Lief! maar ik wil juist (op termijn) graag een oven. Dus dan koop ik net zo lief bij Het Goed een kookplaat en ga sparen voor ooit voor een gasfornuis.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Mocht er niemand anders een gasfornuis hebben dan weet ik iemand die er één heeft!
Persoon woont in AssenAlleen de oven is kapot, het gasfornuis er boven werkt prima.
Ze heeft ook een wasmachine, maar die is ook niet zo heel goed meer. Haar vader heeft de wasmachine net gerepareerd en ze weet niet hoe lang hij het nog zal doen.
En een eettafel die je zo mag hebben! Een ronde die je kan uitschuiven tot een ovaalvormige. Wel een beetje ouderwets donker bruin, maar in prima staat.
Allemaal in Assen dus (ze staat op het punt te gaan samenwonen met een man die ook al die dingen wel heeft).
Och, geen probleem joh, je hebt nu wel andere dingen aan je hoofdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
Missed me?
Muck ik had er overheen gelezen blijkbaar! Een bankje is uiteraard heel welkom!!!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:17 schreef Noli. het volgende:
Hartverwarmend hier!!!Wij kennen TS ook IRL.
Ingrid krijgt van ons sowieso (als ze dat wil uiteraard) nieuw zo'n Ikea Färgrik 18 delig servies-setje, stapeltje Kalas bordjes, bekertjes en schaaltjes (en eventueel ook zo'n bestekje? Ing?) voor de kinderen van ons.
![]()
Wij hebben hier ook nog stapels met mokken e.d. (zal nog ff kijken wat precies) en een compleet Ikea ledikant (met bodem en schoon matrasje) staan. Een één persoons lattenbodem die ik ook ff moet opmeten en verder kijk ik ook nog ff verder rond. Zie maar ff hoe en wat je ervan vindt/nodig hebt.
Als die voor een bed van 90x200 is zou dat heel tof zijn!
Ingrid ik kan wat behangen(!), verven, ikea meuk schroeven, een beetje vinyl/vloerbedekking leggen, een beetje overweg met naaimachine, ramen met palkspul voorzienen M kan wat met laminaat aanklooien.
Je weet ons te vinden.
Toch mooi hé, die 70/80er jaren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 02:21 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, en luiers... waarom moeten die dingen altijd van die dure zijn? Ik ben opgegroeid met heuse katoenen luiertjes die gewassen werden in de wasmachine en heb nog steeds een prachtige kont
En diezelfde luiers doen nu nog steeds dienst als vloerdoek als er wat gemorst is en als doek om de hond mee af te drogen na een regenbuitje.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:19 schreef ElisaB het volgende:
Ingrid krijgt van ons een starterspakket 'inhoud keukenkastjes voor als we ingesneeuwd raken'.
Wie 'we' zijn verklap ik nog niet en omdat het iets met 'gezamenlijk en er is geld voor nodig' te maken heeft, praat ik er mooi niet meer over hier
Maar voor het plaatje: macaroni, zout, soep, koffiemelk, wat basiskruiden, tomatenpuree, pannekoekenmix, bakboter, citroensap (waarom zou je het willen hebben, vraag je je af...), rijst, olie om in te bakken, bouillionblokjes (maar dan in de juiste spelling), Unox knakworstjes, suikerklontjes, thee, koffie, pudding uit een pakje omdat kinderen dat zo leuk vinden, koekjes, dropjes, pakjes sap, grote pakken sap, afwasmiddel, pastasaus, pakjes, zakjes en andere dingetjes...
Dus...
Ik heb trouwens een PM-box. Nergens in het bijzonder voor hoor
matig Elies, dat kan beterquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijkpindakaas, appelstroop, gekleurde vruchtenhagel, chocoladehagelslag, een pakket voor een lekkere taart, basterdsuiker, pak zout, pak bloem, knor Aromat....
Ik kom er wel met mijn boodschappenlijstje
quote:
... cocktailprikkertjes met vlaggetjes, tandpasta, kaas, smeerleverwortst, chocopasta, chloor, allesreiniger, vaatdoekjes en schuursponsjes, likkoekjes, zakje lollies, papieren zakdoekjes, vermicelli voor zelf te maken soep, appelmoest, groente in pot, groente in blik...quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:30 schreef ElisaB het volgende:
Tuurlijkpindakaas, appelstroop, gekleurde vruchtenhagel, chocoladehagelslag, een pakket voor een lekkere taart, basterdsuiker, pak zout, pak bloem, knor Aromat....
Heb jij soms een straatbende die dat even voor je regelt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
... cocktailprikkertjes met vlaggetjes, tandpasta, kaas, smeerleverwortst, chocopasta, chloor, allesreiniger, vaatdoekjes en schuursponsjes, likkoekjes, zakje lollies, papieren zakdoekjes, vermicelli voor zelf te maken soep, appelmoest, groente in pot, groente in blik...
Zoiets
Een beetje illegaal is het wel (Hi Cat en Liesjequote:Op woensdag 21 maart 2012 19:09 schreef Rucky het volgende:
Heb jij soms een straatbende die dat even voor je regelt.![]()
Tof van je Elisa.
Cat en Liesje krijgen toch alle mails met daarin etenswaren niet te zienquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een beetje illegaal is het wel (Hi Cat en Liesje), maar we gaan nix stelen
Ze zijn oostindisch blindquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:27 schreef komrad het volgende:
Cat en Liesje krijgen toch alle mails met daarin etenswaren niet te zienSoort van autoblock voor het goede doel
Don't push it.quote:
Нет проблем, давайте сделаем этоquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oeps, Russisch praten; daar heb je ze
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Absoluut; doe maar een blauwe en een gele
He Cat22 kijk eens achter je, daar vliegt een dood vogeltje.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
... cocktailprikkertjes met vlaggetjes, tandpasta, kaas, smeerleverwortst, chocopasta, chloor, allesreiniger, vaatdoekjes en schuursponsjes, likkoekjes, zakje lollies, papieren zakdoekjes, vermicelli voor zelf te maken soep, appelmoest, groente in pot, groente in blik...
Zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |