dit, en dat voor een raar merkje. las laatst dat ssd prijzen alweer gedaald waren naar 1$ per gb dus dit is erg mehquote:
Tot 00:01...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 04:22 schreef OhNoes het volgende:
Tot hoelaat ga ik wakker blijven, werken half 11 tot half 2 hmmm
Zolang ik kans maak op het bestellen van producten.. waarom ook niet.quote:
Morgen vrij?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 04:25 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Zolang ik kans maak op het bestellen van producten.. waarom ook niet.
Op dit moment ben ik gewoon bezig met een verslag (op mijn rechterscherm) en op mijn hoofdscherm heb ik 2 windows voor iBOOD
Verder ben ik ook niet zo moe.. althans.. nog niet.
Aah oke, ja nee ik verveel me en doe niks anders dan hunten dus nog een reden om zo maar eens te gaan slapen, oh ja en ik heb het koudquote:Op dinsdag 20 maart 2012 04:29 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Jup(student = 2 dagen per week verplicht college)
Wat zou Jason Statham doen? Inderdaad... Die zou wakker blijven.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 04:30 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Aah oke, ja nee ik verveel me en doe niks anders dan hunten dus nog een reden om zo maar eens te gaan slapen, oh ja en ik heb het koud
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 04:33 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Wat zou Jason Statham doen? Inderdaad... Die zou wakker blijven.
dat krijg ik niet eens, ik krijg alleen maar uitverkocht of idealquote:Op dinsdag 20 maart 2012 04:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
et product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!
Team iBOOD
...Voorraad wordt gecheckt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |