Goh hij zal toch ook wel snappen dat het een beetje suf is om maar 1 voornaam te hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:14 schreef Aardappel2610 het volgende:
Ik ben bang dat een rechter een probleem gaat maken van de noodzaak van de naamswijziging.
Dan lijk je weer zo katholiekquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:20 schreef Lienekien het volgende:
Als je dan toch bezig bent, doe er dan twee. Drie mooie voorletters is toch wel het minste.
Het is nogal achterlijk. Het gaat niet eens om een familienaam...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens achterlijk dat het zo'n bureaucratisch circus is geworden.
Als iedereen steeds zijn naam zou veranderen wordt heteen beetje een puinpak he. Dus terecht dat dat wat lastig gaat. Verder ben je nogal een aansteller.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:27 schreef Aardappel2610 het volgende:
[..]
Het is nogal achterlijk. Het gaat niet eens om een familienaam...
Dus. 'Het is wat suf' lijkt me geen belangrijke reden.quote:http://www.rijksoverheid.(...)ornaam-wijzigen.html
Wanneer kan ik mijn voornaam wijzigen?
Een voornaamswijziging is alleen mogelijk als u daar een belangrijke reden voor heeft. Bijvoorbeeld wanneer u slechte herinneringen aan die naam heeft. Het kan gaan om een nieuwe voornaam, maar ook om het toevoegen of schrappen van een of meerdere voornamen.
Welnee. Niks katholieks in onze familie. Wel twee grootouders waarnaar vernoemd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan lijk je weer zo katholiek
Ik vind het trouwens achterlijk dat het zo'n bureaucratisch circus is geworden.
Ruil met tsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:01 schreef imanidiot het volgende:
Hé ik wil het juist andersom ik heb 2 voornamen en een roepnaam.
Ik wil dat mijn roepnaam houden en die 2 doopnamen dumpen how to?
Ergens heb ik het gevoel dat dat niet magquote:
Ze onthouden mijn 2e en 3e naam niet eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:07 schreef Compoantje het volgende:
Who cares, mensen onthouden je 2e naam toch nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |