ja, maar ik wijzig ook niet meteen mijn FB statusquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:01 schreef Memento-Mori het volgende:
omg
maar mn fb zegt
Algemene gegevens.
[..]
dus
jij en n relatie, geloof je dat zelfquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar ik wijzig ook niet meteen mijn FB status.
Ik welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij en n relatie, geloof je dat zelf
als ik al n relatie had, wat vrij onmogelijk isquote:
Nou, dan heb ik het verkeerd gezien ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik al n relatie had, wat vrij onmogelijk is, zou ik daar zo trots op zijn dat ik meteen mn fbstatus aan zou passen heur
Nee, het staat er nogquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik het verkeerd gezien ofzo.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
CL, wil jij geen verkering met mij?
wel samen in een tent geslapenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben nog niet eens handjes vastgehouden
Is er een stappen plan voor?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben nog niet eens handjes vastgehouden
Ik ken wel iemand die eerst met een jongen ging samenwonen en dat ze toen pas iets kregen, maar dat lijkt me toch niet de algemene volgorde.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:06 schreef Partingglass het volgende:
loopt er vast wel ergens eentje rond voor je.
Gewoon de deur naar je hart op een kiertje zetten zodat ze niet aan je voorbij lopen.
Ik ken er zelfs eentje die een meid zwanger maakte en toen die daar 24 weken later achter kwam besloot dan maar te kijken of een relatie zou werken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die eerst met een jongen ging samenwonen en dat ze toen pas iets kregen, maar dat lijkt me toch niet de algemene volgorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |