Heb je zo'n drukke nacht gehad dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:30 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt gigantische kramp in mijn kaken, dafuq.
jawel, eigen risico compensatie voor je pillen jonge! 56 euro per jaarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:30 schreef Lindytje het volgende:
En ik krijg helemaal nergens geld...
Ja, van de frietboer, maar daar werk ik zelf voor
whehehequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je zo'n drukke nacht gehad dan?
Niet dat ik weet, ik sliep alleenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je zo'n drukke nacht gehad dan?
Ohja!!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, eigen risico compensatie voor je pillen jonge! 56 euro per jaar
Yes plzquote:
Wrom las ik "Heb gigantische kramp bij het kakken". Ik dacht nog: Tjah... da ken !quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:30 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt gigantische kramp in mijn kaken, dafuq.
you haz teh dirtiest mind everquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Yes plz
[..]
Wrom las ik "Heb gigantische kramp bij het kakken". Ik dacht nog: Tjah... da ken !
Tja, als ik straks fulltime werk, zal ik ook wel nergens recht meer op hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:30 schreef Lindytje het volgende:
En ik krijg helemaal nergens geld...
Ja, van de frietboer, maar daar werk ik zelf voor
quote:
Meh... Ik ben ook wel een vies wijfquote:
Ik studeer ook nog hequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja, als ik straks fulltime werk, zal ik ook wel nergens recht meer op hebben.
Uhm, ja, ik kan niet iets liefs zeggen om dat te verzachten. Het is gewoon zoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Meh... Ik ben ook wel een vies wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |