt verdiend aan de battlefields en call of duties
![]()
Beetje debiel van punt naar punt rennen en auto-reload hebben
Waar zijn de games zoals de oude Operation Flashpoint, versie 2 van America's Army of de oude Splinter Cell?
Nigga plzquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jouw profiel wordt duidelijker en duidelijker, zolder check, PC check, PC verdedigen check, niet van voetbal houden (gay) check
Gaat prima hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:20 schreef Jeff89 het volgende:
Wat je zegt is in principe wel waar TS, maar sommige games lenen zich wel beter voor consoles. Nintento is daarvan het beste voorbeeld.. Ik zie mezelf nog geen MarioKart spelen op m'n PC oid..
Dat hoeft absoluut niet. 800 euro voor een computer en je kan er gemakkelijk 3 jaar mee doen. Daarnaast kost een console ook 600 euro (bij release) en 60 euro per spel. Waarbij PC je vaker 50 euro betaalt voor een spel en vaak korting krijgt, bij Steam bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef Herpderphawk het volgende:
En ieder jaar een nieuwe pc bouwen voor zo'n 800 euro zeker, anders 'loop je achter'
Doe ik wel even Halo splitscreen met een grote bak chips achterover geleund op de bank, terwijl Spotify voor een mooi achtergrondmuziekje zorgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |