Hmm, kunnen je vrouwelijke vrienden (mits die aanwezig zijn) je wijzen op dingen die je aan jezelf kan veranderen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef GraagofNiet het volgende:
Tuurlijk heb ik ze. En in mijn situatie zou iedereen onzeker worden.
Wat zeggen anderen daarover?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:40 schreef GraagofNiet het volgende:
Ik kom maar tot de conclusie dat mijn gezicht niet knap is, daar komt het blijkbaar op aan bij de mens.
Ik denk dat je je conclusie uitstraalt, wat in jouw nadeel werkt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:40 schreef GraagofNiet het volgende:
Ik kom maar tot de conclusie dat mijn gezicht niet knap is, daar komt het blijkbaar op aan bij de mens. Niet op ieder potje past een dekseltje.
watquote:Veel mensen zeggen "we zijn verliefd". Hoe kan dit nu. De kans is verschrikkelijk klein dat diegene waar je verliefd op bent ook net toevallig verliefd op jou is.
Ja idd, dan kunnen we kijken of je echt zo lelijk bent als je zegt (ik betwijfel het)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:02 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wat zeggen anderen daarover?
Heb je een foto?
Ben ook wel nieuwsgierig als iemand dat over zichzelf zegtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:03 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ja idd, dan kunnen we kijken of je echt zo lelijk bent als je zegt (ik betwijfel het)
Ik garandeer je dat ik een keiharde mening heb. Graag of niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:06 schreef GraagofNiet het volgende:
Er komen geen foto's hier. Stel dat jullie zeggen dat ik gemiddeld of knap ben kan dat uit beleefdheid zijn. Onzekerheid gaat daardoor niet weg.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:06 schreef GraagofNiet het volgende:
Stel dat jullie zeggen dat ik gemiddeld of knap ben kan dat uit beleefdheid zijn.
Dat ligt eerder aan jou...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wees blij man, ik moet nu zo de fucking afwas doen van haar
Ik denk dat daar je probleem zit, niet in je gezicht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:06 schreef GraagofNiet het volgende:
Er komen geen foto's hier. Stel dat jullie zeggen dat ik gemiddeld of knap ben kan dat uit beleefdheid zijn. Onzekerheid gaat daardoor niet weg.
Wat? Er zijn zoveel stelletjes. In je klas heeft misschien 20% een relatie. Ik begrijp niet dat bij elk van die stelletjes verliefdheid van 2 kanten komt. Dan zou je zeggen dat iets die verliefdheid triggert, bij beide kanten tegelijk zeg maar. Was het maar zo simpel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat je je conclusie uitstraalt, wat in jouw nadeel werkt.
[..]
wat
Uitstraling doe je wel, onbewust. Mensen zien dat, ze lezen het van je af terwijl jij denkt dat het wel snor zit. Niet dus want anders had je meer aanspraak.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef GraagofNiet het volgende:
Denken jullie dat ik dat uitstraal in RL? Niet dus. In dit topic post ik mijn frustratie van me af die opgekropt zit.
[..]
Wat? Er zijn zoveel stelletjes. In je klas heeft misschien 20% een relatie. Ik begrijp niet dat bij elk van die stelletjes verliefdheid van 2 kanten komt. Dan zou je zeggen dat iets die verliefdheid triggert, bij beide kanten tegelijk zeg maar. Was het maar zo simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |