abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109324802
Dat is mijn lot. Ik ben 24, heb nog nooit een vriendin gehad. Ik heb nog nooit gezoend. Mij is nooit de liefde verklaard, er is nooit interesse getoond vanaf een vrouw.

Dit frustreert me al sinds ik 20 was en elke maand frustreerde het meer en meer. Ik dacht en denk altijd aan mijn uiterlijk, kapsel, kleding, uitstraling etc. Elk jaar doe ik moeite om nieuwe mensen te ontmoeten. Via opleiding, vakanties, fitness, ik heb veel mensen gekend. Ik doe altijd sociaal, probeer met anderen te praten maar het mag niks baten.

Verliefdheid is voor anderen een gevoel van vreugde, voor mij een tergend iets. Sinds mijn 15e ben ik regelmatig verliefd geweest, heb ik ze laten merken, langzaam maar zeker. Maar het was nooit wederzijds. Dat voelt verschrikkelijk.

Ik kom maar tot de conclusie dat mijn gezicht niet knap is, daar komt het blijkbaar op aan bij de mens. Niet op ieder potje past een dekseltje.

Veel mensen zeggen "we zijn verliefd". Hoe kan dit nu. De kans is verschrikkelijk klein dat diegene waar je verliefd op bent ook net toevallig verliefd op jou is.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:43:58 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_109324982
lekker depressief
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_109325690
Dat is je lot inderdaad. Met een lelijk gezicht wordt je over het algemeen lelijk beschouwd want het gezicht zorgt voor de eerste indruk bij mensen.

Leg je erbij neer en maak je druk om belangrijkere dingen, zoveel leuke dingen die kan doen! :Y .
pi_109325743
Altijd maar vallen voor vrouwen verander dat eens?
pi_109325831
Onzin, ik zie genoeg lelijke mensen die getrouwd zijn etc :'). Ben je over t algemeen ook zo onzeker naar anderen toe of heb je wel vrienden?
pi_109325952
Tuurlijk heb ik ze. Groep van zo'n 10 man. En in mijn situatie zou iedereen onzeker worden.
pi_109325991
Eehm minder hoge eisen aan jezelf stellen en aan je potentiële partner misschien, TS.
Als je een gemiddeld gezicht hebt, kun je misschien niet de meest knappe dames krijgen.
Wat als je nou probeert om vrienden te worden met een redelijk knap meisje? Als ze je uiteindelijk alleen maar als een vriend ziet, hoef je er niet over in te zitten.. je kunt veel van haar leren en van hoe meiden in elkaar zitten.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2012 20:02:50 ]
pi_109326005
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef GraagofNiet het volgende:
Tuurlijk heb ik ze. En in mijn situatie zou iedereen onzeker worden.
Hmm, kunnen je vrouwelijke vrienden (mits die aanwezig zijn) je wijzen op dingen die je aan jezelf kan veranderen?
pi_109326065
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:40 schreef GraagofNiet het volgende:
Ik kom maar tot de conclusie dat mijn gezicht niet knap is, daar komt het blijkbaar op aan bij de mens.
Wat zeggen anderen daarover?

Heb je een foto?
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_109326164
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:40 schreef GraagofNiet het volgende:
Ik kom maar tot de conclusie dat mijn gezicht niet knap is, daar komt het blijkbaar op aan bij de mens. Niet op ieder potje past een dekseltje.
Ik denk dat je je conclusie uitstraalt, wat in jouw nadeel werkt.

quote:
Veel mensen zeggen "we zijn verliefd". Hoe kan dit nu. De kans is verschrikkelijk klein dat diegene waar je verliefd op bent ook net toevallig verliefd op jou is.
wat
pi_109326173
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:02 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Wat zeggen anderen daarover?

Heb je een foto?
Ja idd, dan kunnen we kijken of je echt zo lelijk bent als je zegt (ik betwijfel het)
pi_109326272
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:03 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Ja idd, dan kunnen we kijken of je echt zo lelijk bent als je zegt (ik betwijfel het)
Ben ook wel nieuwsgierig als iemand dat over zichzelf zegt :Y
pi_109326340
Er komen geen foto's hier. Stel dat jullie zeggen dat ik gemiddeld of knap ben kan dat uit beleefdheid zijn. Onzekerheid gaat daardoor niet weg.
pi_109326362
Been there, done that. Toch nog een vriendin gekregen.

Je post weinig over hoe die contacten gaan, wat verwacht je wat wij zeggen? Het standaard riedeltje van niet wanhopig zijn, jezelf goed verzorgen, op een teamsport gaan, ook de vrouwen waar je geen klik mee hebt aanspreken?

Zoiets?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 20:07:10 #15
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_109326372
Sta je al 10 jaar in dezelfde kroeg of ga je ook nog wel eens ergens anders heen?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_109326382
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:06 schreef GraagofNiet het volgende:
Er komen geen foto's hier. Stel dat jullie zeggen dat ik gemiddeld of knap ben kan dat uit beleefdheid zijn. Onzekerheid gaat daardoor niet weg.
Ik garandeer je dat ik een keiharde mening heb. Graag of niet.
(haha)

+ ik zou best een van die meiden kunnen zijn die je zou proberen te versieren dus hieerrr die foto's. :)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2012 20:08:28 ]
  Moderator dinsdag 20 maart 2012 @ 20:09:11 #17
138438 crew  Pizzakoppo
pi_109326485
Wees blij man, ik moet nu zo de fucking afwas doen van haar :r
pi_109326529
quote:
Stel dat jullie zeggen dat ik gemiddeld of knap ben kan dat uit beleefdheid zijn.
:D.

Meestal is men bang voor het tegenovergestelde.
pi_109326535
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wees blij man, ik moet nu zo de fucking afwas doen van haar :r
Dat ligt eerder aan jou... :')
pi_109326573
quote:
Ik denk dat daar je probleem zit, niet in je gezicht. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Moderator dinsdag 20 maart 2012 @ 20:12:01 #21
138438 crew  Pizzakoppo
pi_109326638
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:10 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat ligt eerder aan jou... :')
:D
pi_109326759
Je hele instelling TS. Vrouwen vallen niet op dit type zeurpiet. Onzekerheid en klaagzang maken je onaantrekkelijk.

Jou wacht inderdaad hetzelfde lot als Schenkstroop en D.D.W. als je deze houding blijft hebben. Jij bent het type dat bij vrouwen hoogstens de moedergevoelens triggert en dan medelijden krijgt. Maar als het erop aankomt zullen ze dan niet voor je vallen, maar gaan ze er vandoor met een onbeschofte eikel die het voortouw neemt.

Dus wil je een vrouw, zorg er dan al voor dat je de ''mij wil toch niemand'' houding afleert. Want niemand zit te wachten op een overblijver.

Soms krijgen lelijke mannen toch aandacht doordat ze een bepaalde houding over zich heen hebben die vrouwen aantrekt. Wees iets meer een man en geen voetveeg.
pi_109326958
Wat Moofasah zegt.

Wie is D.D.W. trouwens :@. Zegt me zo niks :D
Schenkstroop wel, die heeft uit wanhoop een hoer aan lopen duwen en het heeft niet geholpen :'). TS, ga niet naar hoeren, daar krijg je écht spijt van. (voor de ontmaagding bedoel ik dan)
pi_109327022
Denken jullie dat ik dat uitstraal in RL? Niet dus. In dit topic post ik mijn frustratie van me af die opgekropt zit. In RL ben ik vrij opgewekt/vrolijk maar ook vrij serieus. Gewoon mezelf dus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik denk dat je je conclusie uitstraalt, wat in jouw nadeel werkt.

[..]

wat
Wat? Er zijn zoveel stelletjes. In je klas heeft misschien 20% een relatie. Ik begrijp niet dat bij elk van die stelletjes verliefdheid van 2 kanten komt. Dan zou je zeggen dat iets die verliefdheid triggert, bij beide kanten tegelijk zeg maar. Was het maar zo simpel.
pi_109327086
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef GraagofNiet het volgende:
Denken jullie dat ik dat uitstraal in RL? Niet dus. In dit topic post ik mijn frustratie van me af die opgekropt zit.

[..]

Wat? Er zijn zoveel stelletjes. In je klas heeft misschien 20% een relatie. Ik begrijp niet dat bij elk van die stelletjes verliefdheid van 2 kanten komt. Dan zou je zeggen dat iets die verliefdheid triggert, bij beide kanten tegelijk zeg maar. Was het maar zo simpel.
Uitstraling doe je wel, onbewust. Mensen zien dat, ze lezen het van je af terwijl jij denkt dat het wel snor zit. Niet dus want anders had je meer aanspraak.

Verliefdheid kan ook groeien... doordat je elkaar leert kennen en ziet dat er toch een klik is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')