abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109312748
2012

***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
13 September: Frups
17 september: Kwisted
26 september: NiGeLaToR

03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
12 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
eind oktober: Enfermera
30 oktober: Twinkle20

26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_109312776
Het topic waarin Flugeltje gaat bevallen!! :D
pi_109312929
Dat bedoel ik
pi_109313053
Wel verdraaid ik had net een hele reactie getypt en nu is ie spoorloos. Uiteraard weet ik niet meer wat erin stond. :')

Anyway, nog maar één keer gespuugd vandaag, gaat goed! gisteren had ik om deze tijd al 4 keer boven de pot gehangen.

Zou Fluugs lekker in dromeland zijn? Lekker even bijtanken.

Oeke, je bent zeker vergeten dat je mij de naam zou pm'en? :P })
pi_109313735
Oeks, fijn dat jullie een naam hebben *O*. Beter laat dan nooit ook trouwens :D.
Buh, ik zit een beetje om me heen te staren. Ik had eigenlijk gehoopt dat m'n bestelde pc-game binnen zou zijn vandaag.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_109314173
Oeks cool dat jullie een naam hebben gekozen!! Lekker zeg, nu er nog even aan wennen. Had ik trouwens ook bij dochter. Nu denk ik heel af en toe nog wel eens aan de naam die we op de 2e plaats hadden maar die het net niet werd, en die vind ik ook totaal niet bij haar passen nu.

Kuuks bah, postbode al gespot maar zonder game? }:| s ook niet lief van m!
pi_109314374
Hallo, ook nog maar is wat posten in dit topic :-). We zitten nu bijna in week 34.
veel is al in huis en kraamzorg is ook al langs geweest.

met vriendinlief gaat ook nog steeds alles goed. Behalve vorige week even met een kleine voedselvergiftiging (waarvoor dank aan een hotel ergens in Vught)

Vind het wel erg spannend worden nu allemaal, het is bijna al aftellen (vind ik dan). Het is voor ons de eerste...

Eerste les zwangerstherapie ook gehad :-), was wel lachwekkend soms haha.

ik zal proberen vaker hier wat te posten!
pi_109314391
Oeke n naam *O* wat fijn

-O- ben kapot
diegene die vanmorgen ook langskwam voor thee/koffie enz ging ook mee de stad in..
mn moeder houdt altijd goed rekenig met mij, we gaan gewoon met een doel de stad in
en dan naar huis. Heb tegen die ander die mee ging uitgelegd, dat ik niet kan slenteren
en niet winkel in & uit.
Nouja begrip enz natuurlijk, maar eenmaal in de stad.. even hier heen.. even daar heen..
op een gegeven moment zei ik van dat trek ik niet en ik móet echt ff naar die winkel (daarna
was t wat mij betreft ook wel klaar.)
Dus ik dacht prima, dat begrijpt ze. Wilde ze daarna nogsteeds naar n andere winkel, wat n heel eind lopen was. }:|

Nouja, mn moeder dus zo van ik begrijp t wel enz enz, en ik raakte de spanning in mn buik maar niet kwijt :{
Toen had ze 't wel door gelukkig maar pff.. wel moeilijk hoor.. was voor af en tijdens t 'winkelen' echt wel duidelijk.

Doe mn best om d'r voor iemand te zijn met problemen en een luisterend oor bieden ook al geeft me dat ook wat stress
en dan dit.. :{

maja..

Een dikke :* voor fluug!!!
pi_109314559
Pff vervelend Zoe! Mensen denken soms dat ze heel begripvol zijn, maar zijn dat dan absoluut niet! Stom. Zeker als je het ook nog uitlegt enzo en dan toch nog ergens anders heen willen.
Lekker rustig aan hoor de rest van de dag nu!

Ik ga nu ook naar huis van mn werk. Vandaag en morgen zijn mijn lange werkdagen normaal, van 9 uur. Maar die doe ik niet meer. Ik ben nu klaar, dus ga lekker naar huis. Kleine meid is bij oma dus ik ga even op de bank liggen en misschien een wasje doen maar thats it.
Ik leer het nog wel eens, dat rustiger aan doen! :) (hoop ik).
pi_109314566
Zoë, balen zeg! Je moet dus kennelijk met sommige personen nóg duidelijker zijn. Gewoon ronduit bot, is niet anders! :*

Kuukske, als je game er niet is kun je net zo goed gaan bevallen. Oh nee, eerst die koortslip weg he..
pi_109314595
coco, heel herkenbaar, ik was mezelf op een gegeven moment zelfs druk aan het maken in welke 'coupe' ik het moest scheren, ik was bang dat ze rare dingen zouden denken als ik te veel weg zou halen, haha.
Maar gelukkig is zo'n inwendige echo niet zo heel erg 'bloot'. De echo mevrouw hoeft alleen dat ding er in te duwen en verder niet naar binnen te kijken. Gewoon lekker een iets langer shirt aandoen dan lig je niet zo bloot en hoeft verder niemand echt iets te zien. Het valt echt super mee.

Balen hoor Zoë, niet echt lekker als er geen rekening wordt gehouden met je.
pi_109314666
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:03 schreef Thistleweed het volgende:
coco, heel herkenbaar, ik was mezelf op een gegeven moment zelfs druk aan het maken in welke 'coupe' ik het moest scheren, ik was bang dat ze rare dingen zouden denken als ik te veel weg zou halen, haha.
Maar gelukkig is zo'n inwendige echo niet zo heel erg 'bloot'. De echo mevrouw hoeft alleen dat ding er in te duwen en verder niet naar binnen te kijken. Gewoon lekker een iets langer shirt aandoen dan lig je niet zo bloot en hoeft verder niemand echt iets te zien. Het valt echt super mee.

Balen hoor Zoë, niet echt lekker als er geen rekening wordt gehouden met je.
Oh, ik heb er al eens een gehad. Dus zie er verder ook niet tegenop. Toen had ik er overigens niet aan gedacht om een lang shirt aan te trekken :D :') :+
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2012 @ 15:06:11 #13
309370 Nanadu
pi_109314711
Flugel wat balen voor je dat het zo gaat en je mag ook lekker balen hier, daar zijn we voor. Ik hoop dat je de rust voor jezelf kan vinden en dat het dan doorzet.

Zoe ook al zit je thuis, het betekent niet dat je er maar altijd voor anderen moet zijn met problemen. Jij zit ook niet voor niks thuis! Let op je grenzen.

Ik heb weer een rotnacht achter de rug. Mijn meisje was zo aan het hoesten dat ze steeds maar niet in slaap kon komen. Ze was er helemaal overstuur van en dat maakte alles alleen maar erger :'( Vanochtend leek het wel weer goed te gaan, dus ze is wel naar het kinderdagverblijf gegaan. Ik ben net terug van mijn werk en ga maar een beetje rommelen in huis en vroeg mijn meisje ophalen.
pi_109315200
Ja soms voelt t wel zo nanadu.. ik zit thuis dus mensen kunnen wel langskomen
en dan weet ik al dat ik een stortvloed van verhalen met problemen over me heen krijg
merk wel dat ik er echt last van krijg.. dus niet meer zo beschikbaar zijn dan maar..

Zit nu nog in stressmodus -O- en vanmiddag komt n vriendin langs te eten,
ze zegt wel dat ze helpt (toen ik uit t ziekenhuis kwam ook) maar uiteindelijk gebeurt dat niet..
(loop ik zelf patat te bakken, saus te pakken, drinken enz)

zal dr nu wel directer vragen écht te helpen.. en specifiek dingen vragen

Ik snap 't niet -O- ben echt heel duidelijk in wat ik wel & niet kan
en ik vertel waar dingen staan enz

achja, zal 't eea wel moeten leren blijkbaar :{

Lekker relaxen bijtje :*

Wat sneu nanadu voor je kleine meid..
hoop dat jullie vannacht n betere nacht hebben
pi_109315976
Inwendige echo's, ik heb er in de afgelopen paar maanden denk ik al wel tien gehad ofzo. En altijd met hordes publiek :D Dus nee, mij maakt het geen bal meer uit en ik weet me erop te kleden. Doe gewoon een rokje aan. Panty en string uit en gaan met die "banaan" ;)
pi_109316072
Voelt het indalen als messteken in je vrouwelijke geslachtsdeel aka doosch?
Ik had dat! :o

Maar das toch wel erg vroeg toch toch toch? Bij 30+5wk?
pi_109316420
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:46 schreef covie het volgende:
Voelt het indalen als messteken in je vrouwelijke geslachtsdeel aka doosch?
Ik had dat! :o

Maar das toch wel erg vroeg toch toch toch? Bij 30+5wk?
Mijn beebje lag toen al wat ingedaald maar nog wel los in t bekken (nu nogsteeds trouwens)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 16:12:08 #18
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109316827
covie, kan toch wel zijn dat kindje aan het indalen is. Maar ze blijven niet altijd liggen dan nog. Waarschijnlijk is je beebje aan het oefenen ;)

Nou ik mag donderdag bij de HA gaan bloedprikken om kinkhoest uit te sluiten.
En aan de kaakholteontsteking deden ze in principe niks :X
Joepie -O-
pi_109317084
Sterkte Asy! Hoop dat het geen kinkhoest is.

Ik hang te veel achter mn pc denk. M'n hand wordt helemaal dik :o
pi_109317194
Hihi kom je uit Noord-Holland Kuukske? :D
pi_109317205
Nee, hoezo? :@
pi_109317541
Oh vanwege je "denk". Dat ken ik vooral van west-Friezen
  dinsdag 20 maart 2012 @ 16:45:31 #23
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109317598
Wat gek asy, ik kreeg 2 x tijdens een zwangerschap ab bij een holte ontsteking.

Zoe, misschien nog duidelijker zijn? Dat je het dus niet trekt om haar lijstje af te werken, dat je al blij bent als je je eigen dingen redt. Of gewoon helemaal voorkomen door het bezoek niet te laten komen, komt niet zo goed uit en wanneer wel is lastig in te schatten van tevoren.
pi_109317652
Oeh Zoe tegen zulke mensen moet je heul assertief optreden.. want daar komt de boodschap niet altijd binnen!

Asy, kinkhoest?? Brrr.. Kan er ook nog wel effe bij

En wat is ons Flugeltje stil? O-)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 16:52:08 #25
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109317841
Ik vond fluug ook al verdacht stil, maar die durft het misschien ook niet meteen te melden als het weer rommelt :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')