Die checkte altijd de park!quote:
ik wil altijd weekend zeurney.quote:
Doe de groeten aanquote:Op maandag 26 maart 2012 13:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Binnen zitten met dit weer is ook niks. Ik ga ook maar eens de park checken.
Ik kijk er liever naar dan dat ik er een blik naar toe werp. Dat kan hard aankomen en een verkeerde indruk achter laten. Helemaal als het een steelse blik is. Dat geeft ook nog eens vreemde caribische klanken en daar hou ik niet van in een Hollandsch park.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En om heur bevallige jesters een steelse blik toe te werpen, uiteraard. Of meerdere.
UI is zo een snoeiharde puritein die louter "Tulpen uit Amsterdam" in C mineur op een draaiorgel van voor 1869 (met handaandrijving uiteraard) duldt in 'zijn' park.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:35 schreef jerney het volgende:
Wat is er trouwe s mis met Caribische klanken?
Niets mis mee op de Caribische eilanden.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:35 schreef jerney het volgende:
Wat is er trouwe s mis met Caribische klanken?
Tulpen en dansmariekes, conform de wensen van De Grote Blanke Leider. Terecht dat er miljoenen subsidie naar de dansmariekes en schutterijen gaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
UI is zo een snoeiharde puritein die louter "Tulpen uit Amsterdam" in C mineur op een draaiorgel van voor 1869 (met handaandrijving uiteraard) duldt in 'zijn' park.
Waarbij de subsidie voor het oerhollandse Hero Fruit uiteraard is geschrapt na de Judaskus door voormalig Grauleiter Brinkman.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Tulpen en dansmariekes, conform de wensen van De Grote Blanke Leider. Terecht dat er miljoenen subsidie naar de dansmariekes en schutterijen gaan.
Spreek niet van dat stuk vreten, JK. Hoe durf je meer democratie te eisen binnen een partij die voor vrijheid staat.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarbij de subsidie voor het oerhollandse Hero Fruit uiteraard is geschrapt na de Judaskus door voormalig Grauleiter Brinkman.
En toegevoegd suiker.quote:
en bruine tieten.quote:
Pics, happen, didn't.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:23 schreef jerney het volgende:
Ja, want in mijn nakie
Zo doen we dat hier! Moet wel een beetje integreren he
pics!quote:Op maandag 26 maart 2012 17:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, want in mijn nakie
Zo doen we dat hier! Moet wel een beetje integreren he
Bwoah.. Met de viool is hij wel behendig, maar hij verspreidt zo'n hasjluchtquote:Op maandag 26 maart 2012 17:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En? Kan Alberto een beetje zingen?
De viool of Albertoooo?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:25 schreef jerney het volgende:
Bwoah.. Met de viool is hij wel behendig, maar hij verspreidt zo'n hasjlucht
Bestquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:30 schreef Joene het volgende:
Goedemorgen op deze mooie dinsdag. Vandaag een lange dag !
Beetje seminar bezoeken !quote:
Maar een werkdag/seminardag in totaal van 7 tot 22:30 ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, hallo. Volgens mij heeft deze dag, net als vele anderen, 24 uur?
Toen ging de lol eraf...quote:
Toen deed iedereen dat jonguh!quote:
Behoorlijk.quote:
jij gaat ook wordfeuden en twitteren in 2014 als de hype voorbij is.quote:
Zo unfollowen enzo.quote:
Morgen open ik mijn Hives. Stuur je me dan een krabbeltje?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:02 schreef Joene het volgende:
jij gaat ook wordfeuden en twitteren in 2014 als de hype voorbij is.
ik heb geen hyves JK.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Morgen open ik mijn Hives. Stuur je me dan een krabbeltje?
quote:
Of heb je een auto?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:06 schreef Joene het volgende:
Het is denk ik wel een mooie versiertruuk , mag ik je hyves ?
Ja dat was ook een mooiequote:
Dan doe je het vast goed bij de 17-jarige sportschool moppies.. J. ook al.quote:
Ze willen me Ticoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan doe je het vast goed bij de 17-jarige sportschool moppies.. J. ook al.
Terecht met je goddelijke lijf.quote:
Ja nou ! ik heb al een 1 pack , alleen het is wel de onderstequote:
Packje?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja nou ! ik heb al een 1 pack , alleen het is wel de onderste
Het gaat niet over die 9cm.quote:
Optimist.quote:
Ach je moet wat ..quote:
ik hou ook weinig tijd over zo idd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Walgelijk, ik kom amper aan werken toe.
Het is me dunkt nodig dat jij een nieuwe jesterfoto post om wat meer mensen te lokken?quote:
Welke hebben jullie al gezien?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is me dunkt nodig dat jij een nieuwe jesterfoto post om wat meer mensen te lokken?
Stuur ze anders even allemaal via PM, dan kan ik het beoordelen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:40 schreef Ticootje het volgende:
Welke hebben jullie al gezien?
Ik heb nog wel wat materiaal...
Ik heb ze allemaal gezien ? hoop ik ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Welke hebben jullie al gezien?
Ik heb nog wel wat materiaal...
Zelfde categorie foto's als ijsmeis ?quote:
Denk dat mijn rar meteen richting keldertje gaat?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Zelfde categorie foto's als ijsmeis ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |