quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet toeteren he, kan je een hoge boete krijgen.
Dus als je wegrijdt bij vrienden en je toetert even kort, wordt het een schrale maand als je politie je vat?quote:
Kan je lachen met al die Turkse/Marokkaanse bruiloften.quote:
Als agent zijnde zou je daar toch gewoon schijt aan hebben en geen boete voor geven. Althans, als ik agent was.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:21 schreef fyah het volgende:
[..]
Dus als je wegrijdt bij vrienden en je toetert even kort, wordt het een schrale maand als je politie je vat?
het is wel illegaal om een hakenkruis te posten dus dan maar zo;quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:22 schreef Chai het volgende:
Ja volgens mij geven ze er in praktijk nooit boetes voor.
Zou wel tof zijn als ik elke keer een melding kon maken en dan de helft van dat geld krijg.
Je moet ook niet met je fietsje midden op de weg blijven rijdenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:27 schreef Mozy het volgende:
Naar mij toeteren meisjes ook altijd. En flashen dan.
ik cruise midden op de autobaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:30 schreef fyah het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je fietsje midden op de weg blijven rijden
ik sta altijd met mijn dreiweihler op de vluchtstrook stoer te kijken naar politie. faka b*itchquote:
tot ze achter je aan komen en dan is eht snel vluchten gesnitched worden door die flitspaalquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:32 schreef fyah het volgende:
[..]
ik sta altijd met mijn dreiweihler op de vluchtstrook stoer te kijken naar politie. faka b*itch
Da was ik niequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
tot ze achter je aan komen en dan is eht snel vluchten gesnitched worden door die flitspaal
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Mooi weer om vanavond een boswandeling te maken met mijn wederhelft onder het genot van zoeennn dikke groeneee
ja want als je niet in het gareel loopt zoals andere mensen doen dient dat gecorigeerd te worden .quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:23 schreef fyah het volgende:
[..]
het is wel illegaal om een hakenkruis te posten dus dan maar zo;
hakenkruis.jpg
kijk uit voor marieke ik hoor haar aankomenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:18 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja want als je niet in het gareel loopt zoals andere mensen doen dient dat gecorigeerd te worden .
Net alsof het mij uit maakt wat je hier post
hoi marieke leuk om je weer te zien typen, alles goed met de kits enzo? hoe is het met Zon en Bloem? ja leuk, mooi zo. ik ga weer even spelen met de broem broem doei hihi!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:48 schreef dagdag het volgende:
kyureg nodnje help ppl p
Wat is dit voor site,stefano zit weer waar hij hoort met zijn vlaggetje te spelen in de hobbykamer
met een lekker koekje en glaasje drinken
steeds ontsnapt hij
Vroeger heete ik trouwens martijd maar toen ik in een vrouw ben veranderd hebben zijn ze me marieke gaan noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |