Gezien, was zeker interessant ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Over Iran gesproken... Jullie moeten 'A Separation' ('Jodaeiye Nader az Simin') kijken.
quote:
Wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Over Iran gesproken... Jullie moeten 'A Separation' ('Jodaeiye Nader az Simin') zien.
Hé, niet zo neerbuigend.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe dat sprookje de wereld in is gekomen...
Nu moet jijquote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.. Als ik dat had, had ik het zeker wel met jullie gedeeld..
Hmmzzzquote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Deze is gericht aan clapyourhands: hoeveel vrienden heb jij die je zo kan bellen om wat mee te doen uit het niets?
Edit, doen dur of waarheid..
Kutmobiel..
Waarheid.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Deze is gericht aan clapyourhands: hoeveel vrienden heb jij die je zo kan bellen om wat mee te doen uit het niets?
Edit, doen dur of waarheid..
Kutmobiel..
neoldu..?quote:
Hicquote:
waarheid..quote:
Ik vond 'm behoorlijk goed. Geeft een goed beeld weer van de Iraanse samenleving, voor zover ik daar bekend mee ben. Ook erg sterk, natuurlijk geacteerd. De mimiek, het overbrengen van het gevoel, en dergelijke, vond ik ook erg dicht op die van Turken staan.quote:
2, 2x 8 maanden..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoeveel serieuze vriendinnen heb je gehad? (Langer dan 6 maanden?)
Ja klopt, goede weergave van de complexe Iraanse samenleving. Qua temperament staan de Iraniers heel dichtbij de Turken inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vond 'm behoorlijk goed. Geeft een goed beeld van de Iraanse samenleving, voor zover ik daar bekend mee ben. Ook erg sterk, natuurlijk geacteerd. De mimiek, het overbrengen van het gevoel, en dergelijke, vond ik ook erg dicht op die van Turken staan.
Ik kon ook bijna 10% van de film zonder ondertiteling volgen, omdat erg veel Perzische woorden ook in het hedendaags Turks gebruikt worden.
Bijvoorbeeld:
Ali kim? --> Welke Ali? / Wie is Ali?
Ders --> Huiswerk
Hanım / Khanim --> Mevrouw
Enzovoort.
hoevaak heb je nog sex gehad nadat je zoontje was geboren? (excl de paps)..quote:
hard to believe, but its legit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohhh jeetje, dat moet ik even tellen.. Euhm.. Euhm.. 0 keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |